Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące, obejmujący zakresem: Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące. Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPszczyna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyGmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450606
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Łące, obejmujący zakresem:
Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące.
Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Łące, obejmujący zakresem:
Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące.
Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aaf71c9-1d34-4f3c-998f-f755aa521182

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031493/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont ściany i pokrycia części dachu w ZSP w Łące

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pszczyna.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://pszczyna.ezamawiajacy.pl i we wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy IZP.271.1.35.2024
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów
lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet)
https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
platformy (Marketplanet) https://pszczyna.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i
organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy
dostępnej na platformie Marketplanet: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl
2. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na platformie e-Zamawiający (Marketplanet), wówczas
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i
obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie
Marketplanet: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w rozdz, XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały opisane w rozdz, XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.35.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest remont ściany zachodniej budynku wielofunkcyjnego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w
Łące. Zakłada się remont elewacji oraz ociepleniem ścian i wymianą elementów elewacyjnych
wykończeniowych (drabiny, obróbki blacharskie) – w zakresie oznaczonym na rysunkach.
Zakres przewidzianych robót budowlanych: ogrodzenie terenu, montaż rusztowań, zabezpieczenie stolarki okiennej i
drzwiowej, skucie odpadających tynków, płytek cokołowych i płytek na schodach i murku, rozbiórka elementów do utylizacji:
drabin, obróbek blacharskich, elementy z rozbiórki gromadzić w kontenerach na odpady rozbiórkowe i wywieźć w
przeznaczone do tego miejsce – składowisko odpadów budowlanych, demontaż do powtórnego zachowania: opraw
oświetleniowych, rur spustowych i instalacji
odgromowej na ścianach, wzmocnienie ścian osłonowej kotwami chemicznymi, montaż kotew pod nowe drabiny
ewakuacyjne, tynkowanie ubytków w ścianie istniejącej po skuci tynków, wykonanie tynków dekoracyjnych na cokole,
wykonanie warstwy ocieplenia i warstwy wykończeniowej, izolacja dachów przy ścianach attykowych, prace malarskie,
wykonanie posadzki na schodach i murku, montaż drabin ewakuacyjnych, montaż rur spustowych, parapetów, instalacji
odgromowej i obróbek blacharskich, prace porządkowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakosci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje wykonanie remontu pokrycia dachu części wyższej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące.
2. Zakres przewidzianych robót budowlanych obejmuje: ogrodzenie terenu, montaż rusztowań, rozbiórka elementów do
utylizacji: papa, obróbki blacharskie, elementy z rozbiórki gromadzić w kontenerach na odpady rozbiórkowe i wywieźć w
przeznaczone do tego miejsce – składowisko odpadów budowlanych, demontaż do powtórnego zachowania: instalacji
odgromowej, demontaż istniejącego pokrycia dachów: papy i gontu bitumicznego, remont opierzenia kominów, montaż
nowego pokrycia dachów, montaż instalacji odgromowej, prace porządkowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakosci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
4.1. Doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o
udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie:
4.1.a) w przypadku składania oferty na Zadanie 1: wykonał (czyli zakończył i odebrał protokołem częściowym lub
końcowym) w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę
budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości wykonanej
roboty budowlanej minimum 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).
4.1.b) w przypadku składania oferty na Zadanie 2: wykonał (czyli zakończył i odebrał protokołem częściowym lub
końcowym) w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę
budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości wykonanej
roboty budowlanej minimum 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, warunek zostanie
uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub Wykonawcy łącznie spełnią warunek.
4.2. Kadra techniczna
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie zarówno w przypadku składania oferty na Zadnie 1 jak i
Zadanie 2: minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami konstrukcyjno budowlanymi, lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29
kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie, zrzeszonych we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów lub spełniającą warunki, o których mowa
w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub spełniającej warunki, o których mowa w ustawie z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeże-li odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy,
a które zostały wskazane w Rozdziale IV, pkt 2 ppkt 2.1, zgodnie z Załącznikiem nr 9

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów
na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt 3.4.1 – Załącznik
nr 4 do SWZ.
2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w
Rozdziale IV pkt 3.4.2.; - Załącznik nr 4a do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.
118 ustawy (jeżeli dotyczy).
2. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia –
Załącznik nr 7 do SWZ
3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp- Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)
4. Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zadanie nr 1: 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych),
Zadanie nr 2: 2 000,00 ( słownie: dwa tysiące złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyra-żoną na piśmie w formie aneksu do
umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygo-rem nieważności takiej zmiany, na zasadach przewidzianych w art. 455
ust. 1 pkt 2) – 4), ust. 2 Pzp.
3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 454 oraz 455Pzp następujące zmiany:a. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku
bankowego,
b. danych teleadresowych,
c. danych rejestrowych,
d. będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://pszczyna.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Obligatoryjne podstawy wykluczenia: z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku, do
którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-6 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z
13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służącym
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024, poz. 507), oraz w art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z 13
lipca 2014 roku. (przesłanki obligatoryjne.
2. Pełna nazwa zadania: Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące, obejmujący
zakresem:
Zadanie 1: Remont ściany zachodniej budynku wielofunkcyjnego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące.
Zadanie 2: Remont pokrycia dachu części wyższej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 50 kW - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 50 kW. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI