Budowa, rozbudowa, przebudowa i wyposażenie punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa, rozbudowa, przebudowa i wyposażenie punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWojaszówka
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wojaszówka
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-19
  • Numer ogłoszenia514461-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514461-N-2018 z dnia 2018-02-19 r.

Gmina Wojaszówka: Budowa, rozbudowa, przebudowa i wyposażenie punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.2 Gospodarka odpadami RPO WP na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Gmina Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 tel.: 13 43 850 16 fax. 13 43 852 25 e-mail: urzad@wojaszowka.pl Osoba do kontaktu: Paweł Skalski 13 30 610 26
Gmina Chorkówka 38-458 Chorkówka 175 tel.(13) 431 30 83 (84,85) fax (13) 438 69 34 e-mail: urzad@chorkowka.pl Osoba do kontaktu: Paweł Kołek 13 43 869 54
Gmina Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne Telefony: 13 431 51 90, 13 431 68 70 Fax: 13 431 68 60 e-mail: urzad@kroscienkowyzne.pl Osoba do kontaktu: Agnieszka Pelczar 13 43 151 90 wew. 16
Gmina Miejsce Piastowe ul. Dukielska 14 38-430 Miejsce Piastowe tel.: 13 43 530 12, 13 43 392 60, 13 43 097 75 fax: 13 43 097 99 e -mail: gmina@miejscepiastowe.pl Osoba do kontaktu: Dorota Masoń 13 43 097 55 Bernadeta Jurczak 13 43 097 53

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojaszówka, krajowy numer identyfikacyjny 37044060800000, ul. Wojaszówka  115 , 38471   Wojaszówka, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 385 016, e-mail ug_wojaszowka@poczta.onet.pl, faks 134 385 225.
Adres strony internetowej (URL): www.wojaszowka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Wojaszówka, NIP: 684-23-66-213, REGON: 690587670, Telefon (centrala): (013) 43-850-16, Faks (sekretariat): (013) 43-852-25, e-mail: zamowienia@wojaszowka.pl strona internetowa: www.wojaszowka.pl wyznaczona w trybie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 t.j. z późn. zm.) jako Zamawiający, który jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie w swoim imieniu oraz w imieniu i na rzecz: 1. Gmina Chorkówka 38-458 Chorkówka 175 tel.(13) 431 30 83 (84,85) fax (13) 438 69 34 e-mail: urzad@chorkowka.pl 2. Gmina Miejsce Piastowe ul. Dukielska 14 38-430 Miejsce Piastowe tel.: 13 43 530 12, 13 43 392 60, 13 43 097 75 fax: 13 43 097 99 e -mail: gmina@miejscepiastowe.pl 3. Gmina Krościenko Wyżne ul. Południowa 9 38-422 Krościenko Wyżne Telefony: 13 431 51 90, 13 431 68 70 Fax: 13 431 68 60 e-mail: urzad@kroscienkowyzne.pl
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
wojaszowka.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
wojaszowka.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera.
Adres:
Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115, pok. nr 8

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, rozbudowa, przebudowa i wyposażenie punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarze Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Krosno.
