Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKcynia
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-11
  • ZamawiającyGmina Kcynia
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00136104
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kcynia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 23

1.5.2.) Miejscowość: Kcynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-240

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a96119a-c55d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019958/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa, przebudowa i remont dróg w Gminie Kcynia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/601381

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wszystkie szczegóły dot. komunikacji elektronicznej, strony internetowej, oświadczenia z art. 125 ust. 1, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601381

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601381

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601381

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje nt. RODO zawarte są w SWZ dostępnej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601381

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.601381.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Strażackiej w Kcyni:
a) roboty pomiarowe, i usuwanie wierzchniej warstwy gleby, na które składają się w szczególności:
- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych na odcinku ok. 0,267 km,
- roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku i usunięcie warstwy ziemi urodzajnej – ok. 34 m3,
b) roboty rozbiórkowe i ziemne, na które składają się w szczególności:
- rozebranie nawierzchni grubości 5 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonywane mechaniczne – ok. 1 075 m2,
- rozebranie nawierzchni o gr. 16-20 cm z brukowca – ok. 912 m2,
- rozebranie podbudowy gr. 18 cm z kruszywa – ok. 179 m2,
- rozebranie krawężników kamiennych i betonowych ok. 284 m oraz obrzeży trawnikowych ok. 82 m,
- rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wykonywane ręcznie – ok. 498 m2,
- rozebranie płyt drogowych – ok. 129 m2,
c) roboty ziemne, na które składają się w szczególności:
- roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku (przygotowanie terenu pod budowę) – ok. 190 m3,
d) roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, na które składają się w szczególności:
- wykopy liniowe o ścianach pionowych z ręcznym wydobyciem urobku – ok. 50 m3,
- układanie w wykopie rur ochronnych dwudzielnych – ok. 156 m,
- zasypanie wykopu i zagęszczenie – ok. 50 m3,
e) roboty dot. podbudowy, na które składają się w szczególności:
- wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników, wykonane mechanicznie – ok. 1 253 m2,
- wykonanie ławy pod krawężniki betonowe z oporem– ok. 27 m3,
- ustawienie krawężników nowych na podsypce cementowo-piaskowej (prostych i łukowych kamiennych) – ok. 76 m,
- ustawienie krawężników kamiennych z odzysku – ok. 193 m,
- ustawienie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 186 m,
- wykonanie podbudowy z kruszywa niezwiązanego przy gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm – ok. 641 m2,
f) roboty dot. nawierzchni, na które składają się w szczególności:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni nieulepszonej, skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową – ok. 641 m2,
- warstwa wiążąca nawierzchni, wykonana z betonu asfaltowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu – ok. 641 m2,
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej i skropienie emulsją asfaltową – ok. 641 m2,
- warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego o gr. 4 cm po zagęszczeniu – ok. 641 m2,
- chodniki z kostki brukowej betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cementowo-piaskowej, kostka o gr. 8 cm – ok. 432 m2,
g) roboty dot. zjazdów, na które składają się w szczególności:
- koryta na całej szerokości jezdni i chodników, wykonywane mechanicznie – ok. 335 m2,
- podbudowa betonowa o gr. po zagęszczeniu 12 cm – ok. 335 m2,
- krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej – ok. 58 m,
- ułożenie kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, grafitowa – ok. 335 m2,
h) roboty dot. chodników, na które składają się w szczególności:
- podbudowy betonowe o gr. 10 cm po zagęszczeniu – ok. 312 m2,
- chodnik z kostki brukowej, układany na podsypce cementowo-piaskowej, o gr. kostki 8 cm – ok. 312 m2,
i) roboty dot. oznakowania poziomego, na które składają się w szczególności:
- mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – ok. 20 m2,
j) roboty ziemne dot. kanalizacji sanitarnej i deszczowej, na które składają się w szczególności:
- wykopy jamiste koparkami podsiębiernymi na odkład – ok 425 m3,
- ręczne wykopy wąskoprzestrzenne lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5 m i głębokości 1,5 m – ok. 47 m3
- umocnienie pionowych ścian wykopów ok. 644 m2,
