Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Konserwy rybny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Dublinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280351604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dubliny 16
1.5.2.) Miejscowość: Korsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_dubliny@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422084789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 21
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-377
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_bialystok@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-bialymstoku
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781042986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 12 Lutego 4a
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_elblag@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-elblagu
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391044553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. J. Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_olsztyn@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-olsztynie
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441070206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_suwalki@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-suwalkach
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Barczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391166078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klasztorna 7
1.5.2.) Miejscowość: Barczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_barczewo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-barczewie
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Czerwony Bór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231512241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwony Bór 2
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_czerwony_bor@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-czerwony-bor
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kamińsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431027467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Westerplatte 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamińsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kaminsk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-kaminsku
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Iławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000320147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZK_ILAWA@SW.GOV.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-ilawie
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001252057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 67
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl/jednostka/areszt-sledczy-w-hajnowce
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zgodnie z zawartym Porozumieniem w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwy rybny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a7a9f46-b6b5-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. Poz. 2452) określa niezbędne wymagania
sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:1) stały dostęp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ - rozdział 23 - klauzula informacyjna dot.
przetwarzania danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.1.2024.PB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Sałatka rybna z warzywami - konserwa rybna sterylizowana w puszkach metalowych z samootwieraczem o gramaturze
300 - 330 g., zawartość ryby minimum 30 %; mięso rybne rozdrobnione z dodatkiem warzyw, koncentratu pomidorowego, oleju oraz przypraw. Termin przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie powinno zawierać w
języku polskim: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę produkcji , termin
przydatności do spożycia, warunki przechowywania. - 2450kg .
2. Paprykarz rybny - konserwa rybna sterylizowana w
puszkach metalowych z samootwieraczem o gramaturze 300 - 330 g; zawartość ryby minimum 20 %; mięso rybne
rozdrobnione z dodatkiem ryżu, warzyw, koncentratu pomidorowego, oleju oraz przypraw. Termin przydatności do spożycia
min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie powinno zawierać w języku polskim: nazwę dostawcy – producenta, adres,
nazwę produktu, masę netto produktu, datę produkcji , termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania- 3550 kg
3. Paprykarz rybny - konserwa rybna sterylizowana w opakowaniu alu pak z samootwieraczem o gramaturze 100 - 130 g;
zawartość ryby minimum 20 %; mięso rybne rozdrobnione z dodatkiem ryżu, warzyw, koncentratu pomidorowego, oleju oraz
przypraw. Termin przydatności do spożycia min. 12 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie powinno zawierać w języku
polskim: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę produkcji , termin przydatności
do spożycia, warunki przechowywania. - 230 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15235000-4 - Ryby konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-27