Remont głównego budynku dydaktycznego "A" i budynku warsztatów szkolnych "B" ZSP

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont głównego budynku dydaktycznego "A" i budynku warsztatów szkolnych "B" ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz w ramach zadania pn.: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Tomaszowie Maz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Mazowiecki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-12
  • ZamawiającyPOWIAT TOMASZOWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023601
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont głównego budynku dydaktycznego "A" i budynku warsztatów szkolnych "B" ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz w ramach zadania pn.: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Tomaszowie Maz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 21 27

1.5.8.) Numer faksu: 44 724 2727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-tomaszowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont głównego budynku dydaktycznego "A" i budynku warsztatów szkolnych "B" ZSP nr 2 w Tomaszowie Maz w ramach zadania pn.: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Tomaszowie Maz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6420b19-8e14-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003884/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.powiat-tomaszowski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert orazdokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłaniaopisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją ipostępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia wszczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane wInstrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanieprzez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylkona platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeńmobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może byćograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczaniaczasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML zkodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się oczas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, integracja zsystemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. Wprzypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatyczniegeneruje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jestzawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następującychprzeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od wersji 15,Google Chrome od wersji 20.11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. Dodatkowe informacje zamieszczone w Rozdziale 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1923014,68 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową termomodernizację budynków, w tym: -docieplenie ścian fundamentowych, - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z ościeżami okien idrzwi zewnętrznych budynku z wymianą obróbek blacharskich i orynnowania,- wymiana stolarkiokiennej i ślusarki drzwiowej,- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania,-wykonanie instalacji odgromowej budynku. Prace wykonywane zgodnie z zaleceniami „Audytuenergetycznego” i wskazanym w nim optymalnym wariancie energetyczno - ekonomicznymprzedsięwzięcia termo modernizacyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełnianiatego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisamiprawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto, którapolegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku lub budynków w zakres, którejwchodziło docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie lub remont lub wymiana instalacji c.o.2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowaćw okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotemzamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.b) min.jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, których zakres uprawnia godo kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważneuprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotamirównoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określićzakres i wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału wpostępowaniu.1) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przezZamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. 2)Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących wrealizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji wbudownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U.2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje technicznew budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisamiregulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.3) Wykonawca w celuwykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobębędącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe dowykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymiprzepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowycharchitektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanieuzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego wpkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamisporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt.6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie zł:dwadzieścia tysięcy zł 00/100),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilkunastępujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjachubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem nanastępujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr konta: 63 1560 0013 2000 1462 1000 0016zadnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.272.1.2021”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium wpieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowymZamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone wformie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lubporęczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. Wprzypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lubporęczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne napierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami ipowinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy),beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanieich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….–do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej wgwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadiumokreślonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składaniaofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiemprzypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasadydokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniulub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenienależy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowymśrodkiem dowodowym.c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotoweśrodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, októrych mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzywykazuje/-ą spełnienie warunku.10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowyw sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postacianeksów do umowy, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału II.niniejszej umowy.2. W przypadkach przewidzianych w umowie lub ustawie Prawo zamówieńpublicznych dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego.3. Zmianymogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.4. Zakazuje się istotnychzmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy, chyba że nastąpiły następujące okoliczności uzasadniające zmiany:1) siławyższa, 2) zdarzenie losowe niezależne od stron,3) gwałtowne zdarzenia wywołanezewnętrznymi czynnikami, 4) zmiana ilości robót budowlanych wynikających ze zmiany projektu,której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna dla uzyskania efektukońcowego,5) inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznośćprawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności,skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy,6) zmiany stawki podatku VAT lubinnych regulacji prawnych, obowiązujących przepisów, wprowadzonych w życie po daciepodpisania umowy, 7) zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom;8) wgpostanowień Rozdziału II.5. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą dotyczyć:1) terminurealizacji umowy – dot. ust.4 pkt. 1-5,2) zakresu wynikającego z Rozdziału II wg postanowieńRozdziału II,3) ust. 4 pkt. 6 i 7 – zmiany zgodnie z zakresem wynikającym z postanowień tychpunktów.6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przezstronę inicjującą zmianę zawierającego:1) opis propozycji zmiany,2) uzasadnienie zmiany,3)obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie,4) opis wpływu zmiany natermin wykonania umowy,5) opis przyczyny zmiany terminu,6) dla zmian Rozdz.II – wgpostanowień Rozdz.II.7. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych,niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonaniaprzedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminówrealizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminówrealizacji Przedmiotu Umowy, o których mowa w Rozdz. I, § 2, ust. 1 po wprowadzeniustosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 8.Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty dodatkowe będzie protokół koniecznościuzgodniony przez Strony oraz kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę, zatwierdzone przezustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego, z uwzględnieniem danych wyjściowych dokosztorysowania określonych poniżej:1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku orazceny materiałów oraz ceny sprzętu nie większe niż średnie ceny publikowane w kwartalnejInformacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnychSEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadkuich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym,2) tak sporządzonekosztorysy po uprzednim ich sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będą stanowiłypodstawę zmiany Wynagrodzenia Wykonawcy w formie aneksu do umowy/ umowy na robotydodatkowe.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-11

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI