Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzew oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzew oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-03
  • ZamawiającyGMINA TARNOWSKIE GÓRY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00062212
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzew oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzew oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b82bed8e-8fe2-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019455/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Cięcia pielęgnacyjne i wycinka drzew w Parku Miejskim, przy ul. Kard. Wyszyńskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa:
https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem:
https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 08:00 – 16:00.
5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Adres: ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry;
- Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim pracuje w budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ulicy Runek 4, pokój nr 13;
- Kontakt mailowy: iod@um.tgory.pl, kontakt telefoniczny: (32) 39 33 756.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Cięcia pielęgnacyjne, wycinka drzew oraz bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach”, nr postępowania BZP.271.5.2022;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): (1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza obejmuje cięcia pielęgnacyjne i wycinkę drzew rosnących w części zabytkowej Parku Miejskiego przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach, a w szczególności:
- cięcia sanitarne, formujące techniczne drzew,
- ścinanie drzew stojących i frezowanie pni,
- interwencyjne usuwanie wiatrołomów i wywałów wraz z karpiną,
- gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ .

4.2.5.) Wartość części: 83333,32 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Wznowienie będzie obejmowało cięcia pielęgnacyjne i wycinkę drzew rosnących w części zabytkowej Parku Miejskiego przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. objętego niniejszym postępowaniem w zał. nr 8 do SWZ.
2) Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie: dla części na 1: do 40.000,00 zł netto.
3) Warunki, na jakich zamówienie (powtórzenie podobnych usług) zostanie udzielone:
- w przypadku wykorzystania kwoty umownej przeznaczonej na realizację zamówienia,
- w przypadku przedłużania się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej,
- udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki,
- kwota wynagrodzenia za wykonanie zamówienia powtórzonego będzie podlegała negocjacji,
- wycena zamówienia oparta będzie o wskaźniki cenotwórcze zadania podstawowego,
- obowiązująca formą wynagrodzenia będzie jednostkowa cena ryczałtowa za realizację danej usługi pomnożona przez ilość (zakres) zrealizowanej usługi.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena ofertowa – 65,00 pkt.
b) wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu prac – 5,00 pkt.
c) czas dotarcia na miejsce interwencji – 10,00 pkt.
d) jakości realizacji zamówienia poprzez podniesienie kwalifikacji Kierownika prac – 10,00 pkt.
e) jakości realizacji zamówienia poprzez podniesienie kwalifikacji Pilarzy do wykonywania prac technicznych na drzewach – 10,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 65,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu prac

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dotarcia na miejsce interwencji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakości realizacji zamówienia poprzez podniesienie kwalifikacji Kierownika prac

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakości realizacji zamówienia poprzez podniesienie kwalifikacji Pilarzy

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie starej części Parku Miejskiego przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach znajdującej się pod ochroną konserwatorską o łącznej powierzchni przeznaczonej do utrzymania 14,726 ha. Zakres prac przewidziany w ramach bieżącego utrzymania obejmuje:
- wygrabienie liści i innych nieczystości z trawników,
- cięcia odmładzające krzewów,
- usunięcie krzewów obumarłych,
- oczyszczenie terenu z podrostu,
- usunięcie odrostów korzeniowych drzew,
- pielęgnacja trawników parkowych,
- skoszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów,
- pielęgnacja skupin krzewów liściastych,
- cięcie i formowanie żywopłotów,
- obsadzenie kwietników ziemnych i pojemników kwiatowych II zmianą roślin jednorocznych,
- pielęgnacja kwietników ziemnych, bylinowych i nasadzeń w pojemnikach kwiatowych,
- ochrona drzew kasztanowca białego przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem,
- bieżąca konserwacja elementów infrastruktury,
- wymiana piasku w piaskownicy,
- eksploatacja fontanny,
- zebranie i wywóz nieczystości komunalnych,
- bieżące utrzymanie czystości,
- bieżące utrzymanie czystości i kontrola placu zabaw o pow. łącznej 1190m2,
- ręczne skucie lodu lub odśnieżenie z posypaniem piaskiem wybranych nawierzchni alejek i schodów,
- zamiatanie nawierzchni wraz z wywozem zebranych nieczystości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 173781,05 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Wznowienie będzie obejmowało utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją małej architektury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zakres przewidywanych usług do udzielenia: zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. objętego niniejszym postępowaniem w zał. nr 8a do SWZ.
2) Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie: dla części nr 2: do 30.000,00 zł netto.
3) 1.3 Warunki, na jakich zamówienie (powtórzenie podobnych usług) zostanie udzielone:
- w przypadku wykorzystania kwoty umownej przeznaczonej na realizację zamówienia,
- w przypadku przedłużania się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej,
- udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki,
- kwota wynagrodzenia za wykonanie zamówienia powtórzonego będzie podlegała negocjacji,
- wycena zamówienia oparta będzie o wskaźniki cenotwórcze zadania podstawowego,
- obowiązująca formą wynagrodzenia będzie jednostkowa cena ryczałtowa za realizację danej usługi pomnożona przez ilość (zakres) zrealizowanej usługi.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena ofertowa – 80,00 pkt.
b) wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu prac – 5,00 pkt.
c) zwiększenie jakości realizacji zamówienia poprzez podniesienie kwalifikacji Kierownika robót – 15,00 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za zwłokę w wykonaniu prac

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie jakości realizacji zamówienia poprzez podniesienie kwalifikacji Kierownika prac

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje należycie:
Dla Części 1.
- co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem:
• cięcia sanitarne i pielęgnacyjne zabytkowego drzewostanu – min. 80 sztuk,
• ścinanie drzew – min. 80 sztuk.
UWAGA! Powyższe zakresy mogą być wykonane (wykonywane) w ramach jednego zamówienia bądź kilku.
UWAGA! Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
Dla Części nr 2.
- co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem:
• sadzenie i pielęgnację roślin sezonowych i bylin – min. 100 m²,
• koszenie nawierzchni trawiastych – min 5 ha,
• pielęgnację krzewów – min. 100 sztuk.
Uwaga! Powyższe zakresy mogły być wykonywane w ramach jednego zamówienia bądź kilku.
UWAGA! Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dla Części 1.
a) 1 osobą (kierownikiem prac) – który będzie bezpośrednio kierował pracami na terenie objętym przedmiotem zamówienia – posiadającym kwalifikacje zawodowe określone w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U z 2021 r. poz. 710) tj. ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmował zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prac konserwatorskich oraz restauratorskich prowadzonych przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zieleni wpisanej do rejestru (studia o kierunku ogrodniczym, leśnym, kształtowania terenów zielonych itp.)
oraz która przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy parkach wpisanych do rejestru, albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków.
b) 2 osobami (pilarzami - operatorami pilarek spalinowych) – posiadającymi kwalifikacje zawodowe określone w art. 37b ust. 3 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U z 2021 r. poz. 710) tj. ukończona szkoła średnia zawodowa oraz tytuł zawodowy lub wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni (ogrodnik, leśnik, kształtowanie terenów zieleni itp.) i kurs minimum II stopnia pilarzy drzew ozdobnych
albo które przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków w zakresie pielęgnacji drzew i kurs minimum II stopnia pilarzy drzew ozdobnych.
UWAGA! Dodatkowe kwalifikacje kadry (kierownika prac i pilarzy - operatorów pilarek spalinowych) stanowią kryterium oceny ofert!
UWAGA ! Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
Część nr 2.
a) 1 osobą (kierownikiem prac) - który będzie bezpośrednio kierował pracami na terenie objętym przedmiotem zamówienia posiadającym wykształcenie min. średnie ogrodnicze lub kształtowania terenów zielonych (architektura krajobrazu) oraz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w wymaganym zakresie.
b) 1 osobą (ogrodnikiem) – posiadającym wykształcenie min. średnie ogrodnicze lub kształtowania terenów zielonych (architektura krajobrazu) oraz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
c) 1 osobą (ogrodnikiem) – posiadającym wykształcenie ogrodnicze lub kształtowania terenów zielonych (architektura krajobrazu) lub leśne oraz min. 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
UWAGA! Dodatkowe kwalifikacje kierownika robót stanowią kryterium oceny ofert!
UWAGA! Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
3) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi) dostępnym wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, tj. przynajmniej w ilościach określonych poniżej:
Część nr 1.
- samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton - min. 1 szt.
- podnośnik – min. 1 szt.
- piły spalinowe – min. 3 szt.
- rębarka – min. 1 szt.
Część nr 2.
- samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton - min. 1szt.
- ciągnik kołowy z przyczepą – min. 1 szt.
- ciągnik kołowy z przyczepą – min. 1 szt.
- piła spalinowa – min. 1 szt.
- nożyce spalinowe do żywopłotu – min. 2 szt.
- kosiarki spalinowe na wysięgniku – min. 3 szt.
- kosiarki spalinowe samojezdne – min. 2 szt.
UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi dysponować liczbą sprzętu, będącą sumą wymaganej ilości do realizacji danych części zamówienia.
UWAGA! Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty – wskazanie należy podać w pkt. 11 Formularza oferty (zał. nr 1 do SWZ).
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (Załącznik nr 7 do SWZ), o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 ustawy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. dokumenty i oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie jakim go dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
a) Dla Części 1 i 2: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SWZ.
b) Dla Części 1 i 2: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SWZ.
c) Dla Części nr 1 i 2: wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca złożył przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty. Pełnomocnictwo/wa ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Kalkulacja cenowa (przedmiar prac) oddzielna dla każdej zamówienia – załącznik nr 10 i 10a do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga! Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://tarnowskiegory.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia:
Część nr 1: 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy, lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia, nie dłużej jednak niż do 28 grudnia 2022 r.
Część nr 2: 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy (jednakże zawarcie umowy może nastąpić nie wcześniej niż 22.04.2022 r.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Ruda Śląska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI