Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, niezbędnego do kształcenia zawodowego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191887590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Swarożyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-115
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.gospodarczy@zsckrswarozyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsckrswarozyn.szkolnastrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, niezbędnego do kształcenia zawodowego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36ed0553-22c4-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00202279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zsckrswarozyn.pl/bip
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wymiana informacji, przekazywanie dokumentów i oświadczeń , składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u: https://epuap.gov.pl/wps/potal oraz poczty elektronicznej: kierownik.szkolenia@zsckrswarozyn.pl (z wyłączeniem składania ofert)
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać kontona ePUAP. Posiadając konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem przekazanych przez Państwa danych
osobowych jest Zamawiający. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Edward Dybowski, kontakt biuro@zsubhp.pl;
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy
ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas (art. 78) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: 2021/BZP/2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ciągnik rolniczy winien spełniać następujące minimalne paramerty
- fabrycznie nowy,
- nie starszy niż 2020 rok produkcji,
- homologacja na 2 osoby,
- siedzenie pasażera z pasami bezpieczeństwa,
- moc co najmniej 84-96 kW (114- 130KM),
- pojemność skokowa silnika co najmniej 4400 - 4600 cm3,
- silnik nie ma posiadać filtra cząstek stałych (DPF), może posiadać AdBlue,
- skrzynia biegów co najmniej 17x16 (prędkość 40 km/h),
- kabina cztero słupkowa
- amortyzowana kabina,
- amortyzowana przednia oś,
- klimatyzacja,
- rewers elektrohydrauliczny,
- fotel kierowcy – pneumatyczny,
- wydajność pompy hydraulicznej o zmiennym wydatku oleju co najmniej 105-125 l/min
- maksymalny udźwig tylnego podnośnika co najmniej 7500 -7900 kg
- prędkość co najmniej WOM 540/540E/1000,
- minimum 4 pary tylnych wyjść hydraulicznych + „wolny spływ”,
- hamulce pneumatyczne przyczepy dwuobwodowe i jednoobwodowe,
- sterowanie tylnego TUZ-a i WOM przyciskami z tylnego błotnika
- przesuwny zaczep transportowy – automatyczny,
- dolny zaczep (listwa),
- przedni TUZ (bez przedniego WOM) z hydrauliką,
- obciążnik na przedni TUZ
- ogumienie co najmniej : 480/65 R28 – przód, 600/65 R38 – tył,
- poszerzane błotniki tylne,
- dynamiczne przednie błotniki,
- oświetlenie robocze LED co najmniej 8 lamp,
- lampa ostrzegawcza
- radio,
- reakcja serwisu maksymalnie 48h na zgłoszone awarie,
- gwarancja na ciągnik co najmniej 12 miesięcy, bez limitu mth (motogodzin),
- termin dostawy do 30 dni od zawarcia umowy,
- szkolenie z zakresu obsługi maszyny i wyposażenia w dniu dostawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
1) Cena – 80%
W kryterium Cena Oferty (C) – oferta z najniższa ceną Cmin uzyska 80 punktów, a pozostałe zgodnie z wzorem: gdzie:
C – ocena punktowa oferty w kryterium Cena
Cmin – oferta z najniższą ceną
Cbad – cena badanej oferty
2) Gwarancja - 20%
W kryterium Termin Gwarancji (G) - Zamawiający oceni oferty na podstawie zaoferowanego terminu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji należy podać w miesiącach.
a) Wykonawca, który udzieli najdłuższej gwarancji (Gmax) na dostarczony przedmiot zamówienia otrzyma 20 pkt.
b) Oferty z zadeklarowaną pośrednią wartością gwarancji, otrzymają liczbę punktów obliczoną proporcjonalnie zgodnie z poniższym wzorem.
c) Maksymalna długość gwarancji brana pod uwagę przy obliczaniu kryterium - 36 miesięcy.
d) Minimalna długość gwarancji brana pod uwagę przy obliczaniu kryterium - 12 miesięcy. gdzie:
G - ocena punktowa oferty w kryterium Termin Gwarancji
Gmax - oferta z najdłuższym terminem gwarancji
Gbad - termin gwarancji badanej oferty
e) Oferta Wykonawcy, który zaoferował termin gwarancji krótszy niż wymagany zostanie odrzucona, jako niezgodna w treścią SWZ.
2. Łączną ocenę punktową stanowi suma punktów w poszczególnych kryteriach. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najwyższej łącznej ocenie punktowej wg poniższego wzoru:
Wcal = C + G gdzie:
Wcal – łączna ocena punktowa oferty
C – ocena punktowa oferty w kryterium Cena
G – ocena punktowa oferty w kryterium Termin Gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku,
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań
3) w odniesieniu do postawionego warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej; Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie)
wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy obejmujące ciągniki rolnicze o łącznej wartości minimum 300 000,00 zł (brutto).
5) uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza
szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych
podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem; W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat - dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert
wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.1
2) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp:
2.a) w odniesieniu do tych podmiotów - oświadczenie takiego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4.1;
2.b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy do oddania tych zasobów do dyspozycji – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać: (2.b.i) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; (2.b.ii) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Po złożeniu ofert zamawiający dokona badania i oceny ofert, w tym poprawy omyłek zgodnie z art. 223.
2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych. Jeżeli wykonawca nie złożył tych środków wraz z ofertą lub są one niekompletne lub zwierają błędy Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
3. Po dokonaniu badania i oceny ofert, Zamawiający zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wezwie wykonawcę, który złożył najwyżej oceniony ofertę do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych.
1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa)
5. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w Dziale IX Ustawy Pzp.
6. Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa E-mail: odwolania@uzp.gov.pl, Tel. +48 22 458 78 01, Internet: www.uzp.gov.pl, Faks +48 22 458 78 0