- podłoża pod kanały z materiałów sypkich o gr. 10 cm – ok. 47 m3,
- obsypka rurociągów z piasku o gr. 30 cm – ok. 141 m3,
- demontaż oraz montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych typu lekkiego o rozpiętości elementu 4,0 m – ok. 12 kpl.,
- demontaż oraz montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów o rozpiętości elementu 4,0 m – ok. 35 kpl.,
- zasypywanie wykopów i zagęszczanie ubijakami mechanicznymi – ok. 285 m3,
- wywóz urobku ziemi – ok.7 m3,
k) roboty dot. kanalizacji sanitarnej, na które składają się w szczególności:
- wykonanie kanałów z rur PVC łączonych kielichowo na uszczelkę gumową o śr. zewn. 160 mm – ok. 22 m,
- wykonanie kanałów z rur PVC łączonych kielichowo na uszczelkę gumową o śr. zewn. 200 mm – ok. 86 m,
- przewiert sterowany maszyną – ok. 8 m,
- montaż rur ochronnych o śr. nom. 300 mm – ok. 8 m,
- montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m ¬– ok. 1 szt.,
- montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych PEHD o śr. 600 mm – ok. 3 szt.,
- montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych VAWIN o śr. 400 mm z zamknięciem rurą teleskopową – ok. 2 szt.,
- montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych VAWIN o śr. 315 mm z zamknięciem rurą teleskopową – ok. 3 szt.,
- wykonanie próby szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 150 mm – ok. 22 m,
- wykonanie próby szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 200 mm – ok. 86 m,
l) roboty dot. kanalizacji deszczowej, na które składają się w szczególności:
- wykonanie kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm – ok. 34 m,
- wykonanie kanałów z rur PVC łączonych kielichowo na uszczelkę gumową o śr. zewn. 200 mm – ok. 69 m,
- montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm ¬– ok. 5,000 szt.,
- montaż wpustów ulicznych ¬– ok. 10 kpl.,
- wykonanie próby szczelności kanałów rurowych – ok. 102 m,
m) roboty dot. regulacji elementów infrastruktury kanalizacji sanitarnej, na które składają się w szczególności:
- regulacja pionowa: zaworów wodociągowych, gazowych i hydrantów – ok. 26 szt.,
- regulacja pionowa: kratek ściekowych ulicznych – ok. 10 szt.,
- regulacja pionowa: włazów kanałowych – ok. 12 szt.,
- regulacja pionowa: studzienki telefoniczne – ok. 5 szt.,
n) roboty dot. oświetlenia ulicznego, na które składają się w szczególności:
- wykopanie rowu kablowego o gł. 1,0 m pod kabel oświetleniowy – ok. 4 m,
- wykopanie rowu kablowego o gł. 0,6 m pod kabel oświetleniowy – ok. 21 m,
- wykonanie podsypki z piasku 2x10 cm w rowie kablowym – ok.25 m,
- ułożenie rury ochronnej typu DVK 110 w rowie kablowym – ok. 8 m,
- ułożenie kabla typu YAKA 4x35 w rowie kablowym z przykryciem folią – ok. 52 m,
- ułożenie kabla YAKY 4x35 w rowie w rurze ochronnej – ok. 8 m,
- montaż kompletny 2 słupów oświetleniowych wysokości 7 i 5 metrów, z fundamentem żelbetonowym prefabrykowanym – ok. 2 kpl.,
- montaż oprawy oświetleniowej drogowej LED – ok. 2 kpl.,
- montaż mufy kablowej POLI-01/ 4x35 na istniejącym kablu oświetleniowym – ok. 4 kpl.,
- zasypanie rowów kablowych – ok. 29 m,
- montaż uziomu taśmowo - szpilkowego dla słupa oświetleniowego – ok. 1 kpl.,
- wykonanie pomiarów izolacji kabla – ok. 4 kpl.,
- wykonanie pomiarów ochronnych – ok. 2 kpl.,
- stały kontakt z podmiotem odpowiedzialnym za wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych (Enea Oświetlenie),
- koordynacja wykonania – z podmiotem odpowiedzialnym – oświetlenia przejścia dla pieszych poprzez zapewnienie ustawienia, montażu i podłączenia oświetlenia przez ww. podmiot w terminie nie powodującym kolizji z robotami realizowanymi przez Wykonawcę oraz nie generującym opóźnień bądź konieczności rozbiórki wcześniej wykonanych elementów zamówienia podstawowego,
o) roboty dot. kanału technologicznego, na które składają się w szczególności:
- wykonanie oraz zasypanie rowu kablowego o gł. 1,2 m i szer. 0,4 m – ok 139 m,
- budowa kanalizacji kablowej z rur HDPE ¬– kanał technologiczny telekomunikacyjny z rur światłowodowych 3 x HDPE 40/3,7 – ok. 139 m,
- ułożenie rury osłonowej HDPE 110/6,3 – ok. 139 m,
- ułożenie prefabrykowanej wiązki mikrorur WRM – ok. 139 m,
- budowa studni kablowych prefabrykowanych typu SK-1 – ok. 3 kpl.,
p) roboty dot. kształtowania terenów zielonych, na które składają się w szczególności:
- humusowanie skarp z obsianiem przy gr. 5 cm – ok. 146 m2,
q) zapewnienie czasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu prac – ustanowienie stałej organizacji ruchu,
r) wykonanie geodezyjnego pomiaru powykonawczego zrealizowanych obiektów drogowych wraz z potwierdzeniem złożenia operatu w ośrodku dokumentacji geodezyjnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania:
a) z powodu okoliczności określonych w art. 108 ustawy,
b) z powodu okoliczności określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy,
c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:
- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż: 500 000,00 zł.
d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:
- wykazać należyte (bez wad, opóźnienia i zgodnie z projektem) wykonanie równoważnych zamówień w ilości nie mniejszej niż 2 (dwa) w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat (ilość zamówień należy rozumieć jako liczbę zawartych umów na budowę / rozbudowę / przebudowę / remont dróg), których długość i/lub powierzchnia budowy była zbliżona do określonej w przedmiotowym postępowaniu – za zamówienia równoważne Zamawiający uzna wybudowanie / rozbudowanie / przebudowanie / wyremontowanie dróg kategorii ruchu tożsamej lub wyższej od określonej w Rozdziale II SWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia”, tj. KR-1 i klasie technicznej tożsamej lub wyższej, tj. klasy technicznej D oraz o długości i/lub powierzchni równej parametrom określonym w przedmiotowym postępowaniu (z tolerancją 10% tych parametrów) lub wybudowanie / rozbudowanie / przebudowanie / wyremontowanie drogi o długości i/lub powierzchni budowy większej od parametrów drogi stanowiącej przedmiot zamówienia;
- dysponować nie mniej niż 1 osobą mogącą spełniać obowiązki kierownika budowy, tj. posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac, która przynajmniej dwukrotnie, przed wszczęciem przedmiotowego postępowania, wykonywała obowiązki kierownika budowy dla inwestycji polegających na budowie / rozbudowie / przebudowie / remoncie drogi o kategorii i klasie technicznej nie niższych niż wskazane w Rozdziale II SWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia”;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 i ppkt 2 lit. a) SWZ,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat także dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne także dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ,
4) oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 1 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. c SWZ
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ,
Dowodami, o których mowa w lit. b, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 6) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. b oraz lit. d SWZ,
5) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (Załącznik nr 7) – w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. IX ppkt 2 lit. d SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium niegotówkowego należy złożyć dokument (w szczególności: gwarancję lub poręczenie) potwierdzający przyjęcie przez gwaranta zobowiązania do zapłaty wadium, zgodnie z zapisami pkt. X SWZ,
b) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy,
c) zobowiązanie podmiotu(ów) udostępniającego(ych) zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny(e) podmiotowy(e) środek(ki) dowodowy(e) potwierdzający(e), że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego(ych) podmiotu(ów) oraz potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem(ami) udostępniającym(i) zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą
– jeżeli dotyczy (jeżeli Wykonawca korzysta z udostępnienia zasobów).
d) wypełniony (i uzupełniony, jeżeli trzeba) formularz kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik do SWZ, który winien zawierać: Informację o narzutach, Tabelę elementów scalonych, Kalkulację kosztów, Zestawienie poszczególnych pozycji cen Robocizny, Materiałów i Sprzętu – bądź kosztorys ofertowy przygotowany samodzielnie, w oparciu o dokumenty wskazane w Rozdziale III pkt. 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.).
3. Wadium w pieniądzu winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed terminem składania ofert.
4. Przelewu należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I ppkt 2 SWZ.
5. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: „Wadium przetargowe – RI.271.1.601381.2022” oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na które ma zostać dokonany zwrot wadium.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie,
b) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
c) winno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego,
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert).
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania (wskazane na 1. stronie SWZ),
f) jako beneficjent gwarancji / poręczenia winien być wskazany Zamawiający,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy) poręczenie / gwarancja winno/a obejmować swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia / gwarancji), bądź z treści dokumentu winno wynikać, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium – w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy – zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w §14 projektu umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/601381

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorsko-restauratorskich - Gruczno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorsko-restauratorskich elewacji kościoła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI