Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-425e213d-572e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu z opcją prawa wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka:
a) Rok produkcji: 2021,
b) Ilość – 1 szt.,
c) Wymagania techniczne:
1.1 SILNIK I UKŁAD PRZENOSZENIA NAPĘDU:
a) silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, 6 cylindrów, pojemność min. 6000 cm3
b) moc homologowana min. 150 km, max. 171 km,
c) skrzynia biegów mechaniczna z półbiegami (min. 15 biegów do przodu), 5 biegów głównych , 6 półbiegów
d) rewers kierunku jazdy elektrohydrauliczny z regulacją,
e) napęd na 4 koła załączany automatycznie,
f) tylne koła o szerokości min. 600 mm,
g) wom i hamulce,
h) elektrohydrauliczne sterowanie wom,
i) tylny wom z 4 prędkościami,
j) hamulce na 4 koła,
k) hamulec ręczny mechaniczny,
l) pneumatyczny układ hamulcowy do przyczep jedno i dwuobwodowy,
2.2 HYDRAULIKA I PODNOŚNIK:
a) pompa wielotłoczkowa o wydajności min. 120 l/min.
b) minimum 3 pary gniazd hydrauliki
c) wolny spływ oleju
d) udźwig przedniego podnośnika min. 4000 kg
e) udźwig tylnego podnośnika min. 9700 kG
2.3 UKŁAD KIEROWNICZY I PRZEDNI MOST:
a) przedni most z amortyzacją
b) blokada przedniego mostu automatyczna
c) 100% blokady
d) wspomaganie układu kierowniczego z niezależną pompą
2.4 KABINA:
a) kabina amortyzowana mechanicznie
b) homologacja na dwie osoby
c) klimatyzacja i ogrzewanie
d) fotel operatora amortyzowany pneumatycznie
e) fotel pasażera
f) wewnętrzne i zewnętrzne lusterka wsteczne
g) oświetlenie wewnętrzne
2.5 INNE:
a) instalacja elektryczna 12 v
b) szybkosprzęgi ramion podnośnika z kompletem kul
c) obciążnik przedni 900 – 1100 kg
d) zaczep tylny regulowany
2.6 WYPOSAŻENIE:
a) gaśnica, apteczka Pierwszej Pomocy,
b) podstawowe wyposażenie: sworznie, kule, zawleczki, łącznik tylny i przedni,
2.7 DOKUMENTACJA OFEROWANEGO CIĄGNIKA ZAWIERAJĄCA ( w języku polskim):
a) homologacja dopuszczenie do ruchu drogowego, rejestracja na dwie osoby,
b) Instrukcja obsługi pojazdu, kartę lub książkę gwarancyjną na ciągnik i jego podzespoły,
c) katalog części zamiennych,
d) książka serwisowa,
e) deklaracja zgodności CE,
f) przeszkolenie dwóch operatorów z zakresu obsługi i konserwacji ciągnika.
g) ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu OC, AC, NNW na okres trwania leasingu,
h) stacjonarny autoryzowany serwis producenta w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Gminy Męcinka, 59-424 Męcinka 11.
2.8 WYMAGANIA DODATKOWE:
a) ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
b) ciągnik musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy — Prawo o ruchu drogowym,
c) wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt, zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i rozładunku.
d) z chwilą przekazania Zamawiającemu sprzętu, o którym mowa w pkt. 1. na podstawie
protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do jednoczesnego dostarczenia
Zamawiającemu dokumentów z pkt 2,7,
e) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem odbycia szkolenia w dniu odbioru lub w innym uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
f) Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia, a okres gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
g) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty,
h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie przeglądów okresowych i gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszty materiałów (smary, oleje itp.) pokrywa Wykonawca. W przypadku konieczności wykonania naprawy w serwisie koszty transportu do serwisu i z powrotem do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca,
i) podjęcie naprawy gwarancyjnej przez serwis, w miejscu ewentualnego unieruchomienia maszyny (siedziba 59-424 Męcinka 11) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od telefonicznego / faksem / drogą elektroniczną powiadomienia o usterce,
j) naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 7 dni od przyjęcia zgłoszenia o
zaistniałej usterce. W przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które
należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 21
dni licząc od dnia zgłoszenia. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo
wolnych od pracy obowiązujących w Polsce,
k) w razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę, co do zakresu naprawy.
l) jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca,
m) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z
warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
n) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy wraz z ich danymi do kontaktu.
Zamawiający oczekuje zaproponowania przez Wykonawcę dostawy ciągnika rolniczego o parametrach technicznych nie gorszych niż parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość najbliższego autoryzowanego punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 472 tyś. zł.,
4) zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz wykonania przeglądów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określają istotne postanowienia umowy, stanowiący załącznik Nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Umowy, stanowiącego załącznik nr 3
do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni