„Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozikó

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłubice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-15
  • ZamawiającySPÓŁKA WODNA"KOZIKÓW-SADY"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00073951
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA WODNA"KOZIKÓW-SADY"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610410355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Wiączemin 16

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sw.kozikowsady@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: swkozikowsady.cba.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Słubice

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743210626

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Płocka 32

1.11.4.) Miejscowość: Słubice

1.11.5.) Kod pocztowy: 09-533

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: ugslubice.bip.org.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c796c57-c776-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej w ramach poddziałaniawsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal; ugslubice.bip.org.pl; ugslubice@plocman.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej- datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informacje z serwera pocztowego Zamawiającego. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,e-mail prowadzącego postępowanie :ugslubice@plocman.pl Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail prowadzącego postępowanie: e-mail:ugslubice@plocman.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.z 2020r., poz. 2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami winny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Słubice oraz Przewodniczący Spółki Wodnej „Kozików-Sady”,2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Płocka 32,09-533 Słubice, pocztą elektroniczną na adres e-mail: martynacz@slubice.org.pl, oraz za pomocą poczty tradycyjnej na adres Nowy Wiączemin16; 09-533 Słubice, pocztą elektroniczą na adres e-mail: sw.kozikowsady@gmail.com.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym,4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielnie zamówienia,a jeżeli cas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwaniaumowy,6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawyPzp, związanym z udziałem w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO;8) Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania lub uzupełnieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie zprawa do sprostowania lub uzupełnienia niemoże skutkować zmianą wyniku postepowania oudzielenie zamówienia publicznego ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawąPzp oraz nie może naruszać integralnościprotokołu oraz jego załączników.c) Na podstawie art. 18RODO prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawinnej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu :a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawodo usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. C RODO.2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postęp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE
1. Nowy
2. Moc KM: min.80-100
3. Rodzaj silnika: Turbodoładowany
4. Ilość cylindrów:4
5. Napęd: 4x4 (4WD)
6. Pojemność zbiornika paliwa: min. 130 litrów
7. Wał odbioru mocy: niezależny 540 przy 1632 obr./min, zależny 3,2 obr./min
8. Układ hydrauliczny: typ TUZ sterowany mechanicznie
9. Wydatek pompy : min. 40dm3/min
10. Udźwig: min. 4000kg
11. Koła : przód 360/70R24, tył: 18.4 R34 lub szersze
12. Kabina: radio, kogut, klimatyzacja , otwierany dach, cbm
13. Skrzynia biegów: mechaniczna synchronizowana, z zakresami prędkości: polowe, szosowe i reduktorem żółw/zając
14. Biegi pełzające:tak
15. Masa ciągnika: min.4000kg bez obciążników
16. Zaczep przedni: widełkowy
17. Dolny zaczep transportowy : listwa dolna, hich
18. Górny zaczep transportowy: widełkowy wychylny
19. Pojemność silnika min. 3400 dm3

II. KOSIARKA WYSIĘGNIKOWA – 1 szt.
LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE
1. Fabrycznie nowa
2. Zasięg: od 4,5 m do 6,5 m
3. Chłodnica oleju z elektronicznym systemem sterowania
4. Tuleje smarowe – brąz (nie plastikowe)
5. Sterowanie maszyną z kabiny mechanicznie proporcjonalne lub elektroniczne proporcjonalne z wolnym startem-joystick
6. Ciężar ramienia min. 800kg
7. Zapotrzebowanie mocy traktora 80-100 KM
8. Zbiornik oleju min. 210 l
9. Moc na pompie hydraulicznej min. 68 KM

III. GŁOWICA KOSZĄCA – 1 szt.
LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE
1. Fabrycznie nowa
2. Szerokość robocza: 120-130 cm
3. Noże bijakowe:Y (40szt)
4. Wysięgnik dostosowany do zaoferowanego ciągnika
5. Dwa kierunki koszenia sterowane z kabiny operatora
6. Rolka podporowa obsługowa
7. Podwójne poszycie wału roboczego
8 Ciężar głowicy min. 250kg


IV. ODMULARKA-1SZT.
LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE
1. Fabrycznie nowa
2. Szerokość tarczy roboczej 70-90 cm
3. Klapa wyrzutowa regulowana mechanicznie lub hydraulicznie
4. Układ hydrauliczny 3 przewodowy
5. Przepływ oleju od 110l/min
6. Przekładnia pośrednia bezstopniowa HD, umożliwiająca wycinkę krzaków i korzeni
7. Regulowany kąt ustawienia tarczy roboczej
8. Noże wyrzutowe profilowane
9. Noże tnące wymienne w pełnym zakresie 9 szt.
10. Ciężar pogłębiarki min. 280 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe: załącznik nr 7 do SWZ stanowiący propozycję zestawienia parametrów technicznych oferowanych urządzeń

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; b) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt.a- pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;c)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W przypadku wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć,maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia Umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu usługi. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań. zmiany stawki podatku VAT lub innych regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany Umowy,wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-15 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza dozłożenia,zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-14

2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Żuromin
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI