Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYMIANA POZIOMÓW I PODEJŚĆ DO PIONÓW WODOCIĄGOWYCH W PRZESTRZENIACH INSTALACYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 97
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 354 5587
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub3@szpitalino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA POZIOMÓW I PODEJŚĆ DO PIONÓW WODOCIĄGOWYCH W PRZESTRZENIACH INSTALACYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae5d65fb-b3ae-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: www.platformazakupowa.pl
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: M-12/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana poziomów i podejść do pionów wodociągowych w przestrzeniach instalacyjnych tj. wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w bloku łóżkowym 1A, która jest podzielona na dwie części i zapisana z Załączniku nr 2 i 2a do SWZa) Poziomy b) Rozprowadzenia/podejścia pod piony tj. odcinki rurociągów biegnące od poziomów do zaworów odcinających poszczególne piony. c) Wykonawca każdego ostatniego dnia miesiąca, w którym świadczył usługę przedstawi Zamawiającemu fakturę. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury na konto bankowe Wykonawcy.d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 52. Wspólny Słownik Zamówienia CPV: 45453000-745332200-53. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją oraz SWZ obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną. A. Informacje dodatkowe:1) Teren budowy stanowić będzie Blok łóżkowy 1A, przestrzeń instalacyjna w piwnicach, strona lewa i prawa. 2) Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3) Prace generujące hałas należy wykonywać po godz. 13-tej.4) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.5) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 6) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień: 20.05.2021r. godz. 10:007) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub (52) 35 45 277.8) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny9) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.10) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP.11) Zakres czynności obejmuje:a) czynności nadzorujące prace będące przedmiotem zamówieniab) roboty demontażowe c) roboty montażowe B. Ogólne wymagania dotyczące robót1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umowa oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego.2) Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy Robót miejsce wykonania przedmiotu umowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy. 3) W trakcie wykonywania robót Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób niepowołanych. 4) Po zakończonych pracach Wykonawca robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu placu budowy. 5) Przy wykonywaniu robót remontowych, renowacyjnych i instalacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegani obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 6) Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w razie wywołania przez niego pożaru odpowiedzialny będzie za związane z nim straty. 7) Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wynikłe podczas wykonywania robót i zobowiązany jest do ich bezzwłocznej naprawy.8) Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę przed kradzieżą i zniszczeniem materiałów, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres minimum 3 lat (tj. 36 miesięcy) oraz na materiał i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4