PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGórowo Iławeckie
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-06-03
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO GÓROWO IŁAWIECKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00167027
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GÓROWO IŁAWIECKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. GENERAŁA SIKORSKIEGO 30A

1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897611930

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gorowo@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorowo-ilaweckie.olsztyn.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarka leśnaa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b9b9094-d114-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00262849/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej wyłącznie przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie (za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
13.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” (Instrukcje dla wykonawców znajdują się pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje) i regulaminie platformy platformazakupowa.pl (Regulamin platformy zakupowej znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
− administratorem danych osobowych Wykonawcy/pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest Nadleśnictwo Górowo Iławeckie;
− inspektorem ochrony danych osobowych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie jest Pan Marek Sieniuć tel. (89) 76 11 930, e-mail: marek.sieniuc@olsztyn.lasy.gov.pl
− dane osobowe Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak. spr. S.270.4.2022 na „PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
− odbiorcami danych osobowych Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy;
− dane osobowe Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− obowiązek podania przez danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania danych osobowych określa PZP;
− w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy / pełnomocnika Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
− Wykonawca / pełnomocnik Wykonawcy posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Zamawiającego ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
− Wykonawcy / pełnomocnikowi Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi leśnej w Leśnictwie Mała Wola o długości 3 363,10 m., województwo warmińsko – mazurskie, powiat bartoszycki, gmina Górowo Iławeckie i gmina Bartoszyce. Obręb ewidencyjny Nowa Wieś Iławecka, działki nr: 3202/3, 3202/1, 3194, 3202/2, 3203/5, 3225, 3226, 3241/1, 3241, 3240, 3256/3, 3256/1 oraz obręb Barciszewo działki nr: 3255/1, 3269/1, 3270/1. Projekt budowlany zakłada przebudowę drogi leśnej, zjazdów leśnych, skrzyżowań poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – warstwa odcinająca z pospółki niesortowanej, warstwy jezdnej dwuwarstwowej – warstwa górna i dolna z kruszywa naturalnego niezwiązanego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zawiera dokumentacja projektowa: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

26.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował: roboty pomiarowe, karczowanie pni i krzaków, formowanie i zagęszczanie nasypów, mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie rowów, wykopy oraz przekopy, umocnienie skarp, wykonanie przepustów rurowych ze ściankami czołowymi, warstwy odsączające, podbudowy i nawierzchnie.
26.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 26.1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
26.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 26.1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek wystąpienia robót, które nie zostały lub nie mogły być przewidziane na etapie opracowania projektu budowlanego dla zadania lub powierzenia
Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 26.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP o wartości do 30 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres tych robót będzie obejmował: roboty pomiarowe, karczowanie pni i krzaków, formowanie i zagęszczanie nasypów, mechaniczne korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie rowów, wykopy oraz przekopy, umocnienie skarp, wykonanie przepustów rurowych ze ściankami czołowymi, warstwy odsączające, podbudowy i nawierzchnie.
26.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 26.1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
26.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 26.1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na skutek wystąpienia robót, które nie zostały lub nie mogły być przewidziane na etapie opracowania projektu budowlanego dla zadania lub powierzenia
Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
Cena – 60%
Okres gwarancji – 40%
Sposób obliczania punktów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co*100 pkt*60%
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co – cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (Załącznik nr 1 do SWZ)
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami
Kryterium okresu gwarancji
Kryterium gwarancji zamówienia oceniane będzie na podstawie okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzy ofertowym.
Ocena nastąpi wg poniższych zasad:
Wykonawca wskazuje deklarowany okres gwarancji w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ),
Punkty w kryterium zostaną przyznane wg zasad określonych poniżej w tabeli:
Zadeklarowany w ofercie okres gwarancji Liczba przyznanych punktów
12 miesięcy 0 pkt
36 miesięcy 20 pkt
60 miesięcy 40pkt

kryterium okresu gwarancji będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji,
najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy, liczony od daty podpisania i zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego,
maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać to 40,
jeżeli Wykonawca wpisze w formularzu ofertowym okres krótszy niż 12 miesięcy to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ, co skutkować będzie odrzuceniem oferty
w przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 12-miesięczny okres gwarancji
Za najkorzystniejszą ofertę uznana ostanie oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanych powyżej kryteriach oceny oferty
P = C + G
Gdzie:
P – ogólna punktacja oferty badanej
C – liczba punktów w kryterium „Cena”
G – liczba punktów w kryterium okresu gwarancji

Zamawiający obliczy punkty liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

20.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Warunek ekonomiczny i finansowy zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:
– w wysokości nie mniejszej niż 700.000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych),

2) zdolności technicznej i zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na BUDOWIE, PRZEBUDOWIE LUB REMONCIE DRÓG:
– o wartości brutto nie mniejszej niż 900.000 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych) każde,

b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, należącą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

20.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.1 wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w pkt 18.
20.3. Na podstawie art. 116 ust. 2 PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

I. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie – załącznik nr 5A do SWZ.
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– załącznik nr 5B do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

24.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
24.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
24.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 24.2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BNP PARIBAS Bank Polska S.A. nr rachunku: 24 2030 0045 1110 0000 0046 7310, z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: „PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ DP19 W LEŚNICTWIE MAŁA WOLA”.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 03.06.2022 do godz. 10:00. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
24.4. Jeśli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem Platformy do upływu terminu składania ofert. 8. Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Nadleśnictwo Górowo Iławeckie, ul. Gen. Sikorskiego 30A, 11-220 Górowo Iławeckie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
24.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona .

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

20.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.1 wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadkach określonych w pkt 18.
20.3. Na podstawie art. 116 ust. 2 PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Termin wykonania robót objętych niniejszą umową może zostać przedłużony w przypadku:
a) zlecenia realizacji robót wykraczających poza pierwotny zakres zamówienia (roboty dodatkowe lub zamienne), przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do zrealizowania tych robót;
b) wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, w okresie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe – potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego w dzienniku budowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadająca okresowi wstrzymania robót budowlanych,
d) wystąpienia nieprzewidzianych warunków terenowych, geologicznych lub archeologicznych
e) dokonywania zmian w dokumentacji projektowej;
Zmiana terminu zakończenia robót może nastąpić, jeżeli na skutek wystąpienia jednej z wyżej wymienionych okoliczności nie jest możliwe wykonanie umowy w przewidzianym terminie. Termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności.
3. Zakres robót i sposób ich wykonania może ulec zmianie w przypadku:
1) jeżeli będzie to niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy – strony zmodyfikują zakres robót lub sposób ich wykonania zgodnie z zaleceniami projektanta, protokołem konieczności lub przepisami prawa;
2) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia
w przewidzianym zakresie lub w przewidziany sposób – strony zmodyfikują zakres robót lub sposób ich wykonania zgodnie z zaleceniami projektanta, protokołem konieczności lub przepisami prawa lub strony odstąpią od wykonania odpowiedniej części zamówienia na podstawie wspólnie sporządzonego protokołu potwierdzającego wystąpienie siły wyższej
o takim charakterze.
4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian w zawartej umowie na podstawie przepisu art. 455 ust. 2 Pzp.
5. W przypadku, gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, Wykonawca zobowiązany jest je wykonać na zlecenie Zamawiającego, przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów jak w przypadku robót podstawowych. Wynagrodzenie za te roboty będzie ustalone kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem cen jednostkowych netto określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie robót dodatkowych lub zamiennych w oparciu o ceny przyjęte w kosztorysie ofertowym, brakujące ceny zostaną przyjęte na podstawie cen proponowanych przez Wykonawcę (według poziomu wskaźników i składników cenotwórczych zastosowanych w pierwotnym kosztorysie ofertowym), zaakceptowanych przez Inspektora nadzoru (w przypadku ustanowienia) i Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gorowoilaweckie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodzeń - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję firmy podwykonawczej lub brygady do budowy ogrodzeń. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej, biurowce oraz budynki mieszkalne. Realizacja: Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całego woj. warmińsko-mazurskiego. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI