„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzudziałowo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyGmina Szudziałowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032297
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szudziałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szudziałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221404

1.5.8.) Numer faksu: 857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36920626-9ce7-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Zubrzycy Wielkiej (WOAL)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnympod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 3.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 4. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty orazdo komunikacji wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowychjest Gmina Szudziałowo ul. Bankowa 1, 16-113 Szudziałowo, tel 85 722 14 04; fax: 85 722 1441 ; -Gmina Szudziałowo wyznaczyła osobę odpowiedzialną za ochronę danych osobowych, z którymmożna się skontaktować pod adresem poczty elektronicznej inspektor.ochronydanych@szudzialowogmina.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Prace remontowo-budowlanew budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej” NrRGK.271.6.2021.Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Robota budowlana polegająca na pracach remontowo – budowlanych w budynku „Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”. Budynek składa się z dwóch obiektów: budynku remizy OSP oraz budynku Woal. Budynek remizy OSP to budynek piętrowy, murowany z dachem o konstrukcji drewnianej czterospadowy. Budynek Woal to budynek parterowy, murowany z dachem o konstrukcji drewnianej dwuspadowy.Budynek remizy OSP: - powierzchnia zabudowy – 125,72 m2- powierzchnia użytkowa – 173,00 m2- kubatura – 1126,47 m3Opis robót do wykonania:- przebudowanie kominów ponad dachem, rozebranie kominów i wykonanie nowych z cegły klinkierowej,- dach – nabicie łat i wykonanie nowego pokrycia dachowego z blacho dachówki bez usuwania blachy istniejącej, wykonanie obróbek z blachy powlekanej,- montaż rynien, rur spustowych,- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem 15 cm z wykonaniem tynków typu „Baranek”,- osadzenie parapetów z blachy powlekanej,- docieplenie ścian fundamentowych 10 cm styropianem, z wykonaniem izolacji dysperbitem i folią kubełkową,- wykonanie docieplenia wełną mineralną stropu na poddaszu, grubość 20 cm,- w świetlicy rozbiórka pieców kaflowych 3 sztuk,- wykonanie szpachlowania i malowania farbą emulsyjną ścian i sufitów w kuchni, łazience, na klatce schodowej i świetlicy,- wykonanie tynków mozaikowych (lamperii) i na parapetach,- ułożenie w pomieszczeniu świetlicy podłogi z wykładziny zgrzewanej wraz z przygotowaniem powierzchni,- skucie starej terakoty w kuchni i korytarzu, ułożenie posadzki z płytek gresowych,- w łazience zamurowanie otworu pomiędzy łazienką i garażem, ułożenie płytek glazurowanych na ścianach do wysokości 2,00 m,- wymiana ościeżnicy i skrzydła drzwiowego do łazienki,Budynek Woal:- powierzchnia zabudowy – 101,85 m2- powierzchnia użytkowa – 76,29 m2- kubatura – 284,60 m3Opis robót do wykonania:- dach – nabicie łat i wykonanie nowego pokrycia dachowego z blacho dachówki bez usuwania blachy istniejącej, wykonanie obróbek z blachy powlekanej,- montaż rynien, rur spustowych,- wymiana okien na okna PCV zgodnych z WT21, współczynnik przenikania U=0,90 W/m2*K-wymiana drzwi zewnętrznych zgodnych z WT21, współczynnik przenikania U=1,30 W/m2*K- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem 15 cm z wykonaniem tynków typu „Baranek”,- osadzenie parapetów z blachy powlekanej,- docieplenie ścian fundamentowych 10 cm styropianem, z wykonaniem izolacji dysperbitem i folią kubełkową,- wykonanie docieplenia wełną mineralną stropu na poddaszu, grubość 20 cm,- wykonanie sufitu z płyt gipsowych na stelażu metalowym,- wykonanie szpachlowania i malowania farbą emulsyjną ścian,- wykonanie tynków mozaikowych (lamperii),- osadzenie parapetów zewnętrznych,- skucie starej posadzki, wykonanie nowej z izolacją przeciwwilgociową z folii i cieplnej ze styropianu,- ułożenie posadzki z płytek gresowych,- wykonanie łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych z wymurowaniem ścianek, osadzeniem ościeżnic, montażem skrzydeł drzwiowych, ułożeniem posadzki z płytek glazurowanych, licowaniem ścian płytkami, montażem ustęp z płuczką typu kompakt, umywalki i baterii umywalkowej, podłączeniem do instalacji wodociągowej i do zbiornika na ścieki,- rozebranie i ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej przed budynkiem.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, charakterystyka energetyczna budynku, przedmiary, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442110-1 - Malowanie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, októrych mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 PZP o wartości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia.Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku,gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnioneśrodki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówień podobnych zostanie ustalonana identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówieniapodstawowego. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartościniniejszego zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierowałsięnastępującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzieoceniał spełnienie kryteriów:1. Cena (koszt) 60%2. wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 40% Razem100%2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułukryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: ad.1 Kryterium„cena brutto za przedmiot zamówienia”: maksymalną ilość punktów (60) Zamawiający przyzna ofercie znajniższą ceną brutto pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.:cena najniższa / cena w badanejofercie x 60% = ……….pkt ad.2 Kryterium „wydłużenie okresu gwarancji /rękojmi ”: Okres udzielonejgwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: Za udzielenie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi ofertaotrzyma 0 pkt. Za każdy miesiąc ponad wymagane minimum 60 miesięcy zamawiający przyzna 2punkty. Oznacza to, że za zaproponowanie okresu gwarancji i rękojmi dłuższego o 20 i więcej miesięcyod wymaganego minimum, oferta otrzyma 40 punktów. 3. Za najkorzystniejszą Zamawiający uznaofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za wszystkie kryteria przyjęte w niniejszympostępowaniu. 4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 5. W sytuacji,gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą liczbę punktów- wybiera się ofertę, która otrzymałanajwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający możeżądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanychdokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminiewskazanym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminiezwiązania ofertą określonym w SWZ. 8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyboremnajkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę,do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiającyzwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżejoceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniudotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa warunku w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie określa warunku w tym zakresie 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma gwarancyjna ( kwota ubezpieczenia) powinna być nie mniejsza niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy00/100); UWAGA: Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiadasolidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodęponiesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba żeza nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że: 4.1) nie wcześniej, niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane(wykonał tzn. zakończył tj. doprowadził co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lubrównoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia), polegające na:budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie obiektu budowlanego o wartości (każda robota)minimum 200.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia wymagana ilość robót sumuje się, warunek musi spełnić jeden zpodmiotów. 5.2. Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który: – spełnia warunkiudziału w postępowaniu; – nie podlega wykluczeniu z postępowania, – złożył ofertęniepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.5.3Wykonawcy mogąwspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:-Wykonawcy występującywspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawieprzedmiotowego zamówienia publicznego.-Wszelka korespondencja będzie prowadzona przezzamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.5.4Potencjał podmiotu trzeciego W celupotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać napotencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy PZP. Podmiottrzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunkówudziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 orazart.109. ust.1 pkt. 4,5,7,9 i 10 PZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym wSWZ.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Oświadczenie składane są pod rygoremnieważnościw formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lubpodpisemosobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.Oświadczenie składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.5.5. Zgodnie z art. 274 ust. 1PZP, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta zostałanajwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzieńzłożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu robót budowlanychwykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencjebądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego- inne odpowiedniedokumenty; 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniemsumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowychśrodków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środkioraz potwierdziich prawidłowość i aktualność.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ichzłożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminuskładania ofert, wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie złotych: dwóch tysięcy 00/100);przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować pełen okres związaniaofertą tj. do dnia 04.06.2021 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formachwskazanych w art. 97 ust. 7 PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewemna rachunek bankowy, numer rachunku Bank Spółdzielczy w Sokółce 14 8093 0000 0020 01072000 0030 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniejprzed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowyzamawiającego). 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisemelektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: - nazwędającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma byćzabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważnościgwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczeniabezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art.98 ust. 6 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposóbnieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lubzłożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP,zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP. 7. Zamawiającydokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 PZP składają odrębnie:- każdy spośródwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuoświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców ubiegających sięwspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowieniapełnomocnika.Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie doreprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyćdo oferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególnościwskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniemadresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania.Pełnomocnictwopowinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczącyuprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane wykonają poszczególni wykonawcy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogąpolegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy sązobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość robót sumuje się, warunek musispełnić jeden z podmiotów.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowieniapełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.Wszelkakorespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.Przedpodpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wprzypadku wyboru ich ofertyjako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowęregulującą współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnikuprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych zpłatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż terminrealizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: 1)terminu wykonania przedmiotu umowy w trakcie realizacji umowy y (szczegółowe warunki wRoz. VII SWZ) a) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jestwykonanie zamówienia podstawowego, b) wystąpienia konieczności wykonania robótzamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy,c) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania popraweklub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robótmających wpływ na termin wykonania umowy, d) konieczności zrealizowania jakiejkolwiekczęści robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązańtechnicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikającychze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który jeprzygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lubwykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, e) wstrzymania robót przez uprawnione organy,z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, f) niemożności wykonywania robót, gdyobowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót zprzyczyn niezawinionych przez wykonawcę, g) wystąpienia opóźnienia w dokonaniuokreślonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej,które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,h)zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkującychniemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, i)wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanieprzedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.2) Zmiana podwykonawców, w tympodwykonawców na zasobach, których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunkówudziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunkóww zakresie nie mniejszym niż wymagane w SWZ (taka zmiana nie wymaga aneksu). 3)Ograniczenia przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku wystąpienia warunkówuniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót oraz w przypadku, kiedyzamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, taka zmiana powodować będzie zmniejszeniewynagrodzenia wykonawcy o wartość robót wyłączonych z realizacji. Zamawiający określa, żeograniczenie robót nie przekroczy 10% wartości zamówienia. 4) Wprowadzenie przezwykonawcę podwykonawcy pomimo wykazania w ofercie wykonania przedmiotu umowy siłamiwłasnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z zamawiającym i treści umowy znim zawartej przez wykonawcę (taka zmiana nie wymaga aneksu). Taki podwykonawca niemoże podlegać wykluczeniu z postępowania. 5) Sposobu spełnienia świadczenia np.zastosowanie rozwiązań zamiennych, takich, które nie spowodują rozszerzenia przedmiotuzamówienia, ale prowadzić będą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji poprzezzastosowanie materiałów/rozwiązań równoważnych. 6) Zmiana produktów/materiałów/urządzeńpodwarunkiem, że nie będą gorsze niż te wskazane w dokumentacji oraz gwarantować będązachowanie parametrów i funkcjonalności opisanych w dokumentacji technicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do: 1) uzyskaniawszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego -jeżeli będą wymagane; 2) Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacją techniczną orazzgłoszeniem robót budowlanychZaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonałwizji lokalnej.3. Jeżeli w dokumentacji używa się określenia Polska Norma należy rozumieć tojako Polska Norma przenosząca normy europejskie zharmonizowane. Zamawiający wyjaśnia, żedopuszcza stosowanie norm równoważnych, z uwzględnieniem treści art. 101 ust.3 i 4 PZP.4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, SWZ, zasadamiwiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno- budowlanymi oraznormami. Załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy.5. Wykonawcawybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemudokumentacji powykonawczej.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie nazasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy- zał. nr 3 do SWZ. 7. W przypadkuoferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacjiprojektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust.5 PZP.8. W przypadku wystąpienia w SWZ lub którymkolwiek załączniku do SWZnazwproducenta produkty/materiały/urządzenia można zastąpić równoważnymi, które nie będągorsze niż te wskazane w dokumentacji oraz gwarantować będą zachowanie parametrów ifunkcjonalności opisanych w dokumentacji projektowo- kosztorysowej. 9. Zamawiający niezastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zamówienia na robotybudowlane. 10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się oudzielenie zamówieniawyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.11. Wykonawca możepowierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 12. Roboty budowlane należywykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologiąsystemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacjątechniczną, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,PolskimiNormami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państwczłonkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiedniodo art. 101 ust.1 pkt.2) PZP) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych(zaakceptowanych przez zamawiającego), oraz niniejszą SWZ. 13. Rozliczenia z Wykonawcądokonywane będą w PLN. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału wpostępowaniu.15. SWZ wraz załącznikami zostanie zamieszczona:http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pomocnika do pracy przy elewacji domu - Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pomocnika do pracy przy elewacji domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostarczanie wyrobów medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szudziałowo: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Gminy Szudziałowo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja ogrodzenia przy Szkole Podstawowej w Sąpolnie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI