III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: 1. Dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 - Zezwolenie na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności. 2. Dotyczy części nr 1, 2, 4, 10, 11 - Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS. 3. Dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 - Wpis do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). 4. Dotyczy części nr 3, 5, 8 - Wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS, jeżeli podlega pod PIS. 5. Dotyczy części nr 9 - Zgodę na produkcję jaj konsumpcyjnych i sprawowanie nadzoru nad ich produkcją.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla poszczególnych części, na które wykonawca składa ofertę: Część nr 1 - 61 802,80 zł, Część nr 2 - 10 565,10 zł, Część nr 3 - 11 508,60 zł, Część nr 4 - 16 691,70 zł, Część nr 5 - 39 202,05 zł, Część nr 6 - 21 974,70 zł, Część nr 7 - 27 699,00 zł, Część nr 8 - 23 974,50 zł, Część nr 9 - 4 320,00 zł, Część nr 10 - 6 271,20 zł, Część nr 11 - 35 809,10 zł, 2. Dotyczy części nr 1 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu artykułów rolno-spożywczych, 3. Dotyczy części nr 2 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych, 4. Dotyczy części nr 3, 5, 6, 7, 8 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PLW lub PPIS do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych, 5. Dotyczy części nr 4 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności, 6. Dotyczy części nr 9 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PLW i PPIS do transportu jaj, 7. Dotyczy części nr 10 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu wody źródlanej, 8. Dotyczy części nr 11 – Posiada samochody transportowe dopuszczone przez PPIS do transportu żywności oraz transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dotyczy części nr 1, 4, 10, 11 – Decyzji PPIS zezwalająca na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności. W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 2. Dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 – Dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru WIJHARS działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 200 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). 3. Dotyczy części nr 1 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczający do transportu artykułów rolno – spożywczych samochody transportowe wykonawcy. 4. Dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10, 11 – Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów PIS. Jeżeli podlega pod PIS. 5. Dotyczy części nr 2 – Decyzji PPIS zezwalającej na działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres prowadzonej działalności. W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 6. Dotyczy części nr 2 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 7. Dotyczy części nr 3, 5, 6, 7, 8 – Dokumentu wydanego przez PPIS lub PLW dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych. 8. Dotyczy części nr 9 – Decyzji PPIS lub PLW zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzającą zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). 9. Dotyczy części nr 4 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczające samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności. 10. Dotyczy części nr 3, 5, 8 – Decyzji PPIS lub PLW zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz w przypadku nadzoru PLW nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 11. Dotyczy części nr 6, 7 – Decyzji PLW zatwierdzającej działalność w zakresie produkcji i obrotu żywnością, zatwierdzające zakres i wielkość prowadzonej działalności (produkcji, obrotu itd.) oraz nadany numer weterynaryjny (świadectwo nadzoru weterynaryjnego). W przypadku oddziału dedykowanego do obsługi umowy także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 12. Dotyczy części nr 9 – Dokumentu wydanego przez PPIS lub PLW dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu jaj. 13. Dotyczy części nr 9 – Postanowienia zawierającego zgodę na produkcję jaj konsumpcyjnych i sprawowanie nadzoru nad ich produkcją, wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii (nr wet.). 14. Dotyczy części nr 10 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu wody źródlanej. 15. Dotyczy części nr 11 – Dokumentu wydanego przez PPIS dopuszczającego samochody transportowe wykonawcy do transportu żywności oraz transportu żywności wymagającej warunków chłodniczych . 16. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Dotyczy części nr 1 - Zaświadczenia (i / lub protokołu kontroli sanitarnej) – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP. W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 2. Dotyczy części nr 1 - Oświadczenia o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, GAP (Good Agricultural Practice), systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: GLOBALGAP, ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 lub równoważnych), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy – kopię certyfikatów. Wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 3. Dotyczy części nr 1 - Oświadczenie dostawcy o sposobie dostarczania żywności wymagającej warunków chłodniczych. 4. Dotyczy części nr 2, 10 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP. W przypadku dedykowanego do obsługi umowy oddziału także dokumenty dotyczące danej lokalizacji. 5. Dotyczy części nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 - Oświadczenia o wdrożeniu i realizacji zasad GMP/GHP, systemu HACCP lub innego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności (zgodnego z wymaganiami standardów: ISO 22000:2005, IFS, BRC, FSSC 22000:2005 lub równoważnych), jeżeli zakład posiada certyfikowane systemy – kopię certyfikatów. Wyłącznie certyfikaty przyznawane przez jednostki akredytowane. 6. Dotyczy części nr 3, 4, 5, 8, 9, 11 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym – PLW lub PPIS z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP. 7. Dotyczy części nr 6, 7 – Zaświadczenia – opinii jednostki nadzorującej pod względem sanitarnym PLW z ostatnich 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającej między innymi: - ocenę poziomu spełnienia stanu higieniczno – sanitarnego w zakresie prowadzonej działalności, - realizację zaleceń w zakresie bezpieczeństwa żywności i żywienia: GMP/GHP oraz zasad systemu HACCP. 8. Dotyczy części nr 4 poz. 3 – karta specyfikacji produktu/karta produktu (min. skład oraz wartość odżywcza). 9. Dotyczy części nr 4 poz. 13 – karta specyfikacji produktu/karta produktu (min. skład oraz wartość odżywcza) oraz jeżeli jest rekomendacja Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków. 10. Dotyczy części nr 8 – zdjęcia jednostkowego opakowania oferowanego produktu z widoczną, czytelną etykietą ze składem. Etykiety zgodne z Rozporządzeniem (UE) nr 1169/2001 z dnia 25.10.2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności. Czytelne zawierają min. nazwę handlową, producenta, skład proponowanych produktów oraz wartość odżywczą. Etykiety w celu prawidłowej identyfikacji muszą być oznakowane nr asortymentu, zgodnie z formularzem cenowym. 11. Dotyczy części nr 9 – Badanie z ostatniego kwartału fermy i jaj w kierunku Salmonelli. 12. Dotyczy części nr 10 – Deklaracja zgodności lub atesty na materiał opakowaniowy: butle, kubki oraz wszelkie części urządzeń mające bezpośredni kontakt z dozowaną wodą (w odniesieniu do Rozp. 1935/2004, 2023/2006 oraz 2002/72). 13. Dotyczy części nr 10 – Certyfikaty systemów zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodnie z którymi pracuje producent oferowanych wyrobów: IFS lub BRC lub FSSC 22000 lub 2200:2005 (lub równoważne) ważne kopie w języku polskim lub angielskim. 14. Dotyczy części nr 11 poz. 16, 20, 35, 36, 37, 39, 71, 129, 130, 131, 132, 140, 146, 148, 149 – środki spożywcze b/glutenowe i b/mleczne, wymagane zdjęcia oryginalnych opakowań oferowanych produktów z widoczną etykietą, zgodną z Rozp 1169/2011, ze składem, wartością odżywczą oraz deklaracją producenta co do zawartości alergenów. Zdjęcia oznakowane nr pozycji zgodnie z formularzem cenowym. Potwierdzenie zgodności oferowany produktów z wymaganiami. 15. Dotyczy części nr 11 poz. 21, 59, 63, 89, 90, 128, 145 – wymagane próbki oferowanych produktów, w oryginalnym zamkniętym opakowaniu producenta, z pełną etykietą zgodnie z Rozp. 1169/2011, w ilości 1 szt. Próbki oznakowane nr pozycji zgodnie z formularzem cenowym. Potwierdzenie zgodności oferowany produktów z wymaganiami. 16. Zgoda na przeprowadzenie przez zamawiającego audytu funkcjonującego u dostawcy Systemu Bezpieczeństwa Żywności.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik od nr 3a do nr 3k do SIWZ, Formularz cenowy. 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 i pkt 1.3 SIWZ. 5. Dotyczy części nr 11 - Próbki asortymentu o których mowa w rozdziale VI pkt 2 SIWZ.