Nr 1: Dostawa fab. nowego ciągnika rol. wraz z kompatybilnym osprzętem do robót drogowych....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nr 1: Dostawa fab. nowego ciągnika rol. wraz z kompatybilnym osprzętem do robót drogowych. Nr 2: Dostawa fab. nowego sam. brygadowego ze skrzynią ładunkową. Nr 3: Dostawa fab. nowego sam. dostawczego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPisz
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00047501
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Nr 1: Dostawa fab. nowego ciągnika rol. wraz z kompatybilnym osprzętem do robót drogowych. Nr 2: Dostawa fab. nowego sam. brygadowego ze skrzynią ładunkową. Nr 3: Dostawa fab. nowego sam. dostawczego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790676010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 423 28 07

1.5.8.) Numer faksu: 87 423 24 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parkwaypzd@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nr 1: Dostawa fab. nowego ciągnika rol. wraz z kompatybilnym osprzętem do robót drogowych. Nr 2: Dostawa fab. nowego sam. brygadowego ze skrzynią ładunkową. Nr 3: Dostawa fab. nowego sam. dostawczego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54dfd8d1-ae43-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004230/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do obsługi obwodów drogowych

1.2.2 Dostawa samochodu brygadowego przeznaczonego do przewozu osób oraz materiałów

1.2.3 Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do drogowych robót utrzymaniowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=145

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdpisz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 1 19, s. I informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu (ul. Czerniewskiego nr 6, 12-200 Pisz, tel.: 87 423 28 07);2. W sprawach z zakresu danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Pan Waldemar Chypś pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:- realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,- realizacji umów na wykonanie usług ,dostaw lub zwarcia umowy o charakterze cywilnoprawnym,- w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody,4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych;5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. I lit. c) ww. Rozporządzenia;6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty:- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie tych organów w zakresie i celach ,które wynikają z przepisów obowiązującego prawa,- które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora,7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:- dostępu do treści swoich danych Oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także – w przypadkach przewidzianych – prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia wobec przetwarzania Państwa danych,- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego o ochronie danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.3210.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym osprzętem do robót drogowych. Ciągnik rolniczy o mocy nie mniejszej niż 120 KM. Wysięgnik wielofunkcyjny tylny kompatybilny z proponowanym ciągnikiem o zasięgu pracy z głowicą koszącą nie mniejszym niż 6 m. Głowica kosząca kompatybilna z proponowanym wysięgnikiem o szerokości roboczej 1,2 m +/- 0,1 m. Przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego dla operatorów sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego samochodu brygadowego ze skrzynią ładunkową. Samochód półciężarowy z 7 miejscami siedzącymi o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg. Silnik na olej napędowy o pojemności 2000 - 3000 cm3 i minimalnej mocy 90 kW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego. Samochód dostawczy, nadwozie zamknięte czterodrzwiowe dwuosobowe ze stałą nieprzeszkloną przegrodą oddzielającą część pasażerską od części ładunkowej. Część ładunkowa nieprzeszkolona wyposażona w drzwi tylne i boczne przesuwne umieszczone z prawej strony z wykładziną pokrywającą przestrzeń ładunkową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) Zadanie Nr 1 – zrealizował co najmniej 2 dostawy ciągników rolniczych (komunalnych) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy złotych 00/100) każda i zostały one wykonane należycie,b) Zadanie Nr 2 – zrealizował co najmniej 2 dostawy samochodów półciężarowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych 00/100) każda i zostały one wykonane należycie,c) Zadanie Nr 3 – zrealizował co najmniej 2 dostawy lekkich samochodów półciężarowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto ( pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda i zostały one wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe w postaci:1) kart technicznych proponowanego sprzętu lub też innych dokumentów potwierdzających parametry oferowanych maszyn;2) certyfikatu znaku bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą, odpisu homologacji ciągnika i samochodów oraz CE maszyn i wyposażenia pochodzących z produkcji seryjnej (nie mogą być prototypami);3) certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez ciągniki normy Mother Regulation;4) wykazu punktów autoryzowanego serwisu gwarancyjnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) kart technicznych proponowanego sprzętu lub też innych dokumentów potwierdzających parametry oferowanych maszyn;2) certyfikatu znaku bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą, odpisu homologacji ciągnika i samochodów oraz CE maszyn i wyposażenia pochodzących z produkcji seryjnej (nie mogą być prototypami);3) certyfikatu potwierdzającego spełnienie przez ciągniki normy Mother Regulation;4) wykazu punktów autoryzowanego serwisu gwarancyjnego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium:1. Zadanie Nr 1 – w kwocie: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),2. Zadanie Nr 2 – w kwocie: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100),3. Zadanie Nr 3 – w kwocie: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100),Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować pełen okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.3. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących sytuacjach:1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,b) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.2) Pozostałych zmian:a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (powoduje zmniejszenie wartości zamówienia),b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu,c) zmiana sposobu rozliczania umowy; dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy lub zmiana numeru rachunku bankowego,d) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych,e) zmiany formy organizacyjnej / prawnej Wykonawcy (przekształcenie itp.),f) zmiany ubezpieczenia OC Wykonawcy.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.5. Nie stanowi zmiany umowy:1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, zmiana osób do nadzorowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 2. Wykonawca składa ofertę na Platformie pod adresem: https://pzdpisz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-13

2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI