Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Wysoka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
1.5.2.) Miejscowość: Wysoka
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@gminawysoka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07ef0a04-90b1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011613/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje są zawarte w SWZ na stronie postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
Minimalne wymagania techniczne:
- Rodzaj pojazdu: pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2022,
- Nadwozie typu autobus, ilość miejsc siedzących 24 osoby (22+1+1), w tym dwa miejsca przystosowane do przewozu 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (stanowiska wózków wyposażone w atestowane szyny podłogowe wraz z kompletem pasów do mocowania wózka i kompletem pasów do stabilizacji osoby na wózku inwalidzkim. Autobus wyposażony w atestowane najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich),
- Kolor nadwozia: biały, niebieski, szary lub inny,
- Wejście drzwiami po prawej stronie kierowcy, stopień obniżony,
- Drzwi tylne dwuskrzydłowe, w ich świetle możliwość
zamocowania najazdów dla wózków osób niepełnosprawnych,
- Pojemność skokowa – minimum 1950 cm3,
- Typ silnika: Diesel, silnik wysokoprężny,
- Moc silnika minimum 180 KM,
- Norma emisji spalin: co najmniej EURO VI,
- Skrzynia biegów: manualna,
- Zbiornik paliwa: minimum 90 litrów, zbiornik na płyn do
selektywnej redukcji katalitycznej,
- Dopuszczalna masa całkowita: minimum DMC 5000 kg,
- Kierownica wielofunkcyjna, ze wspomaganiem,
- Szyby w przestrzeni pasażerskiej podwójne,
- Szyby w przestrzeni pasażerskiej oraz drzwi tylnych
przyciemniane,
- Centralny zamek sterowany pilotem, 2 komplety kluczyków z
pilotem,
- Tachograf,
- System start&stop,
- Pojazd wyizolowany termicznie i akustycznie,
- Poduszka powietrzna kierowcy,
- Atestowane najazdy do załadunku wózków inwalidzkich,
- Koła i ogumienie na samochodzie fabrycznie letnie,
- Koło zapasowe pełnowymiarowe,
- Drugi komplet kół z oponami zimowymi (opony wraz z felgami),
- Oświetlenie dzienne i nocne wnętrza pojazdu, podświetlany
stopień wejścia,
- Pełna zabudowa przestrzeni pasażerskiej elementami
tapicerskimi,
- Zasłonki na szybach,
- Lusterka zewnętrzne składane elektrycznie,
- Lusterko wsteczne wewnętrzne,
- Półka bagażowa podsufitowa w przestrzeni pasażerskiej /po
lewej i prawej stronie pojazdu/ z indywidualnym nawiewem
klimatyzacji, oświetleniem LED dzień/noc i nagłośnieniem,
- Podłoga płaska wyłożona wykładziną antypoślizgową,
- Fotele pasażerów tapicerowane, miękkie, obszyte, rozkładane,
wyposażone w atestowane pasy biodrowe,
- Szyny podłogowe do mocowania dwóch wózków inwalidzkich,
- Fotel kierowcy komfortowy (resorowany), regulowany z
podłokietnikiem,
- Klimatyzacja /dla przedziału kierowcy i dla przedziału
pasażerskiego/,
- Ogrzewana szyba przednia,
- Dodatkowe ogrzewanie postojowe - suche o mocy minimum 5,0
kW,
- Szyberdach,
- Światła przeciwmgłowe halogenowe,
- Lewarek hydrauliczny samochodowy – 1 szt.,
- trójkąt ostrzegawczy – 1 szt.,
- Gaśnica – 2 szt.,
- Klucz do kół – 1 szt.,
- Kamizelka ostrzegawcza – 1 szt.,
- Apteczka typu autobusowego – 1szt.,
- Radioodtwarzacz wyposażony w złącze USB i Bluetooth,
- Asystent utrzymania pasa ruchu,
- Chlapacze przednie i tylne,
- Mikrofon z przedwzmacniaczem,
- Kamera cofania,
- Sygnalizator cofania,
- Malowanie zderzaków, listew bocznych i lusterek w kolorze
nadwozia,
- Instalacja głośnikowa z głośnikami w części pasażerskiej,
- Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem pojazd dla
osób niepełnosprawnych),
- Oznakowanie pojazdu logiem Zamawiającego (po bokach
pojazdu),
- Minimum 2 lata gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem bez
limitu kilometrów,
- Minimum 2 lata gwarancji na powłokę lakierniczą,
- Minimum 8 lat gwarancji na perforację blach,
- Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie powinny
posiadać odpowiednie certyfikaty i homologacje oraz powinny
spełniać normy i przepisy w przewozie osobowym i osób
niepełnosprawnych,
- Przeszkolenie pracownika Zamawiającego w obsłudze na
podstawie instrukcji obsługi potwierdzone protokołem
instruktażu,
- Przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej,
- Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis na oferowany
autobus maksymalnie 150 km od siedziby Zamawiającego, Dostawa autobusu do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Wysokiej, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji na perforację nadwozia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy,
2) Pełnomocnictwo (jeśli zostało udzielone)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zmawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz w zakresie wskazanym w SWZ i Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza, bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku
odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT,
2) w przypadku, gdy parametry techniczne autobusu lub jego wyposażenia będą korzystniejsze dla Zamawiającego niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, a cena nie ulegnie podwyższeniu,
3) w przypadku pojawienia się na rynku pojazdu nowszej generacji pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości, a cena nie ulegnie podwyższeniu,
4) w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
5) wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które Strony umowy nie miały wpływu, a okoliczności (zdarzenia), te dotyczyły działania lub zaniechania:
a) osób trzecich,
b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń Stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminawysoka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02