Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorsze
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Karny w Dublinach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-04
  • Numer ogłoszenia762517-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 762517-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.

Zakład Karny w Dublinach: Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Dublinach, krajowy numer identyfikacyjny 28035160400000, ul. Dubliny  16 , 11-430  Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 7543831, , e-mail dkw_dubliny@sw.gov.pl, arkadiusz.milewski@sw.gov.pl; maciej.zubowicz@sw.gov.pl, faks 89 7543612.
Adres strony internetowej (URL): https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Karny w Dublinach, Dubliny 16, 11 - 430 Korsze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
Numer referencyjny: DKW.2232.6.2020.PB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28 A) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ Kody CPV artykułów będących przedmiotem dostaw:- 1500000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne- 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowe- 15331170-9 warzywa mrożone- 15330000-0 przetworzone warzywa i owoce,- 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,- 15500000-3 produkty mleczarskie- 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych- 15800000-6 różne produkty spożywcze

II.5) Główny kod CPV: 15331170-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15330000-0
15331170-9
15330000-0
15400000-2
15500000-3
15600000-4
15800000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W dniu składania ofert wykonawcy zobowiązani są złożyć:1) formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego, zał. Nr 1a i/lub 1b do SIWZ.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.3. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach, gdy:a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez wykonawcę;b) przewiduje się również możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT stanowiącego podstawę wyliczenia wysokości tego wynagrodzenia;c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, np. zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód.4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1. Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg)1 Pyzy ziemniaczane mrożone opakowanie do 5 kg 216,502 Kopytka mrożone opakowanie do 5 kg 279,003 Pierogi z serem mrożone opakowanie do 5 kg 238,504 Pierogi z mięsem mrożone opakowanie do 5 kg 263,005 Pyzy z mięsem mrożone opakowanie do 5 kg 78,006 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 628,007 Mieszanka warzywna opakowanie do 15kg 580,008 Kotlet rybny mrożony 277,509 Kostka rybna mrożona 62,5010 Sałatka z makreli 300 g – 330 g 242,2211 Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 303,9312 Śledź w pomidorach 300 g – 330 g 635,5813 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 628,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2. Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 6 054,002 Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1, 3, 5 litra 185,003 Smalec, opakowanie jednostkowe kostka max. 250g 120,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3. Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne, (opakowanie do 25kg) 494,002. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g) 372,203. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 171,404. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 1 441,605. Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie do 150g) 16,506 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 371,10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4. Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)1 Ryż op. do 5kg 1 867,502 Kasza manna op. do 1kg 381,003 Kasza jęczmienna op. do 5 kg 1 661,504 Mąka pszenna op. 1 kg 1 439,005 Mąka ziemniaczana op. 1 kg 244,006 Makaron op. do 5 kg 3 209,507 Bułka tarta op. 0,5 kg 304,508 Groch połówki – op.do 5 kg 548,009 Fasola – op. do 5 kg 1 016,0010 Kostka sojowa luz 308,0011 Granulat sojowy luz 354,0012 Przyprawa do bigosu op do 1 kg 114,5013 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 132,0014 Przyprawa w płynie op. 0,5-1l 504,0015 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg 454,0016 Pieprz czarny mielony op. do 1kg 28,5017 Majeranek op. do 1 kg 24,5018 Liść laurowy op. do 1 kg 21,0019 Ziele angielskie op. do 1 kg 13,0020 Sól jodowana op. 1 kg 636,5021 Musztarda op. do 5 kg 264,0022 Keczup op. do 5 kg 208,0023 Kawa zbożowa op. do 1 kg 326,0024 Herbata op. do 1 kg 170,0025 Majonez op. do 3 kg 98,0026 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 165,0027 Leczo pieczarkowe op. do 5 kg 885,0028 Pieczarki pasteryzowane op. do 5 kg 494,0029 Cukier biały op. 1 kg 1 389,0030 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg 1 476,0031 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 1 649,0032 Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 139,6033 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml 796,5034 Szczaw konserwowy op. do 900ml 68,4035 Chrzan tarty op. do 900ml 106,2036 Sos biały op. do 5 kg 271,0037 Sos pieczeniowy op. do 5 kg 228,0038 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 292,0039 Zupa żurek op. do 5 kg 133,0040 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg 113,0041 Bulion jarzynowy op. do 5 kg 716,0042 Sok zagęszczony opakowannie do 5 l 1 108,0043 Puree ziemniaczane płatki opakowanie do 25 kg 331,0044 Czosnek suszony op. do 1 kg 15,5045 Papryka mielona słodka op. do 1 kg 18,5046 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg 38,0047 Pietruszka nać op. do 1 kg 6,7548 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 31,0049 Kasza gryczana op. do 5 kg 577,0050 Kasza pęczak op. do 5 kg 124,0051 Płatki owsiane op. do 5 kg 237,50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0, 15600000-4, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg)1 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 117,002 Mieszanka warzywna opakowanie do 15kg 91,003 Kotlet rybny mrożony 157,504 Sałatka z makreli 300 g – 330 g 167,975 Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 251,466 Pasta z łososia 130 g 3,907 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 40%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 1 770,002 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%, kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 75,003 Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1,3,5 litra 549,004 Smalec, opakowanie jednostkowe kostka max. 250g 40,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne, (opakowanie do 25kg) 182,002. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g) 117,103. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 118,004. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 465,605. Jogurt naturalny bez cukru (opakowanie do 150g) 158,856 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 89,507 Serek homogenizowany waniliowy, bez żelatyny, (opakowanie jednostkowe 125-150 g 110,3758 Serek śmietankowy naturalny (opakowanie jednostkowe 125-150 g) 14,55
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) *
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy w (kg, l)1 Ryż op. do 5kg 816,502 Kasza manna op. do 1kg 245,503 Kasza jęczmienna op. do 5 kg 329,504 Mąka pszenna op. 1 kg 753,005 Mąka ziemniaczana op. 1 kg 42,006 Makaron op. do 5 kg 1 037,007 Bułka tarta op. 0,5 kg 88,008 Groch połówki – op.do 5 kg 338,009 Fasola – op. do 5 kg 226,0010 Kostka sojowa luz 137,5011 Granulat sojowy luz 118,0012 Przyprawa do bigosu op do 1 kg 9,0013 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 9,0014 Przyprawa w płynie op. 0,5-1l 234,0015 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg 33,0016 Pieprz czarny mielony op. do 1kg 16,0017 Majeranek op. do 1 kg 16,5018 Liść laurowy op. do 1 kg 13,5019 Ziele angielskie op. do 1 kg 12,0020 Sól jodowana op. 1 kg 266,0021 Musztarda op. do 5 kg 60,0022 Keczup op. do 5 kg 50,0023 Kawa zbożowa op. do 1 kg 116,0024 Herbata op. do 1 kg 54,5025 Majonez op. do 3 kg 13,0026 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 73,0027 Leczo pieczarkowe op. do 5 kg 459,0028 Cukier biały op. 1 kg 557,0029 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg 312,0030 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 413,0031 Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 18,8032 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml 483,6033 Szczaw konserwowy op. do 900ml 171,0034 Chrzan tarty op. do 900ml 45,9035 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 76,5036 Zupa żurek op. do 5 kg 73,0037 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg 14,0038 Sok zagęszczony opakowannie do 5 l 208,0039 Czosnek suszony op. do 1 kg 4,0040 Papryka mielona słodka op. do 1 kg 11,0041 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg 8,0042 Pietruszka nać op. do 1 kg 3,5043 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 20,0044 Kasza gryczana op. do 5 kg 113,0045 Kasza pęczak op. do 5 kg 222,0046 Płatki owsiane op. do 5 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0, 15600000-4, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI