Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁKA WODNA"KOZIKÓW-SADY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610410355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Wiączemin 16
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sw.kozikowsady@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: swkozikowsady.cba.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Słubice
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743210626
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Płocka 32
1.11.4.) Miejscowość: Słubice
1.11.5.) Kod pocztowy: 09-533
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://ugslubice.bip.org.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej "Kozików-Sady"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9470515d-b23d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej w ramach poddziałania wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://epuap.gov.pl/wps/portal; ugslubice@plocman.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej- datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informacje z serwera pocztowego Zamawiającego. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail prowadzącego postępowanie :ugslubice@plocman.pl Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania w/w dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail prowadzącego postępowanie: e-mail:ugslubice@plocman.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Słubice oraz Przewodniczący Spółki Wodnej „Kozików-Sady”,2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Płocka 32,09-533 Słubice, pocztą elektroniczną na adres e-mail: martynacz@slubice.org.pl, oraz za pomocą poczty tradycyjnej na adres Nowy Wiączemin 16; 09-533 Słubice, pocztą elektroniczą na adres e-mail: sw.kozikowsady@gmail.com.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym,4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli cas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8) Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu :a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postęp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej ”Kozików-Sady”.CIĄGNIK ROLNICZY – 1 szt.LP. WYMAGANE PARAMETRE TECHNICZNE 1. Fabrycznie nowy 2. Moc KM: min.80-1003. Rodzaj silnika: Turbodoładowany 4. Ilość cylindrów:45. Napęd: 4x46. Pojemność zbiornika paliwa: min. 130 litrów 7. Wał odbiorumocy: niezależny 540 przy 1632 obr./min, zależny 3,2 obr./min8. Układ hydrauliczny: typ TUZ sterowany mechanicznie 9. Wydatek pompy : min. 40dm3/min10. Udźwig: min. 4000kg11. Koła : przód 360/70R24, tył: 18.4 R34 lub szersze12. Kabina: radio, kogut, klimatyzacja , otwierany dach, cbm 13. Skrzynia biegów: mechaniczna synchronizowana, z zakresami prędkości: polowe,szosowe i reduktorem żółw/zając14. Biegi pełzające:tak15. Masa ciągnika: min.4000kg bez obciążników 16. Zaczep przedni: widełkowy17. Górny zaczep transportowy: widełkowy wychylny 18. Dolny zaczep transportowy : listwa dolna, hichII. KOSIARKA WYSIĘGNIKOWA – 1 szt.LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Fabrycznie nowa2. Zasięg: od 4,5 m do 6,5 m3. Chłodnica oleju z elektronicznym systemem sterowania 4. Ciężar ramienia min. 800kg 5.Tuleje smarowe – brąz (nie plastikowe)6. Sterowanie maszyną z kabiny mechanicznie proporcjonalne lub elektroniczne proporcjonalne z wolnym startem-joystickIII. GŁOWICA KOSZĄCA – 1 szt.LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Fabrycznie nowa 2. Szerokość robocza: 120-130 cm3. Noże bijakowe:Y4. Wysięgnik dostosowany do zaoferowanego ciągnika 5. Dwa kierunki koszenia sterowane z kabiny operatora 6. Rolkapodporowa obsługowa7. Podwójne poszycie wału roboczego 8. Podwójne poszycie wału roboczego 9. Ciężar głowicy min. 250kgIV. ODMULARKA-1SZT.LP. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE1. Fabrycznie nowa2. Szerokość tarczy roboczej 70-90 cm3. Klapa wyrzutowa regulowana mechanicznie lub hydraulicznie 4. Układ hydrauliczny 3 przewodowy5. Przepływ oleju od 110l/min6. Przekładnia pośrednia bezstopniowa HD, umożliwiająca wycinkękrzaków i korzeni7. Regulowany kąt ustawienia tarczy roboczej 8. Noże wyrzutowe profilowane9. Noże tnące wymienne 10. Ciężar pogłębiarki min. 280 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze