Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-S

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłubice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-02
  • ZamawiającySPÓŁKA WODNA"KOZIKÓW-SADY"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00063479
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA WODNA"KOZIKÓW-SADY"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610410355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Wiączemin 16

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sw.kozikowsady@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: swkozikowsady.cba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Słubice

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-321-06-26

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Płocka 32

1.11.4.) Miejscowość: Słubice

1.11.5.) Kod pocztowy: 09-533

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: ugslubice.bip.org.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e4e5cd-bd3b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej w ramach poddziałania wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal; ugslubice@plocman.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej- datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informacje z serwera pocztowego Zamawiającego. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail prowadzącego postępowanie :ugslubice@plocman.pl Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail prowadzącego postępowanie: e-mail:ugslubice@plocman.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020r., poz. 2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWójt Gminy Słubice oraz Przewodniczący Spółki Wodnej „Kozików-Sady”,2) W sprawach związanych zPani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt pisemny zapomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Płocka 32,09-533 Słubice, pocztą elektroniczną na adres e-mail: martynacz@slubice.org.pl, oraz za pomocą poczty tradycyjnej na adres Nowy Wiączemin 16; 09-533 Słubice, pocztą elektroniczą na adres e-mail: sw.kozikowsady@gmail.com.3) Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, apodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym,4) Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia,a jeżeli cas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy,6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie zprawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postepowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.c) Na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, atakże nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia.d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu :a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/panu obowiązku informacyjnymwynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostanąZamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyskaod Wykonawcy biorącego udział w postęp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla SpółkiWodnej ”Kozików-Sady”.CIĄGNIK ROLNICZY – 1 szt.LP. WYMAGANE PARAMETRETECHNICZNE 1. Fabrycznie nowy 2. Moc KM: min.80-1003. Rodzaj silnika: Turbodoładowany4. Ilość cylindrów:45. Napęd: 4x46. Pojemność zbiornika paliwa: min. 130 litrów 7. Wałodbiorumocy: niezależny 540 przy 1632 obr./min, zależny 3,2 obr./min8. Układ hydrauliczny: typTUZ sterowany mechanicznie 9. Wydatek pompy : min. 40dm3/min10. Udźwig: min. 4000kg11.Koła : przód 360/70R24, tył: 18.4 R34 lub szersze12. Kabina: radio, kogut, klimatyzacja ,otwierany dach, cbm 13. Skrzynia biegów: mechaniczna synchronizowana, z zakresamiprędkości: polowe,szosowe i reduktorem żółw/zając14. Biegi pełzające:tak15. Masa ciągnika:min.4000kg bez obciążników 16. Zaczep przedni: widełkowy17. Górny zaczep transportowy: widełkowy wychylny 18. Dolny zaczep transportowy : listwa dolna, hichII. KOSIARKAWYSIĘGNIKOWA – 1 szt.LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Fabrycznie nowa2.Zasięg: od 4,5 m do 6,5 m3. Chłodnica oleju z elektronicznym systemem sterowania 4. Ciężarramienia min. 800kg 5.Tuleje smarowe – brąz (nie plastikowe)6. Sterowanie maszyną z kabinymechanicznie proporcjonalne lub elektroniczne proporcjonalne z wolnym startem-joystickIII.GŁOWICA KOSZĄCA – 1 szt.LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Fabrycznienowa 2. Szerokość robocza: 120-130 cm3. Noże bijakowe:Y4. Wysięgnik dostosowany dozaoferowanego ciągnika 5. Dwa kierunki koszenia sterowane z kabiny operatora 6.Rolkapodporowa obsługowa7. Podwójne poszycie wału roboczego 8. Podwójne poszycie wałuroboczego 9. Ciężar głowicy min. 250kgIV. ODMULARKA-1SZT.LP. WYMAGANEPARAMETRY TECHNICZNE1. Fabrycznie nowa2. Szerokość tarczy roboczej 70-90 cm3. Klapawyrzutowa regulowana mechanicznie lub hydraulicznie 4. Układ hydrauliczny 3 przewodowy5.Przepływ oleju od 110l/min6. Przekładnia pośrednia bezstopniowa HD, umożliwiającawycinkękrzaków i korzeni7. Regulowany kąt ustawienia tarczy roboczej 8. Noże wyrzutoweprofilowane9. Noże tnące wymienne 10. Ciężar pogłębiarki min. 280 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe: załącznik nr 7 do SWZ stanowiący propozycję zestawieniaparametrów technicznych oferowanych urządzeń

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; b) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.a- pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; c)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć,maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia Umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań. zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy,wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-02 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI