Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana posadzki sportowej w Hali Widowiskowo-Sportowej Stegu Arena w Opolu w ramach zadania: "Stegu Arena - wymiana posadzki sportowej".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-083
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.bienias@mosir.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana posadzki sportowej w Hali Widowiskowo-Sportowej Stegu Arena w Opolu w ramach zadania: "Stegu Arena - wymiana posadzki sportowej".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-377bf161-8e1c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000347/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Stegu Arena - wymiana posadzki sportowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalnyrozmiar plikówprzesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,wycofania oferty lubwniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB. Wymagania techniczne wysyłania iodbieraniadokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacjiprzekazywanych przyużyciu Platformy PrzetargowejKodowanie i oznaczenie czasuprzekazaniadanychCzas zapisywanyjest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazaniadanych jest toczas, w którym zostaniepotwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. Wprzypadkuwybrania opcji złożeniaoferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie wlinkdostępny w wiadomościmailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentubędącniezalogowanym na Platformiezakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres emailwskazanyw formularzu w ikonę „Złóżofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego naPlatformiePrzetargowej, czas przekazania danychjest to czas wysłania dokumentu, oferty przezPlatformęPrzetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja RODO - rozdział II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja RODO - rozdział II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.231.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzki sportowej w Hali Widowiskowo- Sportowej Stegu Arena w Opolu w ramach zadania "Stegu Arena - wymiana posadzki sportowej" z podziałem na: ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE:Etap II – Wykonanie podłogi sportowej;Etap III – Zabezpieczenie podłogi do przeprowadzenia imprez widowiskowych oraz warunki eksploatacji. ZAMÓWIENIE OPCJONALNE:Etap I – Demontaż istniejącej podłogi sportowej.Zamawiający gwarantuje zlecenie wykonania Etapów II i III a opcjonalnie może zlecić wykonanie Etapu I (etapy prac zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ)Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w zamówieniu opcjonalnym (Etap I).Zamawiający nie później niż na 3 dni przed podpisaniem umowy określi odrębnym pismem czy realizacja umowy ma obejmować tylko zamówienie gwarantowane czy także zamówienie opcjonalne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy prac zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
ZAMÓWIENIE OPCJONALNE:Etap I – Demontaż istniejącej podłogi sportowej.Zamawiający opcjonalnie może zlecić wykonanie Etapu I (etapy prac zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ)Zamawiający nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w zamówieniu opcjonalnym (Etap I).Zamawiający nie później niż na 3 dni przed podpisaniem umowy określi odrębnym pismem czy realizacja umowy ma obejmować tylko zamówienie gwarantowane czy także zamówienie opcjonalne.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10