Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWolsztyn
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-07
  • ZamawiającyPOWIAT WOLSZTYŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOLSZTYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 5 Stycznia 5

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiatwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d187a8d9-0968-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004065/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip2.wokiss.pl/wolsztynp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: w zakresie: ofert, oświadczenia zart.
125 ustawy, informacji o tajemnicy przedsiębiorstwa oraz pełnomocnictwa -
miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal[Adres ESP (skrytki
ePUAP)zamawiającego: /StarostwoPowiatowe/Skrytka ]w pozostałym zakresie poczty
elektronicznej:inwestycje@powiatwolsztyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
treścią rozdziału VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Starosta Wolsztyński
ul. 5 Stycznia 5
64-200 Wolsztyn
tel. /68/3845600
e-mail: sekretariat@powiatwolsztyn.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Adrianna Śmiałek (e-mail:
iod@powiatwolsztyn.pl);
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa ciągnika z
ładowaczem czołowym”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego – konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ID.272.59.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego ciągnika z ładowaczem czołowy
na potrzeby bieżącego utrzymania dróg powiatowych.
Zestawienie minimalnych parametrów technicznych i wyposażenia dla przedmiotu umowy

Ciągnik:
1. Fabrycznie nowy, spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym;
2. Moc ciągnika min 100 KM
3. Rok produkcji 2020 lub nowszy;
4. Masa własna ciągnika min. 5 ton;
5. Prędkość 40 km/h przy obrotach 1600 – 1800 obr/min;
6. Skrzynia biegów półautomatyczna/automatyczna;
7. Wyposażony w bieg pełzający min. prędkość nie większa niż 0,5 km/h;
8. Rewers elektryczny;
9. Pompa hydrauliczna min. 70 l/min.;
10. Wyjścia hydrauliczne min. 4 pary w tym 1 para przód;
11. WOM tylny 540/1000 obr/min;
12. TUZ tylny min. 5 ton;
13. TUZ przedni min. 2 tony;
14. Trzypunktowy układ zawieszenia;
15. Hydrauliczny łącznik górny;
16. Zaczep transportowy tylny z szyną do regulacji wysokości zaczepu;
17. Układ pneumatyczny (hamulcowy) jedno i dwuobwodowy;
18. Napęd na cztery koła – 4x4;
19. Błotniki kół przednich;
20. Amortyzowane przednie zawieszenie;
21. Rejestracja ciągnika – 2 osoby;
22. Zamawiający zastrzega sobie, że ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu nieogrzewanym;
23. Kabina – ogrzewanie, klimatyzacja, regulowany i amortyzowany fotel kierowcy, siedzenie drugiego kierowcy;
24. Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagana określone w rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia;
25. Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy;
26. Lampy ostrzegawcze koloru pomarańczowego – belka kogut mocowana na dachu;
27. Wycieraczka przedniej i tylnej szyby ze spryskiwaczem;
28. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy;
29. Oświetlenie drogowe;
30. Reflektory robocze przednie i tylne ( min po dwie sztuki) montowane na dachu;
31. Udokumentowanie danych fabrycznych + homologacja + instrukcja obsługi w języku polskim;
32. Możliwość ciągnięcia przyczepy tandem typu samochodowego z zamontowaną solarko-piaskarką ładowności 5 m3 (ładunek przesuwny na tył) łączna masa min. 13 ton;
33. W ramach zadania należy dostarczyć również obciążniki, które umożliwią poruszanie się ciągnika zimą z zamontowaną solarko – piaskarką o wadze wskazanej powyżej;
34. W ramach zadania należy również zamontować w kabinie pulpit do sterowania solarko-piaskarką dostarczony przez zamawiającego z doprowadzeniem zasilania 12V;
35. Gwarancja min. 24 miesiące.

Ładowacz czołowy z osprzętem:
1. Fabrycznie nowy;
2. Sterowanie – joystick;
3. Instalacja 3 sekcyjna;
4. Wysokość podnoszenia w osi obrotu min. 3500 mm;
5. Najazdowy system podłączenia;
6. Minimalny udźwig w punkcie obrotu na max wys. 1600 kg;
7. Ramka szybkosprzęgowa Euro z automatycznym ryglowaniem osprzętu;
8. Amortyzator hydropneumatyczny wysięgnika wyłączany z joysticka;
9. Samopoziomujący;
10. Łycha do materiałów sypkich dostosowana do szerokości przedniej osi;
11. Widły do palet min. 2 tony;
12. Zamontowany na ciągniku;
13. Gwarancja min. 24 miesiące.

Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w
zakresie dostawy fabrycznie nowego ciągnika o wartości min. 250.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124
z dopiskiem: „Dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym”
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia lub gwarancji należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP., po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania przez Zamawiającego.
7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
8. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert.
9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia wskazano w projekcie umowy
stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pralni chemicznej - Murowana Goślina
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Szukam pralni chemicznej, czy okolice Murowanej Gośliny Państwo obsługujecie? Konkretnie Zielonka. Pozdrawiam. Jacek
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI