Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„SP Nr 14 - przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„SP Nr 14 - przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59150847-9aed-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027272/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej Nr 14
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w rozdziale II SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamieszczono w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczono w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.
„SP Nr 14 - przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem”.
Zamawiający informuje, iż posiada opracowaną dokumentację projektową Projekt budowlany oraz Projekt wykonawczy z przedmiarami robót wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi do rozpoczęcia robót budowlanych: Przebudowa dwóch budynków Szkoły Podstawowej nr 14 w Głogowie obejmująca segment żywieniowy.
Charakterystyka
powierzchnia użytkowa - 646,87 m2
kubatura objęta przebudową - 2628,04 m3
w tym:
część budynku 1-kondygnacyjnego - 1530,22 m3
część budynku 2-kondygnacyjnego - 1097,82 m3
Zakres robót przebudowy:
- - Wyburzeniu podlegają wszystkie wskazane w dokumentacji ściany działowe, wszystkie posadzki poza jadalnią, nawierzchnia schodów wewnętrznych z balustradą stalową, demontaż wszystkich urządzeń sanitarnych i technologicznych wraz z wyposażeniem wentylatorni, demontaż dźwigu towarowego wraz z szybem murowanym z cegły pełnej, demontaż wszystkich drzwi wewnętrznych poza jadalnią i przedsionkami. Skucie wszystkich tynków ze ścian konstrukcyjnych.
- Osuszenie ścian piwnicznych z wykonaniem nowej izolacji przeciwwilgociowej poziomej (iniekcja).
- Wykonanie nowych ścian działowych z cegły pełnej gr. 12 cm.
- Poszerzenia otworów drzwiowych i zamurowania otworów zbędnych, wskazanych
w dokumentacji.
- Wykonanie nowych przesklepień w postaci nadproży strunobetonowych SBN 12x12cm oraz belki L19.
- Wykonanie nowych tynków cementowo – wapiennych 1,5 cm, we wskazanych miejscach glazura na pełną wysokość.
- Izolacje przeciwwilgociowe: Po usunięciu wszystkich warstw posadzkowych
w piwnicy, wykonać izolację przeciwwilgociową pionową systemową ław i ścian fundamentowych. Izolacja pozioma: wykonać zabezpieczenie ścian piwnicznych przed kapilarnym wnikaniem wilgoci od strony fundamentów, tzw. przepona wtórna, powyżej posadzki piwnicznej.
- Posadzki: w piwnicy i na parterze po wykonaniu nowych elementów instalacji sanitarnych biegnących pod posadzkami, wykonać nową podsypkę piaskową, nowy podkład betonowy i nowe pozostałe warstwy posadzki. Nawierzchnia z płytek gresowych antypoślizgowych. Wykonać izolację wodoszczelną z folii w płynie np. FLEXIFOL 2 (lub równoważne).
- Tynki, okładzin: wykonać tynki cem. - wap. kategorii 4W przecierane gładzią gipsową.
W kuchni, zmywalni, wydawalni, przygotowaniach, magazynie chłodniczym glazura
w jasnych kolorach na pełną wysokość. Sufity przecierane gładzią gipsową.
- Malowanie: ściany malowane farbą ceramiczną do wnętrz na podkładzie lateksowym. Sufity malowane farbami akrylowymi na biało.
- Drzwi wewnętrzne: aluminiowe z przeszkleniami i bez.
- Okna PCV białe, 3-szybowe U=0,9.
- Balustrada schodowa z rur stalowych malowanych proszkowo.
- Schody zewnętrzne poszerzone do szer. 120 cm pomiędzy poręczami z wymianą poręczy
i nawierzchni z płytek gresowych antypoślizgowych.
- Dach: ułożyć nową warstwę papy termozgrzewalnej NRO.
- Obudowy pionów kanalizacyjnych, sufity obniżone: wszystkie piony kanalizacyjne
w parterze obudować płytami G-K 12,5 mm wodoodpornymi na ruszcie stalowym.
- Zabezpieczenie dylatacji: ściany i sufit – profil ścienny Deflex 353 (lub równoważne) zgodnie z dokumentacją. Podłogi: profile podłogowe np. Deflex 318 z metalu i Nitriflexu (lub równoważne).
- Przejścia w ścianach kanałów wentylacji mechanicznej uszczelnione profilami
np. Deflex 550 – Elastoflex ( lub równoważne).
- Zabudować 2 dźwigi towarowe: brudny nieprzelotowy i czysty przelotowy w stalowej konstrukcji wsporczej samonośnej.
Branża instalacji sanitarnych:
- Wentylacja grawitacyjna i mechaniczna: wszystkie pomieszczenia, poza tymi, które wentylowane są mechanicznie, posiadają wentylację grawitacyjną na bazie istniejących kanałów. We wskazanych miejscach wykonać leżące kanały z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo. Na ścianie szczytowej segmentu zamontować wyrzutnię wentylacji mechanicznej.
- Wentylacja kuchni za pomocą wentylatorów oddzielnie nawiewnego i wywiewnego zamontowanymi na dachu.
- Wentylacja mechaniczna jadalni poprzez centralę nawiewno – wywiewną
z wymiennikiem krzyżowym o wydajności 2800 m3/h. Dla kuchni i pomieszczeń przygotowania centrala nawiewno – wywiewna z wymiennikiem krzyżowym
o wydajności 4500 m3/h. Przewody wentylacyjne z blachy ocynkowanej o klasie szczelności A (okrągłe i prostokątne) izolowane wełną mineralną w płaszczu z folii aluminiowej gr. 40 mm.
- Instalacja gazu z rur stalowych czarnych bez szwu.
- Instalacja wodociągowa wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z rur wielowarstwowych Pex/Al/Pex.
- Instalacja wody przeciwpożarowej z rur stalowych, hydrant DN25.
- Instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej z rur kielichowych PVC.
- Instalacja centralnego ogrzewania z rur wielowarstwowych PE-X, czynnik grzewczy
o parametrach 80/60 oC, grzejniki z zaworami termostatycznymi.
- Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej: wymiana wszystkich odcinków od budynku do studni z wymianą studni Dn1200, z separatorem tłuszczu.
Branża instalacji elektrycznych:
- Przebudowa rozdzielnicy głównej z wyłącznikiem głównym, układem pomiarowym półpośrednim, z modernizacją pól odpływowych.
- Instalacja wyłącznika pożarowego, kable zasilające urządzenia akcji gaśniczej
w izolacji o klasie odporności min. E90. Przycisk wyłączający przeciwpożarowy
w obudowie 100x100x50mm IP65 typu PWP1z sygnalizacją świetlną.
- Nowe rozdzielnice R-K, R-W zabudować w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej.
- Zasilanie urządzeń technologii z rozdzielnicy głównej.
- Instalacja gniazd wtykowych ogólnodostępnych oraz dedykowanych, wyposażonych
w styk ochronny i przesłonę styków.
- Instalacja oświetlenia podstawowego sterowane lokalne łącznikami oraz czujnikami ruchu. Sterowanie oświetleniem pomieszczeń sanitarnych za pomocą mikrofalowych czujników ruchu. Oświetlenie elewacji sterowane poprzez przekaźnik zmierzchowy.
- Instalacja oświetlenia awaryjnego: oprawy z inwerterami ze świadectwem dopuszczenia CNBOP.
- Instalacja logiczna, osprzęt, ochrona przeciwporażeniowa, instalacja lokalnych połączeń wyrównawczych, ochrona przeciwprzepięciowa i przewody zgodnie z dokumentacją projektową.
Branża technologiczna
Zakup i montaż urządzeń technologicznych stanowiących wyposażenie pomieszczeń, mebli, wózków transportowych, akcesoriów sanitarnych według zestawienia w części technologicznej dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekt budowlany i wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB) oraz przedmiar robót, które są załącznikami do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich ośmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 2500 m3 z budową/przebudową instalacji sanitarnych i elektrycznych w ramach której podlegał remontowi/ budowie/ przebudowie/ rozbudowie segment żywieniowy, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami;
b) dysponują lub będą dysponować :
- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót ogólnobudowlanych;
- kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych;
- kierownikiem robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń sanitarnych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót sanitarnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b),
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4 do SWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5 do SWZ),
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Dokumenty składane wraz z ofertą.
1) Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3) Pełnomocnictwo
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy)
5) Wadium
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ).
) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał:
a) stronę tytułową zawierającą: nakłady, wartość roboczogodziny, wartość kosztorysu,
b) liczbę porządkową,
c) opis (obliczenia) pozycji kosztorysowanych robót i nakład,
d) wartość za pozycję,
e) podsumowanie kosztorysu,
f) cenę jednostkową pozycji.
Natomiast kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową (układ KNR), zarówno w wersji nieedytowalnej *pdf jak i edytowalnej *ath, sporządzi wykonawca, który złoży ofertę najwyżej ocenioną.
Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 ).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiany zostały określone w SWZ oraz w Projekcie umowy stanowiącym załacznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego : https://glogow-um.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonanie zamówienia – w terminie czterech (4) miesięcy licząc od daty zawarcia umowy wraz z pozwoleniem na użytkowanie/ potwierdzenia przyjęcia przez właściwy organ nadzoru budowlanego zgłoszenia zakończenia robót bez uwag.