Dostawa warzyw i owoców dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa warzyw i owoców dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-02-05
  • ZamawiającySzpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00004067
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012298697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cegłowska 80

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-809

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.bela@bielanski.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bielanski.med.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a6ab023-613b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace na portalu https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawcy pod adresem:https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i procedury procesu zakupowego/Deklaracja dostępności. 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z portalu Marketplanet OnePlace, określone w Instrukcji dla wykonawcy oraz zobowiązuje się korzystając zportalu Marketplanet OnePlace przestrzegać postanowień tej instrukcji. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz komunikacji wynosi: 100 MB. 4.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych zgodnych z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram lnteroperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz.2247), szczególności: .pdf, .docx, .rtf, .xps lub odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Szanując Państwa prywatność oraz dbając o to, abyPaństwo wiedzieli kto i w jaki sposób przetwarza Państwa dane osobowe, poniżej przedstawiaminformacje, które pomogą Państwu to ustalić. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO,informuję, iż:1. Administratorem jest Szpital Bielański im. Ks. Jerzego Popiełuszki SamodzielnyPubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809), ul. Cegłowska 80.2. Dane kontaktoweInspektor Ochrony Danych:W Szpitalu Bielańskim im. Ks. Jerzego Popiełuszki SamodzielnymPublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Warszawie (01-809), ul. Cegłowska 80 został wyznaczonyInspektor Ochrony Danych, dane kontaktowe: nr telefonu: 22 56-90-432, adres poczty elektronicznej:iod@bielanski.med.pl.3. Cele przetwarzania danych osobowych: Dane osobowe są zbierane w celuniezbędnym dla udostępniania dokumentacji dotyczącej prowadzenia postępowań o udzieleniezamówień publicznych, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /daneidentyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawieart. 275 pkt 1 ustawy Pzp;4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Przetwarzanie jestniezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (podstawa prawna z art.6 ust. 1 lit. c RODO) Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących i naruszeńprawa (podstawa prawna z art. 10 RODO) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych oraz wydane na jej podstawie akty wykonawcze.5. Informacje o odbiorcach danychosobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach postępowaniamogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie zudostępnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakres przekazanych danych tymodbiorcom ograniczony jest do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniemusług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowaniapoufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.6.Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: Dane osobowe są przechowywane, zgodniez art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7. Uprawnienia z art. 15-21RODO:Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:− prawo dostępu do swoich danychosobowych oraz otrzymania ich kopii;− prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;− prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z wyjątkiem sytuacjiokreślonych w przepisach prawa; 8. Prawo do wniesienia skargi:Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Panadanych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO.9. Obowiązek podania danychPodanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.10. Informacje ozautomatyzowanym podejmowaniu decyzjiPani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposóbzautomatyzowany, w tym w oparciu o profilowanie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach w realizacji praw określonychw art. 15, 16 i 18 rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)Zamawiającyinformuje, iż w związku z:1) art. 75 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:- wprzypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, zuprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać odosoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanienazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;2) art. 19 ust. 2 i 3 i art. 74 ust. 3ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych:- skorzystanie przez osobę, którejdane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówieniaani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;-w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którymmowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia tego postępowania;- w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danychosobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba,że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa warzyw i owoców dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Zaświadczenie wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Powiatowego Inspektora Sanitarnego o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP (lub certyfikat HACCP) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Zaświadczenie wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii lub Powiatowego Inspektora Sanitarnego o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP (lub certyfikat HACCP) zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produktrównoważny lub wyższej jakości) niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w przypadku:a)zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji,pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cenaproduktu objętego umową,b) wprowadzenia do sprzedaży przez producentazmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętegoumową,c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonegoproduktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętegoumową.d) obniżenia cen, w szczególności w przypadku ustania stanu epidemii lub stanuzagrożenia epidemicznego, na podstawie negocjacji, w oparciu o aktualne ceny rynkowe (rynkuzamówień publicznych).2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowegoproduktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów.3.Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wynikupromocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę itp.) niżokreślone w niniejszej umowie.4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VATWykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cenjednostkowych netto określonych w Załączniku Nr 1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-05 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalbielanski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-05

2021-01-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór jodeł znajdujących się na prywatnej posesji- Wołomin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór jodeł znajdujących się na prywatnej posesji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI