ROBOTY BUDOWLANE w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROBOTY BUDOWLANE w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w GOZ w Ornontowicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOrnontowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-06-03
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Zdrowia w Ornontowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00167011
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w GOZ w Ornontowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Zdrowia w Ornontowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: -

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273515190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klasztorna1

1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goz@goz.ornontowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goz.ornontowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w GOZ w Ornontowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a50d5c48-d6df-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00163335/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane - poprawa dostępności architektonicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Roboty budowlane finansowane są z budżetu państwa oraz z budżetu środków europejskich w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://goz-ornontowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://goz-ornontowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ w:
ROZDZIAŁ VIII. - Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - strona 5-7 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOZ/TP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach” polegająca na poprawie dostępności architektonicznej, cyfrowej, komunikacyjnej i organizacyjnej oraz jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Harmonogramem Realizacji Przedsięwzięcia (HRP).
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a. remont i adaptacja pomieszczeń i instalacji w budynku przychodni,
b. wymiana nawierzchni korytarzy na nową wykładzinę PVC,
c. zainstalowanie automatycznych drzwi wejściowych,
d. wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej przy wejściu do budynku,
e. montaż monitoringu,
g. udzielenie 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, instalacyjne, a także minimum 2-letniej gwarancji na dostarczone wyposażenie, z przekazaniem dokumentów potwierdzających udzielone gwarancje, wg wzoru Karty Gwarancyjnej stanowiącej Załącznik Nr 11 do SWZ.
Roboty budowlane finansowane są z budżetu państwa oraz z budżetu środków europejskich w ramach powierzonego Grantu na realizację przedsięwzięcia pn. „Poprawa dostępności i jakości obsługi pacjentów ze szczególnymi potrzebami w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45454100-5 - Odnawianie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45421131-1 - Instalowanie drzwi

44113810-6 - Wykończenia nawierzchni

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – warunki zostały określone w SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunki zostały określone w SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunki zostały określone w SWZ;
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SWZ Zawartość Oferty.

Warunki udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- złożenie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- złożenie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- złożenie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał 2 (dwie) roboty budowlane w obiektach ochrony zdrowia (wg Załącznika nr 8 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w SWZ w Rozdziale VI

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda, złożenia wraz z ofertą, przedmiotowe środki dowodowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 3 300,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://goz-ornontowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „Oferty”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wizja lokalna
Wymaga się odbycie wizji lokalnej przez zainteresowanych Wykonawców.
Termin wizji do uzgodnienia z: Weronika Zientek
tel. kont. 501-330-173, e-mail: weronika.zientek@goz.ornontowice.pl

ROZDZIAŁ IV. - Termin wykonania zamówienia.
1. Termin realizacji zamówienia: do 120 dni od daty zawarcia umowy (przy czym Wykonawca musi uwzględnić co najmniej 2 dni robocze na przeprowadzenie odbioru końcowego).
2. Godziny realizacji zamówienia - po godzinach pracy GOZ t.j.:
- poniedziałek - piątek w godz. od 18:00 do 6:00 rano dnia następnego,
- sobota - niedziela w godz. 8:00 do 6:00 rano dnia następnego.
3. Wykonawca po każdym dniu pracy ma obowiązek doprowadzić obiekt do stanu użyteczności publicznej dla pracowników i pacjentów GOZ.

ROZDZIAŁ XXII. - Informacje dodatkowe:
1. Oferty, opinie, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu postępowania.
2. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania. Protokół postępowania lub załączniki do protokołu postępowania udostępnia się w oryginale lub kopii. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do protokołu postępowania następuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na wniosek zainteresowanego.
3. Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
4. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że nie mogą one być udostępniane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygad zbrojarskich - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygad zbrojarskich. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup aparatów EKG 12 – to odprowadzeniowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ornontowice: Budowa sieci wodociągowej przy ul. Zwycięstwa
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ornontowice: Modernizacja dróg gminnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont dachu budynku prokuratur poznańskich przy ul. Solnej 10 w Poznaniu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI