Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy Paska 6 w Kielcach
Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO - MIESZKANIOWA "PIONIER"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000485109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Barwinek 29
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-150
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@sbmpionier.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sbmpionier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego:
Zamawiający publiczny - inny zamawiający (proszę określić)Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Pionier"- zamówienie nie podlegające Pzp
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego:
Ogólne usługi publiczneSEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy Paska 6 w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a56efc3-51a9-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00000002
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-08
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.sbmpionier.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.sbmpionier.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: pisemnie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont elewacji południowej i zachodniej pawilonu handlowo usługowego przy ulicy Paska 6 w Kielcach w zakresie:- demontaż reklam, zadaszeń, podkonstrukcji, wsporników itp elementów zamocowanych na elewacji- uzupełnienie zaprawą klejową (reperacja) uszkodzonych miejsc na elewacji - przyklejenie warstwy siatki na ścianach na uprzednio przygotowanym podłożu- Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego gr. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie podkładowej masy tynkarskiej- Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku silikatowo-silikonowego wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - ściany płaskie i powierzchnie poziome- Obsadzenie kratek wentylacyjnych- Czyszczenie okładzin ceramicznych, klinkierowych i kamiennych z uzupełnieniem ubytków.........................4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium, którym zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:1). cena brutto – waga kryterium 90 %2). Gwarancja powyżej 5 lat2. Sposób oceny ofert: Ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: O = C + G, gdzie: O - ogólna suma punktów oceny oferty,C - ilość punktów oferty badanej za kryterium cena,G - - ilość punktów oferty badanej za kryterium gwarancji2a. Ocena ofert według kryterium cena brutto: C min. C = ------------ x 90 % 1 % - 1 punkt C bad.gdzie:C – ilość punktów oferty badanej C min. – cena minimalna spośród wszystkich ważnych ofertC bad. – cena oferty badanej Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.2b. Ocena ofert według kryterium gwarancjiG= liczba lat powyżej 5 lat x 2 pkt.; max liczba pkt. 10
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancjia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7