Przebudowa instalacji C.O. w budynkach leśniczówek: Opacz, Chrusty i Tunel

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa instalacji C.O. w budynkach leśniczówek: Opacz, Chrusty i Tunel
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiechów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO MIECHÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji C.O. w budynkach leśniczówek: Opacz, Chrusty i Tunel

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIECHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Kolejowe 54A

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 282-50-00

1.5.8.) Numer faksu: 41 282-50-02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miechow@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miechow.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji C.O. w budynkach leśniczówek: Opacz, Chrusty i Tunel

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a342d87c-1b85-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miechow.krakow.lasy.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej: miechow@krakow.lasy.gov.pl
Strona web Zamawiającego: www.miechow.krakow.lasy.gov.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winien
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w
celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –
„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest : Nadleśnictwo Miechów,
os. Kolejowe 54A, 32-200 Miechów, tel. 41 382 50 00, email: miechow@krakow.lasy.gov.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Arkadiusz Kępski, z którym w
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I: Przebudowa instalacji C.O. w budynku leśniczówki Opacz

4.2.6.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. Zakres rzeczowy stanowiący przedmiot zamówień nie przekroczy wartości 50% wartości niniejszego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena ofertowa 80%
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy - odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru :
cena minimalna
C = x 80 pkt
cena badanej oferty
Kryterium 2: okres gwarancji 20%
Wykonawca, który zobowiąże się, w druku Formularz oferty do udzielenia gwarancji na roboty budowlane, materiały i urządzenia, na okres:
- wymaganych 12 miesięcy otrzyma 0 punktów
- 180 miesięcy otrzyma 20 punktów,
W kryterium 2 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Udzielenie gwarancji na roboty budowlane, materiały i urządzenia na okres dłuższy niż 180 miesięcy nie skutkuje zwiększeniem punktów powyżej 20.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II: Przebudowa instalacji C.O. w budynku leśniczówki Chrusty

4.2.6.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 8. Zamawiający n przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. Zakres rzeczowy stanowiący przedmiot zamówień nie przekroczy wartości 50% wartości niniejszego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena ofertowa 80%
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy - odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:
cena minimalna
C = x 80 pkt
cena badanej oferty
Kryterium 2: okres gwarancji 20%
Wykonawca, który zobowiąże się, w druku Formularz oferty do udzielenia gwarancji na roboty budowlane, materiały i urządzenia, na okres:
- wymaganych 12 miesięcy otrzyma 0 punktów
- 180 miesięcy otrzyma 20 punktów,
W kryterium 2 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Udzielenie gwarancji na roboty budowlane, materiały i urządzenia na okres dłuższy niż 180 miesięcy nie skutkuje zwiększeniem punktów powyżej 20.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć III: Przebudowa instalacji C.O. w budynku leśniczówki Tunel

4.2.6.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp. Zakres rzeczowy stanowiący przedmiot zamówień nie przekroczy wartości 50% wartości niniejszego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena ofertowa 80%
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 80 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy - odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:
cena minimalna
C = x 80 pkt
cena badanej oferty
Kryterium 2: okres gwarancji 20%
Wykonawca, który zobowiąże się, w druku Formularz oferty do udzielenia gwarancji na roboty budowlane, materiały i urządzenia, na okres:
- wymaganych 12 miesięcy otrzyma 0 punktów
- 180 miesięcy otrzyma 20 punktów,
W kryterium 2 Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
Udzielenie gwarancji na roboty budowlane, materiały i urządzenia na okres dłuższy niż 180 miesięcy nie skutkuje zwiększeniem punktów powyżej 20.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy
Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) ) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,
że:
• nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie roboty budowlane, polegające wykonaniu instalacji sanitarnych w tym centralnego ogrzewania nie mniejszej niż 40 000 złotych (jednej roboty instalacyjnej);
• osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi:
co najmniej 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub z ograniczeniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzającymi, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby;
2) ) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,
że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50 000 złotych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, tj. oświadczeniu, o którym mowa w pkt IX.6.2) SWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt VI.1.2)1)) SWZ.
6. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ
7. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50 000,00 złotych - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt VI. 1.2)2)) SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania
ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
a) Cześć I: Przebudowa instalacji C.O. w budynku leśniczówki Opacz: 500,00zł
b) Cześć II: Przebudowa instalacji C.O. w budynku leśniczówki Chrusty: 500,00zł
c) Cześć III: Przebudowa instalacji C.O. w budynku leśniczówki Tunel: 500,00zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków konto nr 42 1540 1115 2001 6011 2224 0001,
z dopiskiem na przelewie: wadium - numer sprawy: SA.270.2.7.2021 Cześć………
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w formie elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami SWZ oferty wykonawcy.
6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna Gwarant / Poręczyciel zobowiązany jest wskazać w treści gwarancji / poręczenia adres e-mail, na który Zamawiający zgodnie z art. 98 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie przed zawarciem umowy. Formy, zasady wnoszenia oraz zwrotu zabezpieczenia określone zostały w art. 449-453 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy
tj. zakresu i terminu zakończenia prac które mogą ulec zmianie po obustronnym uzgodnieniu
stron w przypadku:
a) Zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót:
w szczególności: klęski żywiołowe, wysoki stan wód powierzchniowych spowodowany opadami
atmosferycznymi, rozmiękczenie gruntu uniemożliwiające poruszanie się sprzętu.
b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w
szczególności; wstrzymanie robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
c) Sytuacji wyszczególnionych w §3 pkt 5 niniejszej umowy.
4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych
w §3 pkt. 4 a - c umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie i produkcja filmów informacyjnych i promocyjnych - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i produkcja filmów informacyjnych i promocyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 27 w Gdyni
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Miechów: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Wykonanie przeglądów technicznych aparatów RTG w podziale na 4 (cztery) części
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Wykonanie klimatyzacji w auli Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI