Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-17
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00049661
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d16272b1-88b9-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp
do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza
do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
 specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
 format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
 oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,
 integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.
System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:
 Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
 Mozilla Firefox od wersji 15,
 Google Chrome od wersji 20

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla gminy Męcinka:

a) Rok produkcji: nie starszy niż z 2021,
b) Ilość – 1 szt.,
1.1 WYMAGANIA PODSTAWOWE:
2.1.1 Ciągnik powinien spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego,
2.1.2 Ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji, podać markę, typ i model,
2.1.3 Ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 100 kW (136 kM),
2.1.4 Skrzynia biegów mechaniczna synchronizowana minimum 4 bieg, dwa zakresy prędkości: polowe i szosowe,
2.1.5 Napęd 4x4 / załączany elektrohydraulicznie,
2.1.6 Przekładnia przód/tył: 16/8,
2.1.7 Układ kierowniczy hydrostatyczny,
2.1.8 Układ hamulcowy: mechaniczny tarczowy, suchy, niezależny,
2.1.9 Tylny TUZ sterowany mechanicznie,
2.1.10 Przedni TUZ,
2.1.11 Zaczep przedni: widełkowy,
2.1.12 Górny zaczep transportowy: widełkowy,
2.1.13 Dolny zaczep transportowy: listwa dolna,
2.1.14 Układ pneumatyczny dwuobwodowy,
2.1.15 Kabina wyposażona w lampę błyskową, radio, głośniki,
2.1.16 WOM niezależny 540/1000, zależny załączany hydromechanicznie,
2.1.17 Masa eksploatacyjna min 5500 kg,
2.1.18 obciążniki przód 8 x 45 kg,
2.1.19 Obciążniki tył 2 x 40 kg.
2.2 INNE:
a) instalacja elektryczna 12 v,
2.3 WYPOSAŻENIE::
a) gaśnica, apteczka Pierwszej Pomocy,
b) podstawowe wyposażenie: sworznie, kule, zawleczki, łącznik tylny i przedni,

2.4 DOKUMENTACJA OFEROWANEGO CIĄGNIKA ZAWIERAJĄCA ( w języku polskim):
a) homologacja dopuszczenie do ruchu drogowego, rejestracja na dwie osoby,
b) Instrukcja obsługi pojazdu, kartę lub książkę gwarancyjną na ciągnik i jego podzespoły,
c) katalog części zamiennych,
d) książka serwisowa,
e) deklaracja zgodności CE,
f) przeszkolenie dwóch operatorów z zakresu obsługi i konserwacji ciągnika,
g) stacjonarny autoryzowany serwis producenta w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Gminy Męcinka, 59-424 Męcinka 11.

2.5 WYMAGANIA DODATKOWE:
a) ciągnik musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz.908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
b) ciągnik musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy — Prawo o ruchu
Drogowym,
c) wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu zamówienia na własny koszt,
zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz przy załadunku i
rozładunku,
d) z chwilą przekazania Zamawiającemu sprzętu, o którym mowa w pkt. 1. na podstawie
protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do jednoczesnego dostarczenia
Zamawiającemu dokumentów z pkt 2.4,
e) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia wyznaczonych przez
Zamawiającego osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem odbycia
szkolenia w dniu odbioru lub w innym uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od
daty dostarczenia przedmiotu zamówienia,
f) Wykonawca udzieli pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia, a okres gwarancji liczy się od
dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
g) Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w
okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty,
h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonywanie przeglądów okresowych i
gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz
koszty materiałów (smary, oleje itp.) pokrywa Wykonawca. W przypadku konieczności
wykonania naprawy w serwisie koszty transportu do serwisu i z powrotem do siedziby
Zamawiającego pokrywa Wykonawca,
i) podjęcie naprawy gwarancyjnej przez serwis, w miejscu ewentualnego unieruchomienia
maszyny (garaż - 59-424 Męcinka 110) w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych od
telefonicznego / faksem / drogą elektroniczną powiadomienia o usterce,
j) naprawa gwarancyjna powinna być wykonana w ciągu 7 dni od przyjęcia zgłoszenia o
zaistniałej usterce. W przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy
sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 21 dni licząc od dnia
zgłoszenia. Do okresu naprawy nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy
obowiązujących w Polsce,
k) w razie odrzucenia reklamacji przez Wykonawcę, Zamawiający może złożyć wniosek o
przeprowadzenie ekspertyzy przez niezależnego rzeczoznawcę, co do zakresu naprawy,
l) jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem ekspertyzy ponosi Wykonawca,
m) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z
warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
n) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osób niezbędnych do prawidłowej realizacji
umowy wraz z ich danymi do kontaktu.
Zamawiający oczekuje zaproponowania przez Wykonawcę dostawy ciągnika rolniczego o parametrach technicznych nie gorszych niż parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w w/w. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w w/w zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca w okresie ostatnich 3 latach wykonał minimum 3 dostawy o podobnym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-17 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI