Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE NR 27 MALUTKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221143369
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WIEJSKA 30
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-068
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 623 05 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@p27.edu.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p27gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9be5749-1ba0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem:
1. Platformy miniPortal , która jest dostępna pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2. ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, na adres skrzynki: /p27gdynia/SkrytkaESP
3. poczty elektronicznej kierowanej na adres: przedszkole@p27.edu.gdynia.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiający zaleca podpisywanie dokumentów formatem PAdES lub XAdES.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania się.
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO znajdują się
w Rozdziale XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn: „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni”.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. wykonanie robót budowlanych zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ z uwzględnieniem rozdziału III SWZ;
2. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych we właściwym organie nadzoru budowlanego oraz przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentu potwierdzającego skuteczność zawiadomienia; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomienia. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie;
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. roboty przygotowawcze,
2. roboty demontażowe i montażowe,
3. roboty wykończeniowe,
4. roboty ocieplające,
5. roboty izolacyjno-cieplne stropodachu,
6. roboty remontowo-budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wykonania robót budowlanych stanowi:
1. dokumentacja projektowa (załącznik nr 9), dyspozycje zawarte w Rozdziale III SWZ,
2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. docieplenie stropodachu metodą nadmuchu,
2. remont poszycia dachu,
3. remont wszystkich kominów i wywiewek na dachu,
4. wymianę orynnowania i wszelkich niezbędnych obróbek blacharskich,
5. likwidację zewnętrznego wejścia na dach przy elewacji północno-wschodniej i montaż zewnętrznej drabiny jednobiegowej z koszem ochronnym ze stali cynkowanej do ściany elewacji (elewacja północno-wschodnia),
6. wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych wejścia głównego (elewacja północno-zachodnia),
7. wymianę drzwi wejściowych zewnętrznych (el. północno-wschodnia),
8. likwidację części ścianki działowej przy zejściu do piwnic i montaż nowych drzwi wewnętrznych,
9. wymianę 5-ciu okien I-go piętra w sali od strony elewacji południowo-wschodniej i wschodnio-północnej,
10. wymianę okna I-go piętra przy klatce schodowej (elewacja wschodnio-północna),
11. remont daszka nad wejściem głównym poprzez docieplenie, nową nawierzchnię izolacyjno - bitumiczną oraz obudowę czoła, boków i spodu (elewacja północno-zachodnia),
12. likwidację części daszka (skrócenie) nad wejściem zaplecza gospodarczego i jego remont poprzez docieplenie, nową nawierzchnię izolacyjno - bitumiczną oraz obudowę czoła, boków i spodu (elewacja wschodnio-północna),
13. wyburzenie rampy przy elewacji wejścia do zaplecza gospodarczego (elewacja wschodnio-północna),
14. likwidację części starych balustrad przy rampie na odcinku przeznaczonym do wyburzenia,
15. demontaż elementów blacharskich, uchwytów na drzewce flag, oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej, elementów instalacji alarmowej oraz pozostałych elementów znajdujących się na elewacjach,
16. montaż nowych uchwytów na drzewce flag, oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej oraz elementów blacharskich,
17. demontaż istniejących i montaż nowych krat okiennych parteru i 1-go piętra,
18. remont schodów wejścia głównego wraz z podjazdem dla wózków,
19. docieplenie elewacji wszystkich ścian nadziemnych budynku, wykonanie detali architektonicznych na elewacji, t.j. opasek (portali) wokół wskazanych otworów drzwi wejściowych,
20. wykonanie i montaż do elewacji loga przedszkola będącego elementem metaloplastyki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych.
2. Zamówienia określone w pkt 1 będą polegały na wykonaniu podobnych usług i robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, tj. branży remontowo-budowlanej.
3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług projektowych i robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki. Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego. Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy i strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy wycenie ewentualnych robót przewidzianych w pkt 1 czynników cenotwórczych (w tym podstawy ustalenia nakładów jednostkowych, wielkości nakładów jednostkowych, współczynników stosowanych do nakładów jednostkowych, cen jednostkowych materiałów, pracy sprzętu, stawki robocizny, wysokości narzutu kosztów ogólnych, kosztów zakupu i zysku) uwzględnionych w kosztorysie przedłożonym wraz z dokumentacją; a w przypadku, gdy roboty dodatkowe i roboty zamienne nie mają bezpośredniego odzwierciedlenia w ofertowych cenach jednostkowych, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania czynników cenotwórczych (w tym podstawy ustalenia nakładów jednostkowych, wielkości nakładów jednostkowych, współczynników stosowanych do nakładów jednostkowych, cen jednostkowych materiałów, pracy sprzętu, stawki robocizny, wysokości narzutu kosztów ogólnych, kosztów zakupu i zysku) uwzględnionych w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku prac lub materiałów wycenionych w kosztorysie zastosowanie znajdą wynegocjowane ceny jednostkowe przy czym nie wyższe niż opublikowane w wydawnictwach SEKOCENBUD.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 16.1.2. Okres rękojmi za wady i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj:
1. posiadają doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.: w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 2 000 m3 zaliczonego do kategorii IX, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVI, XVII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2. dysponują osobami, które skierują do realizacji zamówienia, tj.:
1) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy i kierownika robót;
2) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika robót.
Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej specjalności także w przypadku, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U 2020 poz. 1333). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. 2020 poz. 220) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez Zamawiającego, którego wzór stanowi
Załącznik nr 7 do SWZ.
2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w
przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia
stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy oferta Wykonawcy, który wykazując się spełnieniem
warunków udziału w postępowaniu polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w
art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, została uznana za najkorzystniejszą, Wykonawca przedstawił w odniesieniu
do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dołączane do oferty:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00187802/01 z dnia 2021-09-21
2021-09-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
1. dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach
określonych w art. 118 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. Zamawiający wymaga złożenia
wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca przedstawia
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w
zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1. wykaz robót budowlanych odpowiadający warunkowi określonemu w pkt 8.3.1. SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, kategorii, kubatury, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; w przypadku powołania się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył; wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2. wykaz osób odpowiadający warunkowi określonemu w pkt 8.3.2. SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 10.5. SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (którego wzór stanowi Załącznik nr 12 do SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców. Natomiast spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian umowy w okolicznościach przewidzianych ustawą Pzp, a także zmian przewidzianych w projekcie umowy - stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Projekt umowy zawierający postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
1. likwidacji istniejących studzienek betonowych (elewacja zachodnio-północna i północno-wschodnia),
2. zamurowania dwóch otworów okien piwnicznych (elewacja północno-wschodnia),
3. wymiany czterech okien piwnicznych,
4. montażu czterech doświetlaczy okien piwnicznych,
5. wykonania izolacji przeciwwilgociowej zewnętrznych ścian piwnic poniżej i powyżej poziomu terenu ( wraz z cokołem),
6. wykonania izolacja przeciwwilgociowej zewnętrznych ścian piwnic poniżej i powyżej poziomu terenu ( wraz z cokołem),
7. wykonania izolacja zewnętrznych ścian fundamentowych poza obrysem piwnic (wraz z cokołem),
8. docieplenia ścian piwnic poniżej i powyżej poziomu terenu (w obrysie piwnic),
9. docieplenie ścian cokołu powyżej poziomu terenu (poza obrysem piwnic,
10. remontu opaski wokół budynku,
11. likwidacji starych balustrad przy wejściu głównym i montażu nowych,
12. likwidacji starych balustrad przy wejściu do zaplecza kuchennego i montażu nowych,
13. remontu schodów do zaplecza kuchennego wraz z podestem,
14. remontu istniejącego tarasu z kostki betonowej zlokalizowanego na wzniesieniu przy elewacji południowo-wschodniej wraz z wykonaniem murków oporowych wokół tarasu zabezpieczających nawierzchnię,
15. remontu i wymiany nawierzchni utwardzonej przed budynkiem. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania uzgodnień nadzoru Inwestorskiego oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego dla wprowadzenia jakichkolwiek zmian do dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego.
3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną rękojmię za wady i gwarancję. Przedłużenie minimalnego okresu rękojmię za wady i gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert i może ulec zmianie, zgodnie z ofertą Wykonawcy na zasadach określonych w Rozdziale XVI SWZ.