Numer referencyjny: IŚ: 271.5.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część nr 1 - Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustrobnej Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) usunięcie istniejących warstw wierzchnich dróg wew. oraz placów manewrowych wraz z podbudową (całkowita powierzchnia wynosi 1 410,50 m2); 2) wykonanie w części górnej placu (1 333,4 m2) nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową; 3) wykonanie w części dolnej placu (1 077,9 m2) nawierzchni z betonu asfaltowego; 4) przebudowę istniejącej instalacji zewnętrznej energii elektrycznej w celu zapewniania zasilania do projektowanego budynku magazynowo-garażowego oraz zasilania do projektowanej wagi samochodowej; 5) rozbudowę instalacji oświetlania zewnętrznego terenu PSZOK wraz z systemem monitoringu; 6) montaż wagi samochodowej; 7) przebudowę istniejącego ogrodzenia; 8) wymianę bram wjazdowych; 9) przebudowę drogi wewnętrznej prowadzącej do PSZOK o długości 400 m; 10) zakup kontenerów na odpady komunalne; 11) budowę magazynu o konstrukcji stalowej – budynek pełnić będzie funkcję magazynową do składowania odpadów oraz garażową związana z działalnością punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 12) wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachów i placów PSZOK, odbiornikiem wód opadowych będzie betonowy zbiornik otwarty na wody opadowe o pojemności 15 m3; 13) roboty remontowe i adaptacyjne dot. istniejącego budynku oczyszczalni ścieków dla celów obsługi PSZOK. Część nr 2 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chorkówce Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) budowę 5 budynków magazynowych z kontenerami – budynki będą obiektami wolnostojącymi, zostały zaplanowane jako obiekty o jednej nadziemnej kondygnacji użytkowej, bez podpiwniczenia; przeznaczenie obiektów dla przechowywania kontenerów do składowania segregowanych odpadów komunalnych; konstrukcja budynków stalowa, szkieletowa; 2) budowę 1 budynku socjalnego: murowany budynek socjalny wolno stojący, zaplanowany jako obiekt o 1 nadziemnej kondygnacji użytkowej bez podpiwniczenia, konstrukcja murowana tradycyjna; 3) ogrodzenie terenu – budowę nowego ogrodzenia terenu przeznaczonego pod PSZOK; 4) budowę instalacji oświetleniowej i montaż monitoringu terenu; 5) wykonanie instalacji: elektrycznej, wody ciepłej i zimnej, kanalizacji sanitarnej; 6) zakup kontenerów na odpady komunalne. Część nr 3 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Krościenku Wyżnym Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) odwodnienie terenu; 2) utwardzenie placu; 3) wykonanie ogrodzenia terenu; 4) wykonanie oświetlenia terenu; 5) wykonanie monitoringu; 6) wykonanie fundamentu pod elektroniczną, samochodową wagę najazdową; 7) wykonanie zieleni izolacyjnej; 8) na placu zostanie posadowiona wiata magazynowa, kontener socjalno-bytowy oraz magazyn odpadów (magazyn odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z punktem przyjęcia przedmiotów do ponownego użycia z punktem napraw i przygotowania odpadów do ponownego użycia); 9) na powierzchni placu rozstawione zostaną kontenery i pojemniki na odpady komunalne; 10) na terenie będą również wykonane elementy uzbrojenia podziemnego jak kanalizacja, instalacja wodociągowa i instalacja elektroenergetyczna; 11) inwestycja będzie miała dostęp do drogi publicznej (droga powiatowa 1973R) przez działkę drogową 4011/5 (droga wewnętrzna) oraz planowany fragment drogi dojazdowej wraz ze zjazdem (na działkach 3652/1 i 4002/5); długość projektowanej drogi wynosi 45 mb. Część nr 4 - Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Targowiskach Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) zakup i montaż samochodowej wagi najazdowej wraz z wyposażeniem; 2) remont istniejącego budynku; 3) budowę ogrodzenia terenu PSZOK wraz z bramami wjazdowymi i furtkami; 4) zakup kontenerów na odpady komunalne; 5) wykonanie nawierzchni placu składowania odpadów; 6) wykonanie systemu odwodnienia placu składowania odpadów. Zakres robót określony został w Przedmiarze robót, Dokumentacji projektowej oraz Istotnych Postanowieniach Umowy i innych załączonych dokumentach. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi na okres minimum 3 lata.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233000-9
45112000-5
45233250-6
45332000-3
45311200-2
45215000-7
45210000-2
45260000-7
45233120-6
45111000-8
45231000-5
45111300-1
45100000-8
45443000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-14

II.9) Informacje dodatkowe: 3.11 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 108, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych w trakcie realizacji zamówienia. W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoba wykonująca w/w czynności w zakresie realizacji zamówienia będzie zatrudniona na podstawie umowy o pracę. Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy wzywając go na piśmie do przekazania informacji w terminie 14 dni od otrzymania takiego wezwania. W przypadku gdy Wykonawca nie dochowa w/w terminu Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Oceniając zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy, zamawiający stawia następujące minimalne warunki dotyczące potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W zakresie części nr 1 a) Kwalifikacje zawodowe wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Za spełnianie tego warunku odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, oraz na stanowisko kierownika robót posiadających wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej, elektrycznej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W zakresie części nr 2, części nr 3, części nr 4 a) Kwalifikacje zawodowe wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Za spełnianie tego warunku odnośnie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, oraz na stanowisko kierownika robót posiadających wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej, elektrycznej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 tekst jedn. ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 65) które pozwalać będą na pełnienie w/w funkcji w zakresie objętym umową; Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j. ze zm.). W zakresie części nr 1 b) Doświadczenie wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie: Wykazanie przez Wykonawcę wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Zrealizował w zakresie obejmującym: - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości tych robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100) brutto lub maksymalnie 2 roboty o łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100) brutto. Określenie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oznaczają: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, na obiektach budowlanych. ( obiekt budowlany – należy przez to rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych) Wykonawca poprzez załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót winien wykazać, że wszystkie w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia W zakresie części nr 2 b) Doświadczenie wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie: Wykazanie przez Wykonawcę wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Zrealizował w zakresie obejmującym: - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości tych robót nie mniejszej niż 600 000,00 zł (słownie złotych: sześćset tysięcy złotych 00/100) brutto lub maksymalnie 2 roboty o łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 600 000,00 zł (słownie złotych: sześćset tysięcy złotych 00/100) brutto. Określenie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oznaczają: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, na obiektach budowlanych. ( obiekt budowlany – należy przez to rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych) Wykonawca poprzez załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót winien wykazać, że wszystkie w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia W zakresie części nr 3 b) Doświadczenie wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie: Wykazanie przez Wykonawcę wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Zrealizował w zakresie obejmującym: - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości tych robót nie mniejszej niż 350 000,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto lub maksymalnie 2 roboty o łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 350 000,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto. Określenie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oznaczają: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, na obiektach budowlanych. ( obiekt budowlany – należy przez to rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych). Wykonawca poprzez załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót winien wykazać, że wszystkie w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia W zakresie części nr 4 b) Doświadczenie wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie: Wykazanie przez Wykonawcę wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Zrealizował w zakresie obejmującym: - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości tych robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto lub maksymalnie 2 roboty o łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych 00/100) brutto. Określenie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oznaczają: wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, na obiektach budowlanych. ( obiekt budowlany – należy przez to rozumieć budynek, budowlę bądź obiekt małej architektury, wraz z instalacjami zapewniającymi możliwość użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, wzniesiony z użyciem wyrobów budowlanych) Wykonawca poprzez załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót winien wykazać, że wszystkie w/w roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne, przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku postaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, instalacyjnymi) i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; c) Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu), d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: Część nr 1 - 20 000,00 PLN. (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100 ), Część nr 2 - 13 000,00 PLN. (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100 ), Część nr 3 – 8 000,00 PLN. (słownie: osiem tysięcy zł 00/100 ), Część nr 4 – 7 000,00 PLN. (słownie: siedem tysięcy zł 00/100 ).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:  zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,  zmianę zakresu przedmiotu Umowy  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub  zmianę terminu/terminów określonych w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonych przez Zamawiającego rezultatów/celów; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; 3. konieczność wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie następstwem zmian wprowadzonych w: - umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną (w tym m.in. instytucjami nadzorującymi, pośredniczącymi, zarządzającymi, partnerami zaangażowanymi w realizację projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie) - ustaleniach dokonanych między Zamawiającymi działającymi wspólnie o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy. Zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa powyżej, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy; 4. zaistnieje możliwość dokonania zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, nowszej technologii wykonania usług pozwalających na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 5. wystąpi konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części usług, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych, materiałowych lub technologicznych, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, 6. wystąpią okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7. zaistnieją inne okoliczności (np. prawne lub techniczne), skutkujące niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy, 8. wystąpi niebezpieczeństwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 9. wystąpią lub zostaną ujawnione odbiegające w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej (w szczególności w oparciu o dokonane badania geologiczne/geotechniczne) warunki geologiczne, geotechniczne lub hydrologiczne (np. kurzawki, osuwiska, wody gruntowe itp.), rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 10. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy. Zmiany w tym zakresie będą odbywały się na następujących zasadach: - zmiana przedmiotu umowy nastąpi w szczególności na podstawie danych uzyskanych z bieżącej działalności Zamawiającego, sprawozdawczości z realizacji zamówienia i działań kontrolnych prowadzonych przez Zamawiającego lub osób, działających w jego imieniu; - zmiana nie może prowadzić do zastępowania części przedmiotu zamówienia nowym. W przypadku zmiany umowy w takim zakresie dopuszczalne będą adekwatne zmiany w wynagrodzeniu Wykonawcy (przy zastosowaniu stawek wynikających ze złożonej przez Wykonawcę oferty); 11. wystąpi konieczność rezygnacji z wykonania części usług Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez ograniczenie zakresu usług przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, które prowadzą do podwyższenia wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia. 12. wystąpi konieczność rezygnacji z wykonania części usług lub zmiana ilości (np. wymienionych w pozycjach kosztorysu ofertowego i zbiorczego zestawienia wartości); 13. W przypadku kiedy umowa zawarta jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy przewiduje się możliwość wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę. 14. wystąpią opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami w szczególności kiedy wystąpienie siły wyższej ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy; 15. wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez uprawnione osoby (np. Inspektora Nadzoru, Inżyniera Kontraktu); 16. zaistnieje niemożność wykonywania przedmiotu umowy z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 17. zaistnieje niemożność wykonywania przedmiotu umowy, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 18. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy, które to opóźnienia nie są następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy; 19. wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, 20. nastąpi odmowa wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 21. nastąpi sprzeciw lokalnych społeczności np. właścicieli/użytkowników terenu wobec zgodnych z umową i obowiązującymi przepisami działań Wykonawcy (np. prowadzenie prac przygotowawczych, pomiarów geodezyjnych, odkrywek geologicznych, zajęcia terenu, prowadzenie robót budowlanych, praca sprzętu budowlanego i transportowego, wzmożony ruch pojazdów i osób związanych z realizacją przedmiotu umowy). Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacji, gdy: 1. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania zamówienia podstawowego; 2. zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę; 3. Wykonawca rezygnuje z realizacji przedmiotu umowy za pomocą podwykonawcy 4. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez strony. 5. procedura podpisania umowy przedłuży się ponad 60 dni licząc od terminu rozstrzygnięcia przetargu w sytuacji gdy termin wykonania został określony jako konkretny dzień kalendarzowy; 6. zaistnieje potrzeba dokonania zmiany nazwy zadania; 7. zaistnieje potrzeba dokonania zmian dotyczących osób zaangażowanych w realizację umowy, osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, zmiany organizacyjne); 8. zaistnieje nadzwyczajna zmiana okoliczności, o których mowa w art. 3571 § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy, Powyższe okoliczności stanowią zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-08, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ustrobnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) usunięcie istniejących warstw wierzchnich dróg wew. oraz placów manewrowych wraz z podbudową (całkowita powierzchnia wynosi 1 410,50 m2); 2) wykonanie w części górnej placu (1 333,4 m2) nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową; 3) wykonanie w części dolnej placu (1 077,9 m2) nawierzchni z betonu asfaltowego; 4) przebudowę istniejącej instalacji zewnętrznej energii elektrycznej w celu zapewniania zasilania do projektowanego budynku magazynowo-garażowego oraz zasilania do projektowanej wagi samochodowej; 5) rozbudowę instalacji oświetlania zewnętrznego terenu PSZOK wraz z systemem monitoringu; 6) montaż wagi samochodowej; 7) przebudowę istniejącego ogrodzenia; 8) wymianę bram wjazdowych; 9) przebudowę drogi wewnętrznej prowadzącej do PSZOK o długości 400 m; 10) zakup kontenerów na odpady komunalne; 11) budowę magazynu o konstrukcji stalowej – budynek pełnić będzie funkcję magazynową do składowania odpadów oraz garażową związana z działalnością punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 12) wykonanie kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachów i placów PSZOK, odbiornikiem wód opadowych będzie betonowy zbiornik otwarty na wody opadowe o pojemności 15 m3; 13) roboty remontowe i adaptacyjne dot. istniejącego budynku oczyszczalni ścieków dla celów obsługi PSZOK.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9, 45112000-5, 45233250-6, 45332000-3, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chorkówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) budowę 5 budynków magazynowych z kontenerami – budynki będą obiektami wolnostojącymi, zostały zaplanowane jako obiekty o jednej nadziemnej kondygnacji użytkowej, bez podpiwniczenia; przeznaczenie obiektów dla przechowywania kontenerów do składowania segregowanych odpadów komunalnych; konstrukcja budynków stalowa, szkieletowa; 2) budowę 1 budynku socjalnego: murowany budynek socjalny wolno stojący, zaplanowany jako obiekt o 1 nadziemnej kondygnacji użytkowej bez podpiwniczenia, konstrukcja murowana tradycyjna; 3) ogrodzenie terenu – budowę nowego ogrodzenia terenu przeznaczonego pod PSZOK; 4) budowę instalacji oświetleniowej i montaż monitoringu terenu; 5) wykonanie instalacji: elektrycznej, wody ciepłej i zimnej, kanalizacji sanitarnej; 6) zakup kontenerów na odpady komunalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45215000-7, 45332000-3, 45210000-2, 45230000-7, 45311200-2, 45332000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Krościenku Wyżnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) odwodnienie terenu; 2) utwardzenie placu; 3) wykonanie ogrodzenia terenu; 4) wykonanie oświetlenia terenu; 5) wykonanie monitoringu; 6) wykonanie fundamentu pod elektroniczną, samochodową wagę najazdową; 7) wykonanie zieleni izolacyjnej; 8) na placu zostanie posadowiona wiata magazynowa, kontener socjalno-bytowy oraz magazyn odpadów (magazyn odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z punktem przyjęcia przedmiotów do ponownego użycia z punktem napraw i przygotowania odpadów do ponownego użycia); 9) na powierzchni placu rozstawione zostaną kontenery i pojemniki na odpady komunalne; 10) na terenie będą również wykonane elementy uzbrojenia podziemnego jak kanalizacja, instalacja wodociągowa i instalacja elektroenergetyczna; 11) inwestycja będzie miała dostęp do drogi publicznej (droga powiatowa 1973R) przez działkę drogową 4011/5 (droga wewnętrzna) oraz planowany fragment drogi dojazdowej wraz ze zjazdem (na działkach 3652/1 i 4002/5); długość projektowanej drogi wynosi 45 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233120-6, 45332000-3, 45311200-2, 45233250-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Targowiskach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót dla zadania inwestycyjnego obejmuje: 1) zakup i montaż samochodowej wagi najazdowej wraz z wyposażeniem; 2) remont istniejącego budynku; 3) budowę ogrodzenia terenu PSZOK wraz z bramami wjazdowymi i furtkami; 4) zakup kontenerów na odpady komunalne; 5) wykonanie nawierzchni placu składowania odpadów; 6) wykonanie systemu odwodnienia placu składowania odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45233000-9, 45112000-5, 45231000-5, 45111300-1, 45100000-8, 45210000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie adaptacyjnych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość” - rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne z podziałem na 5 części zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa nr 5 os. Błękitne w Dzierżoniowie – I część. 2. Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Nowowiejska 64 w Dzierżoniowie – II część. 3. Szkoła Podstawowa nr 9 ul. Kopernika 7 w Dzierżoniowie – III część. 4. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie – IV część. 5. Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Sikorskiego 2 w Dzierżoniowie - zakup i montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych – V część.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wojaszówka: Bezpieczne lasy w Gminie Wojaszówka
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI