Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy Paska 6 w Kielcach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKielce
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającego
  • Termin składania wniosków2021-01-15
  • ZamawiającySPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO - MIESZKANIOWA "PIONIER"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00000002
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy Paska 6 w Kielcach

Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO - MIESZKANIOWA "PIONIER"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000485109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Barwinek 29

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-150

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@sbmpionier.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbmpionier.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego:

Zamawiający publiczny - inny zamawiający (proszę określić)
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Pionier"- zamówienie nie podlegające Pzp

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego:

Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy Paska 6 w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a56efc3-51a9-11eb-8c05-9e31c4111ebc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00000002

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-08

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy


SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.sbmpionier.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.sbmpionier.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: pisemnie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski


SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy Paska 6 w Kielcach w zakresie:- demontaż reklam, zadaszeń, podkonstrukcji, wsporników itp elementów zamocowanych na elewacji- uzupełnienie zaprawą klejową (reperacja) uszkodzonych miejsc na elewacji - przyklejenie warstwy siatki na ścianach na uprzednio przygotowanym podłożu- Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego gr. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej- Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowo-silikonowego wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ściany płaskie i powierzchnie poziome- Obsadzenie kratek wentylacyjnych- Czyszczenie okładzin ceramicznych, klinkierowych i kamiennych z uzupełnieniem ubytków.........................

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:1). cena brutto – waga kryterium 90 %2). Gwarancja powyżej 5 lat2. Sposób oceny ofert: Ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: O = C + G, gdzie: O - ogólna suma punktów oceny oferty,C - ilość punktów oferty badanej za kryterium cena,G - - ilość punktów oferty badanej za kryterium gwarancji2a. Ocena ofert według kryterium cena brutto: C min. C = ------------ x 90 % 1 % - 1 punkt C bad.gdzie:C – ilość punktów oferty badanej C min. – cena minimalna spośród wszystkich ważnych ofertC bad. – cena oferty badanej Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.2b. Ocena ofert według kryterium gwarancjiG= liczba lat powyżej 5 lat x 2 pkt.; max liczba pkt. 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancjia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne


SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z SIWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Zgodnie z SIWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Zgodnie z SIWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SIWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 15.01.2021 r. do godz. 10.00.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie


SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SIWZ i projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie


SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-01-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Pionier" ul. Barwinek 29 25-150, Kancelaria

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-01-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak


2021-01-08 Biuletyn Zamowien Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków - Mniów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podwykonawstwo na kompleksowe docieplenia budynków. Zakres prac: Kompleksowe docieplenia budynków, w tym izolacja termiczna ścian zewnętrznych oraz wszelkie prace wykończeniowe związane z dociepleniami. Doświadczenie: Poszukujemy podwykonawców posiadających doświadczenie w przeprowadzaniu podobnych prac, ze szczególnym uwzględnieniem dociepleń budynków. Mile widziane referencje od poprzednich klientów. Zakres współpracy: Planujemy nawiązać długoterminową współpracę z wybranymi podwykonawcami, obecnie mamy do wykonania dwa docieplenia budynków z możliwością rozpoczęcia prac w jak najbliższym terminie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI