Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne z podziałem na 5 części zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa nr 5 os. Błękitne w Dzierżoniowie – I część. 2. Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Nowowiejska 64 w Dzierżoniowie – II część. 3. Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kopernika 7 w Dzierżoniowie – III część. 4. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – IV część. 5. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie - zakup i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych – V część.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Dzierżoniów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-19
  • Numer ogłoszenia520063-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 520063-N-2018 z dnia 2018-02-19 r.

Gmina Miejska Dzierżoniów: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne z podziałem na 5 części zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa nr 5 os. Błękitne w Dzierżoniowie – I część. 2. Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Nowowiejska 64 w Dzierżoniowie – II część. 3. Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kopernika 7 w Dzierżoniowie – III część. 4. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – IV część. 5. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie - zakup i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych – V część.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, krajowy numer identyfikacyjny 890717830, ul. Rynek  1 , 58-200  Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746450800, e-mail josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl, faks +48746450801.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,81.html
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,81.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,81.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Adres:
Gmina Miejska, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A – Informacja.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne z podziałem na 5 części zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa nr 5 os. Błękitne w Dzierżoniowie – I część. 2. Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Nowowiejska 64 w Dzierżoniowie – II część. 3. Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kopernika 7 w Dzierżoniowie – III część. 4. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – IV część. 5. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie - zakup i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych – V część.
Numer referencyjny: OR-P.271.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne z podziałem na 5 części zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa nr 5 os. Błękitne w Dzierżoniowie – I część. 2. Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Nowowiejska 64 w Dzierżoniowie – II część. 3. Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kopernika 7 w Dzierżoniowie – III część. 4. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – IV część. 5. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie- zakup i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych– V część. Przedmiot niniejszego zamówienia związany jest z realizacją projektu partnerskiego pn.: „Nowoczesna szkoła - inwestycją w przyszłość” – rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno – przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018. 108). Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organizacja i realizacja robót budowlanych- bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w przedmiarze - wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Nadmienia się, że z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 ust. 1 pkt.1 lit „e” projektu umowy (załącznik nr 8 do SIWZ-dla części I, 16 do SIWZ-dla części II, 24 do SIWZ- dla części III, 32 do SIWZ dla części IV, 40 do SIWZ dla części V). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej. Wysokość kary z tego tytułu będzie stanowiła jednokrotną wysokość kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę określoną w§ 10 ust. 1 pkt.: a) lit „e”- projektu umowy dla części I -załącznik nr 8 do SIWZ, b) lit „e”- projektu umowy dla części II -załącznik nr 16 do SIWZ, c) lit „e”- projektu umowy dla części III -załącznik nr 24 do SIWZ, d) lit „e”- projektu umowy dla części IV -załącznik nr 32 do SIWZ, e) lit „e”- projektu umowy dla części V -załącznik nr 40 do SIWZ. 4) Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w trakcie realizacji. 2. W przypadku, gdy w przedmiarach lub/i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pod warunkiem, że ich parametry techniczne będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Oferowane materiały i urządzenia równoważne muszą zagwarantować realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z innymi materiałami i urządzeniami równoważnymi, a za ofertę równoważną Zamawiający uzna przyjęcie parametrów technicznych pod warunkiem, że materiały i urządzenia oferowane przez Wykonawcę, jako równoważne spełnią wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający informuje, że podane konkretne propozycje materiałów i urządzeń mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi niepowodującymi zmiany i ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 45444210-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie: Dla części I: 1.2.1. posiada doświadczenie w zakresie: robót malarskich pomieszczeń; wykazanie minimum 3 takich robót malarskich o powierzchni minimum 200 m2 każda 1.2.2. dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, ze zm.). Zmiany ww. osób przy pomocy, których realizowany będzie przedmiot zamówienia może nastąpić tylko wtedy, gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego. Dla części II: 1.2.1. posiada doświadczenie w zakresie: robót malarskich pomieszczeń; wykazanie minimum 3 takich robót malarskich o powierzchni minimum 490m2 każda 1.2.2. dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, ze zm.). Zmiany ww. osób przy pomocy, których realizowany będzie przedmiot zamówienia może nastąpić tylko wtedy, gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego. Dla części III: 1.2.1. posiada doświadczenie w zakresie montażu rolet aluminiowych sterowanych automatycznie; wykazanie minimum 3 takich robót 1.2.2. dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, ze zm.). Zmiany ww. osób przy pomocy, których realizowany będzie przedmiot zamówienia może nastąpić tylko wtedy, gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego. Dla części IV: 1.2.1. posiada doświadczenie w zakresie robót malarskich pomieszczeń; wykazanie minimum 3 takich robót malarskich o powierzchni minimum 300 m2 każda 1.2.2. dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, ze zm.). Zmiany ww. osób przy pomocy, których realizowany będzie przedmiot zamówienia może nastąpić tylko wtedy, gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego. Dla części V: 1.2.1. posiada doświadczenie w zakresie montażu zewnętrznych platform schodowych dla osób niepełnosprawnych; wykazanie minimum 5 takich robót 1.2.2. dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, ze zm.). Zmiany ww. osób przy pomocy, których realizowany będzie przedmiot zamówienia może nastąpić tylko wtedy, gdy Wykonawca wykaże inne osoby legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, wymagana jest również akceptacja Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt. V.1.2. SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja” została określona w pkt. VI SIWZ w dokumentach dotyczących dysponowania zasobami innego podmiotu. 2.W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, jest zobowiązany do wypełnienia i załączenia do oferty oświadczenia zawartego w załączniku nr 2-dla części I,10 dla cześć II, 18 dla części III, 26 dla części IV, 34 dla części V do SIWZ - dotyczącym podmiotu, na którym polega wykonawca. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły “spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. VI i X niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca warunki określone w niniejszym postępowaniu spełnił.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)





III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenia dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z treścią załącznika nr: 2 do SIWZ-dla I części zamówienia, 10 do SIWZ-dla II części zamówienia, 18 do SIWZ-dla III części zamówienia, 26 do SIWZ-dla IV części zamówienia,34 do SIWZ-dla V części zamówienia - oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy wyłącznie na wezwanie Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis od rejestru lub ewidencji. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. VA.1.2.a) SIWZ składają dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem (wystawionym odpowiednio nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – patrz wyżej) zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr: 5 do SIWZ-dla I części zamówienia, 13 do SIWZ-dla II części zamówienia, 21 do SIWZ-dla III części zamówienia, 29 do SIWZ-dla IV części zamówienia, 37 do SIWZ-dla V części zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy. Oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu są: Dokumenty dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Dla części I 1) Wykaz w załączniku nr 6 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie robót określonych w pkt. V.1.2.1. SIWZ dla części I wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat, miejsc wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 7 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wymienionych w pkt. V.1.2.2 SIWZ dla części I wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które zostały skierowane do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 7 do SIWZ. Dla części II: 1) Wykaz w załączniku nr 14 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie robót określonych w pkt. V.1.2.1. SIWZ dla części II wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat, miejsc wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 15 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wymienionych w pkt. V.1.2.2 SIWZ dla części II wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które zostały skierowane do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 15 do SIWZ. Dla części III: 1) Wykaz w załączniku nr 22 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie robót określonych w pkt. V.1.2.1. SIWZ dla części III wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat, miejsc wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 23 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wymienionych w pkt. V.1.2.2 SIWZ dla części III wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które zostały skierowane do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 23 do SIWZ. Dla części IV: 1) Wykaz w załączniku nr 30 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie robót określonych w pkt. V.1.2.1. SIWZ dla części IV wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat, miejsc wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 31 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wymienionych w pkt. V.1.2.2 SIWZ dla części IV wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które zostały skierowane do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 31 do SIWZ. Dla części V: 1) Wykaz w załączniku nr 38 do SIWZ, dotyczący posiadanego doświadczenia w zakresie robót określonych w pkt. V.1.2.1. SIWZ dla części V wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat, miejsc wykonania i pomiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 2) Wykaz w załączniku nr 39 do SIWZ dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wymienionych w pkt. V.1.2.2 SIWZ dla części V wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożenie oświadczenia, że osoby, które zostały skierowane do realizacji zamówienia publicznego posiadają wymagane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 39 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
DLA CZEŚCI I: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. DLA CZEŚCI II: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 10 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 12 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 10 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 11 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. DLA CZEŚCI III: 1) Załącznik nr 17 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 18 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 18 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 20 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 18 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 19 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. DLA CZEŚCI IV: 1) Załącznik nr 25 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 26 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 26 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 28 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 26 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 27 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. DLA CZEŚCI V: 1) Załącznik nr 33 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 34 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów wówczas zobowiązany jest złożyć: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym we wzorze znajdującym się w załączniku nr 34 do SIWZ lit. A i B , b) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu udostępniającego zasoby - dokument wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upełnomocnione do reprezentowania podmiotu udostępniającego swoje zasoby - załącznik nr 36 do SIWZ. Zamiast niniejszego formularza można przedstawić inne dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami będzie gwarantował rzeczywisty dostęp do ich zasobów, określające w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 34 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 35 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik- w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem. 6) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy wszystkich części” 1. Możliwość wprowadzenia zmian umowy: a) W zakresie terminu i wynagrodzenia w przypadku błędów lub braków w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (z winy projektanta lub nie) jest konieczna zmiana dotychczasowych rozwiązań warunkujących wykonanie zamówienia podstawowego, aby obiekt mógł spełniać swoje przeznaczenie. Zakres zmian będzie wynikał z wprowadzonych rozwiązań. Powyższe pozwoli na zmianę wynagrodzenia (zwiększenie lub zmniejszenie) dotychczasowemu Wykonawcy i wydłużenie terminu zakończenia zadania. b) W zakresie terminu: z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Wystąpienie tych okoliczności, o których mowa wyżej i ich udokumentowanie przez Wykonawcę umożliwi wydłużenie terminu realizacji zamówienia. Termin będzie wydłużony o czas niezbędny na naprawienie szkody. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu lub wynagrodzenia Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego i uzyskać jego zgodę. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego. W przypadku wystąpienia z wnioskiem Wykonawcy w sprawie zlecenia części robót w ramach podwykonawstwa, gdy nie były one określone w Jego ofercie, w tym zakresie wymagana jest zgoda Zamawiającego zgodnie z zapisami projektu umowy. Wprowadzenie podwykonawcy nie ma wpływu na zmianę terminu i wynagrodzenia wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 5 os. Błękitne w Dzierżoniowie – I część zamówienia publicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1. Przedmiot zamówienia części I obejmuje wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne –Szkoła Podstawowa nr 5 os. Błękitne w Dzierżoniowie – I część zamówienia publicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację 3 pomieszczeń pracowni matematyczno-cyfrowych w zakresie: 1) Wykucia z muru tablic o powierzchni ponad 2m², 2) Przygotowania powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, 3) Osłony okien, 4) Zabezpieczenie podłóg folią, 5) Ułożenie okładziny z wykładzin tarkett optima klejone na ścianach pod tablicami, 6) Dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, 7) Dwukrotnego malowania farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych sufitów. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, który stanowi integralną część umowy (załącznik nr 8 do SIWZ), SIWZ i został wykonany przez Projektanta mgr inż. Krzysztofa Bednarczyka. Roboty budowlane można prowadzić na obiekcie Szkoły w godzinach od 700 do 1800. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-2 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) przeniesienia mebli z adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb wykonania prac adaptacyjno-remontowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie obiektu szkoły, 3) zabezpieczenia w pracowniach urządzeń na stałe zainstalowanych (projektory, ekrany interaktywne, itp.) przed zniszczeniem, zabrudzeniem i zakurzeniem, 4) uzgodnienie z Zamawiającym kolor farb i okładziny, 5) składowania materiałów w miejscach nie zakłócających komunikację, 6) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 7) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 8) czyszczenia na bieżąco ciągów komunikacyjnych w przypadku ich zabrudzenia, 9) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, 11) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji i Istotnych Warunków Zamówienia, 12) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, 13) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, 14) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §1 ust.7 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45444210-8, 45430000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Nowowiejska 64 w Dzierżoniowie –II część zamówienia publicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia dla części II: 1. Przedmiot zamówienia części II obejmuje wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Nowowiejska 64 w Dzierżoniowie – II część zamówienia publicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty (koszty kwalifikowane) obejmujące: 2.1. Adaptację pracowni przyrodniczej nr 113 w zakresie: 1) montażu rolet antywłamaniowych (pracownia znajduje się na parterze szkoły), 2) rozprowadzenia instalacji elektrycznej do połączenia sprzętu komputerowego oraz tablicy interaktywnej, 3) wymiany oświetlenia, 4) położenia tynku na ścianach oraz malowanie ścian w pracowni oraz na zapleczu pracowni, 5) usunięcia wykładziny podłogowej i nałożenia nowej- termozgrzewalnej wraz z wyłożeniem jej na ścianach pracowni na wysokości ok. 50cm, 6) demontażu i wymiany armatury sanitarnej(umywalka) i baterii do wody na zapleczu pracowni, wyłożenia fragmentu ściany z umywalką płytkami ceramicznymi, 7) zainstalowania przepływowego podgrzewacza wody na zapleczu pracowni. 2.2. Adaptację pracowni matematyczno-cyfrowej nr 111 w zakresie: 1. montażu rolet antywłamaniowych (pracownia znajduje się na parterze szkoły), 2. rozprowadzenia instalacji elektrycznej do podłączenia sprzętu komputerowego oraz monitora interaktywnego, 3. wymiany oświetlenia, 4. położenia tynku na ścianach oraz malowania ścian w pracowni oraz na zapleczu pracowni, 5. usunięcia wykładziny podłogowej i nałożenia nowej – termozgrzewalnej wraz z wyłożeniem jej na ścianach pracowni na wysokości ok. 50cm, 6. demontażu i wymiany armatury sanitarnej(umywalka) i baterii do wody na zapleczu pracowni, wyłożenie fragmentu ścian z umywalką płytkami ceramicznymi, 7. zainstalowania przepływowego podgrzewacza wody na zapleczu pracowni. 2.3. Adaptację pracowni fizyczno-chemicznej nr 212 w zakresie: 1) przygotowania powierzchni do prac malarskich, 2) gruntowania środkiem np. Ceresit ok. 180m², 3) malowania ścian i sufitów (dwukrotne) farbami emulsyjnymi ok.180m², 4) montażu rolet okiennych, 5) wymiany wykładzin PCV 63m². 2.4. Adaptację pracowni cyfrowej nr 310 w zakresie: 1) przygotowania powierzchni do prac malarskich, 2) gruntowania środkiem np. Ceresit ok.237m² 3) malowania ścian i sufitów (dwukrotne) farbami emulsyjnymi ok.237m², 4) montażu rolet okiennych, 5) wymiany wykładzin PCV 78m², 6) położenia okablowania strukturalnego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także roboty (koszty niekwalifikowane) obejmujące: 1) Adaptację pracowni przyrodniczej nr 113 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „ Prace adaptacyjno remontowe-roboty dodatkowe”, 2) Adaptację pracowni matematyczno-cyfrowej nr 111 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „Prace adaptacyjno remontowe-roboty dodatkowe”, 3) Adaptację pracowni fizyczno-chemicznej nr 212 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „Prace adaptacyjno remontowe-roboty dodatkowe”, 4) Adaptację pracowni cyfrowej nr 310 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „Prace adaptacyjno remontowe-roboty dodatkowe”. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, który stanowi integralną część umowy. Przedmiary i Specyfikacje Techniczne zostały wykonane przez mgr inż. Klaudię Mikuła-Namysło i mgr inż. Dariusza Ożóg. Roboty budowlane można prowadzić na obiekcie Szkoły w godzinach od 600 do 2000. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-3 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia placu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) przeniesienia mebli z adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb wykonania prac adaptacyjno-remontowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie obiektu szkoły, 3) zabezpieczenia w pracowniach urządzeń na stałe zainstalowanych (projektory, ekrany interaktywne, itp.) przed zniszczeniem, zabrudzeniem i zakurzeniem, 4) uzgodnienie z Zamawiającym koloru farb, wykładzin i płytek ceramicznych, 5) składowania materiałów w miejscach nie zakłócających komunikację, 6) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 7) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 8) czyszczenia na bieżąco ciągów komunikacyjnych w przypadku ich zabrudzenia, 9) uporządkowania placu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, 11) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji i Istotnych Warunków Zamówienia, 12) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych, 13) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, 14) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §1 ust.7 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45444210-8, 45430000-0, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okesu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kopernika 7 w Dzierżoniowie – III część zamówienia publicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia dla części III: 1. Przedmiot zamówienia części III obejmuje wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kopernika 7 w Dzierżoniowie – III część zamówienia publicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację pracowni cyfrowej nr 15 w zakresie dostawy i montażu: 1) alarmu 2) rolet antywłamaniowych. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią integralną część umowy. Przedmiar i Specyfikacja Techniczna został wykonany przez mgr inż. Klaudię Mikuła-Namysło. Roboty budowlane można prowadzić na obiekcie Szkoły w godzinach od 700 do 1800. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt. 1-2 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia placu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zabezpieczenia w pracowniach urządzeń na stałe zainstalowanych (projektory, ekrany interaktywne, itp.) przed zniszczeniem, zabrudzeniem i zakurzeniem, 3) składowania materiałów w miejscach nie zakłócających komunikację, 4) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 6) czyszczenia na bieżąco ciągów komunikacyjnych w przypadku ich zabrudzenia, 7) uporządkowania placu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 8) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, 9) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji i Istotnych Warunków Zamówienia, 10) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy, 11) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, 12) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §1 ust.7 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421145-2, 45312200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – IV część
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia dla części IV: 1. Przedmiot zamówienia części IV obejmuje wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – IV część zamówienia publicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty (koszty kwalifikowane) obejmujące: 2.1. Adaptację pracowni matematyczno-cyfrowej nr 201 w zakresie: 1) malowania ścian (dwukrotne) farbami emulsyjnymi ok. 90m², 2) montażu rolet okiennych, 3) wymiany wykładzin PCV 63m². 2.2. Adaptację pracowni matematyczno-cyfrowej nr 207 w zakresie: 1) malowania ścian (dwukrotne) farbami emulsyjnymi ok. 90m², 2) montażu rolet okiennych. 2.3. Adaptację pracowni biologiczno-chemicznej nr 221 i 223 w zakresie: 1) połączenia dwóch klas drzwiami, 2) malowania ścian (dwukrotne) farbami emulsyjnymi ok.180m², 3) montażu rolet okiennych, 4) wymiany wykładzin PCV 130m². 2.4. Adaptację pracowni cyfrowej nr 310 w zakresie: 1) wymiany okien, 2) wymiany wykładziny, 3) pomalowania pomieszczenia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także roboty (koszty niekwalifikowane) obejmujące: 1) adaptację pracowni matematyczno-cyfrowej nr 201 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „ Remont pracowni roboty dodatkowe”, 2) adaptację pracowni matematyczno-cyfrowej nr 207 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „Remont pracowni roboty dodatkowe”, 3) adaptację pracowni biologiczno-chemicznej nr 221 i 223 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „Remont pracowni roboty dodatkowe”, 4) adaptację pracowni cyfrowej nr 402 w zakresie określonym w przedmiarze robót pn.: „Remont pracowni roboty dodatkowe”. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, który stanowi integralną część umowy. Przedmiary robót i Specyfikacja Techniczna zostały wykonane przez mgr inż. Klaudię Mikuła-Namysło. Roboty budowlane można prowadzić na obiekcie Szkoły w godzinach od 700 do 1700. 4. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-3 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia placu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) przeniesienia mebli z adaptacyjnych pomieszczeń dla potrzeb wykonania prac adaptacyjno-remontowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie obiektu szkoły, 3) zabezpieczenia w pracowniach urządzeń na stałe zainstalowanych (projektory, ekrany interaktywne, itp.) przed zniszczeniem, zabrudzeniem i zakurzeniem, 4) uzgodnienie z Zamawiającym koloru farb, wykładzin i rolet okiennych, 5) składowania materiałów w miejscach nie zakłócających komunikację, 6) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 7) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 8) czyszczenia na bieżąco ciągów komunikacyjnych w przypadku ich zabrudzenia, 9) uporządkowania placu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów - odległość 12 km, 11) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji i Istotnych Warunków Zamówienia, 12) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych, 13) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, 14) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §1 ust.7 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45444210-8, 45430000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie - zakup i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych – V część
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia dla części V: 1. Przedmiot zamówienia części V obejmuje wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycja w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne – Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – V część zamówienia publicznego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych. 3. Zakup, dostawa i zamontowanie dla osób niepełnosprawnych platformy zewnętrznej w celu pokonania 10 schodów o wysokości stopnia 15 cm i jego szerokości 30 cm przy głównym wejściu do Szkoły po prawej stronie. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, który stanowi integralną część umowy. Przedmiar i Specyfikacja Techniczna zostały wykonane przez mgr inż. Klaudię Mikuła-Namysło i mgr inż Dariusza Ożóg. Roboty budowlane można prowadzić na obiekcie Szkoły w godzinach od 700 do 1700. 4. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-3 zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia placu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) dostawy, montażu i opracowania dokumentacji techniczno-rejestracyjnej dla potrzeb Urzędu Dozoru Technicznego kompletnego urządzenia platformy schodowej z torem prostym, 3) składowania materiałów w miejscach nie zakłócających komunikację, 4) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, 5) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 6) czyszczenia na bieżąco ciągów komunikacyjnych w przypadku ich zabrudzenia, 7) uporządkowania placu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, 8) wywozu materiału i gruzu na składowisko odpadów - odległość 12 km, 9) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy dokumentów wynikających ze Specyfikacji i Istotnych Warunków Zamówienia, 10) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych, 11) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, 12) przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy oświadczenia, że zatrudnieni pracownicy, o których mowa w §1 ust.7 świadczą pracę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy art.22 §1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45313100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI