Przebudowa wjazdu głównego na teren USK nr 2 PUM w Szczecinie wraz z montażem systemu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa wjazdu głównego na teren USK nr 2 PUM w Szczecinie wraz z montażem systemu identyfikacji pojazdów i pieszych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-04-08
  • ZamawiającyUniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00246543
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wjazdu głównego na teren USK nr 2 PUM w Szczecinie wraz z montażem systemu identyfikacji pojazdów i pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: USK-2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.koladynska@usk2.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wjazdu głównego na teren USK nr 2 PUM w Szczecinie wraz z montażem systemu identyfikacji pojazdów i pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-584aa62f-e2b1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/220/29/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący załączniki do SWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1C. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy mogą spełniać wyżej określony warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100).
Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci, na którego zasoby powołuje się wykonawca mogą spełniać ww. warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wyżej wymienionych podmiotów powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100)..
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 800.000,00 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy 00/100).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy mogą spełniać wyżej określony warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).
Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci, na którego zasoby powołuje się wykonawca mogą spełniać ww. warunek łącznie, z tym zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wyżej wymienionych podmiotów powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100).
1D. Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Posiadają doświadczenie w realizacji robót podobnych,
tj. wykonali należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na prowadzeniu robót remontowych, drogowych oraz elektrycznych (w tym teletechnicznych) o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100) brutto i w ramach tego zamówienia wykonali co najmniej następujące zakresy prac:
- roboty izolacyjne termiczne, akustyczne i hydroizolacyjne;
- montaż stolarki i ślusarki zewnętrznej i wewnętrznej,
- stolarkę drzwiową;
- roboty elewacyjne;
- wykończenia wewnętrzne,
- roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne, w tym wykonanie zasilania, montażu
i instalacji rozdzielnic, instalacji logicznej (teleinformatycznej)
- instalacje wewnętrzne, w tym wykonanie instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej
i klimatyzacji,
- instalacje zewnętrzne, a w szczególności roboty montażowe, polegające na układaniu rur teletechnicznych, wykonanie instalacji sieci sanitarnej wraz montażem studzienek kanalizacyjnych;
- roboty ogólnobudowlane wewnętrzne i zewnętrzne,
- roboty związane z zielenią (usuwanie, przesadzanie drzew i krzewów, wykonywanie nasadzeń zastępczych, cięcia pielęgnacyjne);
- roboty w branży drogowej.
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek powinien być spełniony przez wykonawców łącznie. Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci muszą spełnić ww. warunek łącznie.
b) Dysponują lub będą dysponować osobami / sprzętem:
- Kierownik budowy:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy,
• posiada co najmniej 5 (pięć)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu budową lub przebudową, a w tym kierował przynajmniej jedną budową lub przebudową o wartości budowy nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) brutto),
- Kierownik robót ogólnobudowlanych:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
• posiada co najmniej 5 (pięć)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami branży ogólnobudowlanej na co najmniej 1 budowie o wartości budowy nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) brutto),
- Kierownik robót sanitarnych:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
• posiada co najmniej 5 (pięć)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami, a w tym kierował robotami budowlanymi z zakresu budowy lub przebudowy sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych na co najmniej 1 budowie o wartości każdej budowy nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) brutto),
- Kierownik robót elektrycznych:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
• posiada co najmniej 5 (pięć)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami branży elektrycznej i elektroenergetycznej na co najmniej 1 budowie o wartości każdej budowy nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100) brutto,
- Kierownik robót teletechnicznych:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
• posiada co najmniej 5 (pięć)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami branży teletechnicznej na co najmniej 1 budowie o wartości każdej budowy nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: pięć milionów 00/100) brutto,
- Kierownik robót branży drogowej:
• posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
• posiada co najmniej 5 (pięć)- letnie doświadczenie zawodowe (od daty uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami branży drogowej na co najmniej 1 budowie o wartości budowy nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100) brutto).

W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek powinien być spełniony przez wykonawców łącznie. Jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci muszą spełnić ww. warunek łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób, wykonujących czynności przy realizacji zamówienia, wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Osoby wskazane będą realnie uczestniczyć w realizacji zamówienia!!!

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. DO OFERTY
1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie (zał. 4 i 5 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiące załączniki do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ppkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie w wymaganym przez zamawiającego zakresie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.


B. NA WEZWANIE:
1. Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
a) oświadczenie o aktualności informacji (zał. 6 do SWZ) zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
b) oświadczenie (zał. 7 do SWZ) wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP:
- o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j. z dnia 2021.02.11), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową
albo
- o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (dalej również „KRS”) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dalej również „CEIDG”), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP (likwidacja, upadłość, układ z wierzycielem, zawieszenie działalności gospodarczej), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na
wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest złożyć w wyznaczonym terminie
– nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania – aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, zgodnie z wymogiem
zawartym w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w niniejszym postępowaniu obejmują:
d) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jako spełnianie warunku określonego w pkt. XVII ppkt 1C lit b) SWZ
e) Dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. XVII ppkt 1C ppkt 1) lit c) SWZ .
Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
f) Wykazu robót budowlanych (zał. 8 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, w tym oświadczenie Wykonawcy - jako spełnianie warunku określonego w pkt. XVII ppkt 1D lit a) SWZ
g) Wykazu osób (zał. 9 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami jako spełnianie warunku określonego w pkt. XVII ppkt 1D lit b) SWZ

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2 niniejszej SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się zapis pkt 3 poniżej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł.
Pozostałe zapisy dotyczące wadium znajdują się w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły zawarte w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI