„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzudziałowo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-24
  • ZamawiającyGmina Szudziałowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014569
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szudziałowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szudziałowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-113

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857221404

1.5.8.) Numer faksu: 857221441

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szudzialowo-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szudzialowo-gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f11e92f-7c20-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001525/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Zubrzycy Wielkiej (WOAL)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014- 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP. 3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szudziałowo ul. Bankowa 1, 16-113 Szudziałowo, tel 85 722 14 04; fax: 85 722 1441 ; - Gmina Szudziałowo wyznaczyła osobę odpowiedzialną za ochronę danych osobowych, z którym można się skontaktować pod adresem poczty elektronicznej inspektor.ochronydanych@szudzialowo-gmina.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Prace remontowo-budowlane w budynku Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej” Nr RGK.271.4.2021.Szczegółowe informacje zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 347738,05 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Robota budowlana polegająca na pracach remontowo – budowlanych w budynku „Wiejskiego ośrodka aktywności lokalnej w Zubrzycy Wielkiej”. Budynek składa się z dwóch obiektów: budynku remizy OSP oraz budynku Woal. Budynek remizy OSP to budynek piętrowy, murowany z dachem o konstrukcji drewnianej czterospadowy. Budynek Woal to budynek parterowy, murowany z dachem o konstrukcji drewnianej dwuspadowy.Budynek remizy OSP: - powierzchnia zabudowy – 125,72 m2- powierzchnia użytkowa – 173,00 m2- kubatura – 1126,47 m3Opis robót do wykonania:- przebudowanie kominów ponad dachem, rozebranie kominów i wykonanie nowych z cegły klinkierowej,- dach – nabicie łat i wykonanie nowego pokrycia dachowego z blacho dachówki bez usuwania blachy istniejącej, wykonanie obróbek z blachy powlekanej,- montaż rynien, rur spustowych,- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem 15 cm z wykonaniem tynków typu „Baranek”,- osadzenie parapetów z blachy powlekanej,- docieplenie ścian fundamentowych 10 cm styropianem, z wykonaniem izolacji dysperbitem i folią kubełkową,- wykonanie docieplenia wełną mineralną stropu na poddaszu, grubość 20 cm,- w świetlicy rozbiórka pieców,- wykonanie szpachlowania i malowania farbą emulsyjną ścian i sufitów w kuchni, łazience, na klatce schodowej i świetlicy,- wykonanie tynków mozaikowych (lamperii) i na parapetach,- ułożenie w pomieszczeniu świetlicy podłogi z wykładziny zgrzewanej wraz z przygotowaniem powierzchni,- skucie starej terakoty w kuchni i korytarzu, ułożenie posadzki z płytek gresowych,- w łazience zamurowanie otworu pomiędzy łazienką i garażem, ułożenie płytek glazurowanych na ścianach do wysokości 2,00 m,- wymiana ościeżnicy i skrzydła drzwiowego do łazienki,Budynek Woal:- powierzchnia zabudowy – 101,85 m2- powierzchnia użytkowa – 76,29 m2- kubatura – 284,60 m3Opis robót do wykonania:- dach – nabicie łat i wykonanie nowego pokrycia dachowego z blacho dachówki bez usuwania blachy istniejącej, wykonanie obróbek z blachy powlekanej,- montaż rynien, rur spustowych,- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem 15 cm z wykonaniem tynków typu „Baranek”,- osadzenie parapetów z blachy powlekanej,- docieplenie ścian fundamentowych 10 cm styropianem, z wykonaniem izolacji dysperbitem i folią kubełkową,- wykonanie docieplenia wełną mineralną stropu na poddaszu, grubość 20 cm,- wykonanie sufitu z płyt gipsowych na stelażu metalowym,- wykonanie szpachlowania i malowania farbą emulsyjną ścian,- wykonanie tynków mozaikowych (lamperii),- osadzenie parapetów zewnętrznych,- skucie starej posadzki, wykonanie nowej z izolacją przeciwwilgociową z folii i cieplnej ze styropianu,- ułożenie posadzki z płytek gresowych,- wykonanie łazienki przystosowanej dla osób niepełnosprawnych z wymurowaniem ścianek, osadzeniem ościeżnic, montażem skrzydeł drzwiowych, ułożeniem posadzki z płytek glazurowanych, licowaniem ścian płytkami, montażem ustęp z płuczką typu kompakt, umywalki i baterii umywalkowej, podłączeniem do instalacji wodociągowej i do zbiornika na ścieki,- rozebranie i ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, charakterystyka energetyczna budynku, przedmiary, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442110-1 - Malowanie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniupodobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowaw art. 214 ust.1 pkt 7 PZP o wartości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia. Zamówieniapolegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdyzaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środkifinansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówień podobnych zostanie ustalona naidentycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego.Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszegozamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował sięnastępującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:1. Cena (koszt) 60%2. wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 40% Razem 100%2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: ad.1 Kryterium „cena brutto za przedmiot zamówienia”: maksymalną ilość punktów (60) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.:cena najniższa / cena w badanej ofercie x 60% = ……….pkt ad.2 Kryterium „wydłużenie okresu gwarancji /rękojmi ”: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: Za udzielenie 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi oferta otrzyma 0 pkt. Za każdy miesiąc ponad wymagane minimum 60 miesięcy zamawiający przyzna 2 punkty. Oznacza to, że za zaproponowanie okresu gwarancji i rękojmi dłuższego o 20 i więcej miesięcy od wymaganego minimum, oferta otrzyma 40 punktów. 3. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za wszystkie kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu. 4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 5. W sytuacji, gdy dwie lub więcej ofert otrzymają taką samą liczbę punktów- wybiera się ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa warunku w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie określa warunku w tym zakresie 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100); UWAGA: Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że: 4.1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane (wykonał tzn. zakończył tj. doprowadził co najmniej do podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, świadczącego o zakończeniu realizacji zamówienia), polegające na: budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie obiektu budowlanego o wartości (każda robota) minimum 200.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość robót sumuje się, warunek musi spełnić jeden z podmiotów. 5.2. Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, który: – spełnia warunki udziału w postępowaniu; – nie podlega wykluczeniu z postępowania, – złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.5.3Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:-Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.-Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.5.4Potencjał podmiotu trzeciego W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy PZP. Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art.109. ust.1 pkt. 4,5,7,9 i 10 PZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ.Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Oświadczenie składane są pod rygorem nieważnościw formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisemosobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresiewskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Oświadczenie składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym, lub podpisem osobistym.5.5. Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, zamawiający przed wyboremnajkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencjebądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego- inne odpowiednie dokumenty; 2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środkioraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego Oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej, w ciągu 3 dni od otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie złotych: dwóch tysięcy 00/100); przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 22.04.2021 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 PZP. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy, numer rachunku Bank Spółdzielczy w Sokółce 14 8093 0000 0020 0107 2000 0030 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, - termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. 6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 PZP składają odrębnie:- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Pełnomocnictwopowinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogąpolegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość robót sumuje się, warunek musi spełnić jeden z podmiotów.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich ofertyjako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w trakcie realizacji umowy y (szczegółowe warunki w Roz. VII SWZ) a) wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy, c) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania umowy, d) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, e) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, f) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, g) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,h) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, i) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.2) Zmiana podwykonawców, w tym podwykonawców na zasobach, których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SWZ (taka zmiana nie wymaga aneksu). 3) Ograniczenia przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót oraz w przypadku, kiedy zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, taka zmiana powodować będzie zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o wartość robót wyłączonych z realizacji. Zamawiający określa, że ograniczenie robót nie przekroczy 10% wartości zamówienia. 4) Wprowadzenie przez wykonawcę podwykonawcy pomimo wykazania w ofercie wykonania przedmiotu umowy siłami własnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z zamawiającym i treści umowy z nim zawartej przez wykonawcę (taka zmiana nie wymaga aneksu). Taki podwykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 5) Sposobu spełnienia świadczenia np. zastosowanie rozwiązań zamiennych, takich, które nie spowodują rozszerzenia przedmiotu zamówienia, ale prowadzić będą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji poprzez zastosowanie materiałów/rozwiązań równoważnych. 6) Zmiana produktów/materiałów/urządzeń- pod warunkiem, że nie będą gorsze niż te wskazane w dokumentacji oraz gwarantować będą zachowanie parametrów i funkcjonalności opisanych w dokumentacji technicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do: 1) uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień w imieniu Zamawiającego - jeżeli będą wymagane; 2) Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zgłoszeniem robót budowlanychZaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej.3. Jeżeli w dokumentacji używa się określenia Polska Norma należy rozumieć to jako Polska Norma przenosząca normy europejskie zharmonizowane. Zamawiający wyjaśnia, że dopuszcza stosowanie norm równoważnych, z uwzględnieniem treści art. 101 ust.3 i 4 PZP.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, SWZ, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. Załączony przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy.5. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy- zał. nr 3 do SWZ. 7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 PZP.8. W przypadku wystąpienia w SWZ lub którymkolwiek załączniku do SWZ nazwproducenta produkty/materiały/urządzenia można zastąpić równoważnymi, które nie będą gorsze niż te wskazane w dokumentacji oraz gwarantować będą zachowanie parametrów i funkcjonalności opisanych w dokumentacji projektowo- kosztorysowej. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań zamówienia na roboty budowlane. 10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się oudzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy PZP.11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 12. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, PolskimiNormami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 101 ust.1 pkt.2) PZP) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych (zaakceptowanych przez zamawiającego), oraz niniejszą SWZ. 13. Rozliczenia z Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.15. SWZ wraz załącznikami zostanie zamieszczona: http://bip.ug.szudzialowo.wrotapodlasia.pl
2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do wykonania dachów - Augustów
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygad, firm do wykonania dachów na budynkach mieszkalnych w Suwałkach i Augustowie. Budynki mieszkalne jednorodzinne i wielorodzinne. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI