Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nasadzenie drzew w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-ilawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenie drzew w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c839ee93-1f7f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002406/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie drzew - nasadzenia wraz z pielęgnacją
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrówwsprawieużyciaśrodkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznegoorazudostępnienia iprzechowywania dokumentów elektronicznych
(Dz. U. z2017 r. poz.1320;dalej:“Rozporządzenie wsprawie środków komunikacji”), określa
niezbędnewymaganiasprzętowo -aplikacyjne umożliwiającepracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) stały
dostęp dosieciInternetogwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy
PClubMAConastępującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ
lubjegonowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lubichnowszewersje,c)zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, w przypadku
InternetExplorerminimalniewersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany program
AdobeAcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa
wedługstandarduprzyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanieUTF8,g) Oznaczenie czasu
odbiorudanychprzezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany
wg.czasulokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem GłównegoUrzędu Miar.6.
Wykonawca,przystępującdoniniejszegopostępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:a)
akceptujewarunkikorzystaniazplatformazakupowa.pl określone w Regulaminiezamieszczonym na
stronieinternetowejpod linkiemwzakładce „Regulamin" oraz uznaje go zawiążący,b) zapoznał i stosuje
siędoInstrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 2.Zamawiający
rekomendujewykorzystanieformatów:.pdf .doc.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf2. W
celuewentualnejkompresjidanychZamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów:a) .zip
b).7Z3.Wśródformatówpowszechnych a NIE występujących wrozporządzeniu występują: .rar
.gif.bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za
złożonenieskutecznie.4.Zamawiającyzwracauwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych
profilemzaufanym, którywynosi max10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w
aplikacjieDoApp służącejdoskładaniapodpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na
niskie ryzykonaruszeniaintegralnościpliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w
miaręmożliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i
opatrzenieichpodpisemkwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyćzewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawcapowinien pamiętać, aby plik
zpodpisemprzekazywaćłącznie zdokumentem podpisywanym.7.Szczegółowe informacje znajdują się w
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT4B.260.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń kompensacyjnych za wycięte drzewa
w pasie drogowym dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu iławskiego. Zamówienie obejmuje:
a) roboty przygotowawcze: zakup sadzonek drzew, dostawa sadzonek na miejsce nasadzeń, oczyszczenie miejsca posadzenia z darniny i innych zanieczyszczeń, dowóz ziemi urodzajnej, wyznaczenie miejsc sadzenia,
b) posadzenie drzewa wraz z całkowitą zaprawą dołu ziemią urodzajną,
c) podlanie i nawiezienie nawozem mineralnym,
d) zabezpieczenie drzewa palikami drewnianymi,
e) wykonanie miski retencyjnej przy drzewie,
f) udzielenie gwarancji zachowania żywotności posadzonego materiału roślinnego
po posadzeniu
Szczegółowy wykaz obowiązków ciążących na wykonawcy określa załącznik nr 1,2,3,7 do umowy, stanowiącej załącznik do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca złożył wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, w tym 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem wartości usług, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane. Przez usługę odpowiadającą rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy rozumieć usługę sadzenia minimum 100 szt. drzew prowadzoną przez jeden rok kalendarzowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium
2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości:
800,00 zł (słownie: osiemset złotych)
3. Wykonawca wnosi wadium następujących formach:
w pieniądzu: przelewem na konto zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie,
Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Iławie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0167 0730
z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT4B.260.24.2021 – Nasadzenie drzew w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
4. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuję się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
6. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
7. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
9. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej:
4. - beneficjent gwarancji, tj. Powiat Iławski, ul. Gen Wł. Andersa 2 A, 14-200 Iława, NIP 744-17-74-059 reprezentowanym przez jego jednostkę organizacyjną – Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie, ul. Tadeusza Kościuszki 33A, 14-200 Iława.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zd_ilawa w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni