Remont wraz z modernizacją lokali mieszkalnych z mieszkaniowego zasobu Gminy Kcy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont wraz z modernizacją lokali mieszkalnych z mieszkaniowego zasobu Gminy Kcynia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKcynia
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyGmina Kcynia
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00124805
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont wraz z modernizacją lokali mieszkalnych z mieszkaniowego zasobu Gminy Kcynia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowość: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wraz z modernizacją lokali mieszkalnych z mieszkaniowego zasobu Gminy Kcynia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5517d95a-baf6-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019958/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont wraz z modernizacją lokali mieszkalnych z zasobu gminnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/577658

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie szczegóły dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej, oświadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/577658

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/577658

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/577658

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/577658

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.577658.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu nr 2:
Modernizacja przedmiotowego lokalu polegać ma na dostosowaniu aktualnych pomieszczeń do obecnie obowiązujących standardów mieszkania komunalnego. Po wykonaniu niezbędnych robót lokal ten stanowić będzie samodzielny lokal mieszkalny. W ramach modernizacji zostaną wykonane prace wykończeniowe o charakterze remontowym, tj.: prace malarskie, posadzkarskie, montaż stolarki drzwiowej, stolarki okiennej oraz modernizacja wymienionych w projekcie instalacji. Po wykonaniu modernizacji i remontu lokal obejmować winien: łazienkę o powierzchni 4,12 m2, przedpokój o powierzchni 4,85 m2, pokój z aneksem kuchennym o powierzchni 14,66 m2, pokój o powierzchni 16,68 m2, natomiast wysokość pomieszczeń winna wynosić 2,80 m.
Realizacja przedmiotowego zadania obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, na które składają się m.in. roboty rozbiórkowe, budowlane, montażowe i wykończeniowe, a w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe, na które składają się w szczególności:
- demontaż listew podłogowych,
- demontaż paneli podłogowych,
- rozbiórka ślepej podłogi,
- skucie posadzki betonowej,
- pogłębienie podłoża z piasku o ok. 15 cm,
- zerwanie z sufitów płytek styropianowych,
- zerwanie ze ścian tapet wraz z zmyciem ścian i sufitów,
- odbicie luźnych tynków ze ścian,
- zabezpieczenie okien, drzwi przed zabrudzeniem,
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
- wywóz wraz z utylizacja odpadów,
b) roboty budowlane, montażowe i wykończeniowe, na które składają się w szczególności:
- wykonanie podkładu betonowego z betonu C8/10 gr. 10 cm,
- wykonanie izolacji poziomej z folii – 2 warstwy,
- ułożenie na podłogach styropianu gr. 10 cm – styropian twardy podłoga – EPS-100,
- wykonanie posadzki samopoziomującej gr. 5 cm pod płytki ceramiczne,
- wykonanie ścianek działowych z płyt GK gr. 12,5 mm wodoodpornych na stelażu C, U 100 zgodnie z projektem (wypełnienie z wełny mineralnej),
- ułożenie posadzek z płytek ceramicznych oraz paneli podłogowych AC V na podkładzie (wg projektu),
- wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem z dwuteownika 140,
- zamurowanie otworu drzwiowego,
- montaż nowej stolarki drzwiowej: do łazienki i pokoju,
- ułożenie cokołów, listew połączeniowych i wykończeniowych,
- wykonanie sufitów podwieszanych, jednowarstwowych na ruszcie metalowym z płyt GK 12,5 mm wodoodpornych,
- naprawa ścian, zamurowanie otworów, bruzd, wykonanie napraw tynków, gruntowanie, 2x szpachlowanie i 2x malowanie ścian farbą emulsyjną w odcieniu kolorów ciepłych i malowanie sufitów białą farbą emulsyjną,
- wykonanie izolacji z folii w płynie na ścianie wewnętrznej od ulicy na wysokość 1,50 m i 0,20 m na posadzce,
- licowanie ścian płytkami ceramicznymi w aneksie kuchennym oraz łazience (zgodnie z projektem),
- wykonanie izolacji pionowej z folii w płynie w łazience,
- wymiana i montaż instalacji elektrycznej (zgodnie z projektem),
- wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz c.o. (zgodnie z projektem),
- wykonanie instalacji gazowej (zgodnie z odrębnym projektem);

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421141-4 - Instalowanie przegród

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont lokalu nr 14:
Modernizacja przedmiotowego lokalu polegać ma na dostosowaniu aktualnych pomieszczeń do obecnie obowiązujących standardów mieszkania komunalnego. Po wykonaniu niezbędnych robót lokal ten stanowić będzie samodzielny lokal mieszkalny. W ramach modernizacji zostaną wykonane prace wykończeniowe o charakterze remontowym, tj.: prace malarskie, posadzkarskie, montaż stolarki drzwiowej, stolarki okiennej oraz modernizacja wymienionych w projekcie instalacji. Po wykonaniu modernizacji i remontu lokal obejmować winien: łazienkę o powierzchni 4,11 m2, przedpokój o powierzchni 5,11 m2, pokój z aneksem kuchennym o powierzchni 13,69 m2, pokój o powierzchni 14,70 m2, natomiast wysokość pomieszczeń winna wynosić 2,80 m.
Realizacja przedmiotowego zadania obejmuje zakres robót budowlanych i instalacyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową, na które składają się m.in. roboty rozbiórkowe, budowlane, montażowe i wykończeniowe, a w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe, na które składają się w szczególności:
- demontaż listew podłogowych,
- demontaż paneli podłogowych,
- rozbiórka ślepej podłogi,
- skucie posadzki betonowej,
- pogłębienie podłoża z piasku o ok. 15 cm,
- zerwanie z sufitów płytek styropianowych i płyt GK,
- rozbiórka ścianek działowych,
- zerwanie ze ścian tapet wraz z zmyciem ścian i sufitów,
- odbicie luźnych tynków ze ścian,
- zabezpieczenie okien, drzwi przed zabrudzeniem,
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
- wywóz wraz z utylizacja odpadów,
b) roboty budowlane, montażowe i wykończeniowe, na które składają się w szczególności:
- wykonanie podkładu betonowego z betonu C8/10 gr. 10 cm,
- wykonanie izolacji poziomej z folii – 2 warstwy,
- ułożenie na podłogach styropianu gr. 10 cm – styropian twardy podłoga – EPS-100,
- wykonanie posadzki samopoziomującej gr. 5 cm pod płytki ceramiczne,
- wykonanie ścianek działowych z płyt GK gr. 12,5 mm wodoodpornych na stelażu C, U 100 zgodnie z projektem (wypełnienie z wełny mineralnej),
- ułożenie posadzek z płytek ceramicznych oraz paneli podłogowych AC V na podkładzie (wg projektu),
- wykonanie otworu drzwiowego wraz z nadprożem z dwuteownika 140,
- zamurowanie otworu drzwiowego,
- montaż nowej stolarki drzwiowej: do łazienki i pokoju oraz wejściowe do mieszkania,
- ułożenie cokołów, listew połączeniowych i wykończeniowych,
- wykonanie sufitów podwieszanych, jednowarstwowych na ruszcie metalowym z płyt GK 12,5 mm wodoodpornych,
- naprawa ścian, zamurowanie otworów, bruzd, wykonanie napraw tynków, gruntowanie, 2x szpachlowanie i 2x malowanie ścian farbą emulsyjną w odcieniu kolorów ciepłych i malowanie sufitów białą farbą emulsyjną,
- wykonanie izolacji z folii w płynie na ścianie wewnętrznej od ulicy na wysokość 1,50 m i 0,20 m na posadzce,
- licowanie ścian płytkami ceramicznymi w aneksie kuchennym oraz łazience (zgodnie z projektem),
- wykonanie izolacji pionowej z folii w płynie w łazience,
- wymiana i montaż instalacji elektrycznej (zgodnie z projektem),
- wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz c.o. (zgodnie z projektem),
- wykonanie instalacji gazowej (zgodnie z odrębnym projektem).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421141-4 - Instalowanie przegród

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:
- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:
- wykazać należyte (bez wad, opóźnienia i zgodnie z projektem) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat [ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów na przebudowę / remont / modernizację lokalu (o powierzchni nie mniejszej niż 35 m2) w budynku wielolokalowym, z zakresem prac obejmującym – dla każdej z ww. zawartych umów – co najmniej prace konstrukcyjno-budowlane, prace dot. instalacji wod.-kan. oraz instalacji elektrycznej] – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna przebudowanie / wyremontowanie / zmodernizowanie lokalu spełniającego ww. wymagania;
- dysponować nie mniej niż 1 osobą mogącą spełniać obowiązki osoby funkcyjnej w każdej z branż związanych z realizacją inwestycji, tj.:
 Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej: osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży konstrukcyjno-budowlanej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji lokalu w budynku wielolokalowym,
 Kierownik robót branży sanitarnej: osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży sanitarnej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji lokalu w budynku wielolokalowym,
 Kierownik robót branży elektrycznej: osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży elektrycznej, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy / robót dla inwestycji polegających na przebudowie / remoncie / modernizacji lokalu w budynku wielolokalowym;
UWAGA: Ta sama osoba może posiadać wszystkie lub część z ww. uprawnień.
3. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę dokumentów, określonych w pkt. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 i ppkt 2 lit. a) SWZ,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat także dokumenty
potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a
w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne także dokumenty potwierdzające, że przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
4) oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ,
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5)
– w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ;
Dowodami, o których mowa w pkt. 2, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt
2 lit. b oraz lit. d SWZ;
Doświadczenie, o którym mowa w pkt. 3 należy wykazać poprzez odwołanie się w załączniku nr 6 do robót budowlanych
wymienionych w załączniku nr 5 – jeżeli były nadzorowane przez wskazanego kierownika budowy / robót bądź poprzez wskazanie - dla każdej z tych osób – min. dwóch innych robót budowlanych, które ta osoba nadzorowała (którymi kierowała);
4) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Załącznik nr 7) –
w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X SWZ,
b) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy,
c) zobowiązanie podmiotu(ów) udostępniającego(ych) zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny(e) podmiotowy(e) środek(ki) dowodowy(e) potwierdzający(e), że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego(ych) podmiotu(ów) oraz potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem(ami) udostępniającym(i) zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
– jeżeli dotyczy (jeżeli Wykonawca korzysta z udostępnienia zasobów).
d) wypełniony (i uzupełniony, jeżeli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik do SWZ, który winien zawierać: Informację o narzutach, Tabelę elementów scalonych, Kalkulację kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materiałów i Sprzętu – bądź kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 – 9 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:
a) w zadaniu nr 1 „Remont lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. Klasztornej 4 w Kcyni”: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych),
b) w zadaniu nr 2 „Remont lokalu mieszkalnego nr 14 przy ul. Klasztornej 4 w Kcyni”: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.).
3. Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.
4. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.
5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.577658.2022 – zadanie nr …” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,
b) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
c) winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),
f) jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy, w szczególności w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w §14 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ i jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/577658

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/577658

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawców, monterów pomp ciepła, hydraulików, instalatorów kotłów - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy podwykonawców, monterów pomp ciepła, hydraulików, instalatorów kotłów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI