Olsztyn - zamek - XIV w. - Remont kapitalny krużganka z przyległym wejściem oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Olsztyn - zamek - XIV w. - Remont kapitalny krużganka z przyległym wejściem oraz elewacji ponad dachem krużganka w celu ochrony tablicy astronomicznej M. Kopernika z XVI w.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyMUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026254
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Olsztyn - zamek - XIV w. - Remont kapitalny krużganka z przyległym wejściem oraz elewacji ponad dachem krużganka w celu ochrony tablicy astronomicznej M. Kopernika z XVI w.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48895279596

1.5.8.) Numer faksu: +48895279596 w.56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Olsztyn - zamek - XIV w. - Remont kapitalny krużganka z przyległym wejściem oraz elewacji ponad dachem krużganka w celu ochrony tablicy astronomicznej M. Kopernika z XVI w.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3285b1-9242-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003608/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Remont kapitalny krużganka z przyległym wejściem oraz elewacji ponad dachem krużganka w celu ochrony tablicy astronomicznej Mikołaja Kopernika

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 2. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 3. Dokumentacja postępowania jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej(zwanej dalej: platformą lub portalem): https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:1) oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego);a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31. Mozilla Firefox 26. Opera 18;b) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.2) pozostałem wymagania techniczne:a) dostęp do sieci Internetb) obsługa przez przeglądarkę protokołu XML http Request - ajaxc) włączona obsługa JavaScriptd) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/se) zainstalowany Acrobat Readerf) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;3) Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.4) Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 150 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt,. ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg;5) Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) oferta złożona przez wykonawcę na portalu, nie jest widoczna dla zamawiającego, ponieważ widnieje w platformie jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, b) czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez platformę.2. Informacje dotyczące komunikacji za pośrednictwem Platformy:1) Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub w przypadku posiadania konta w Platformie, logując się, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem:https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/regulamin.htmloraz uznaje go za wiążący,2) szczegółowa instrukcja obsługi platformy, zawierająca instrukcję korzystania z platformyprzez wykonawcę jest zamieszczona pod adresem https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html,3) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania na serwerach. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu portalu, 4) numer telefonu infolinii technicznej oraz adres e-mail dotyczący Platformy: +48 71 787 35 34, pn-pt: 8:00-16:00 e-mail:helpdesk@logintrade.net. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji ogłoszenia szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w §X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE; ul. Zamkowa 2, 10 – 074 Olsztyn NIP: 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych w MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE; ul. Zamkowa 2, 10 – 074 Olsztyn jest Pan Tomasz Trzciałkowski, e-mail: kontakt@idpo.pl , tel. +48511793443;3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie jako jednostce sektora finansów publicznych;4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 553 ze zm.);5) przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od Wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy;6) przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;7) Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane: organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze i innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów powierzenia lub innych instrumentów prawnych, o których mowa w art. 28 ust. 3 RODO, przetwarzają dane w imieniu Muzeum Warmii Mazur w Olsztynie;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:a) dostępu do swoich danych osobowych,b) ich sprostowania,c) ograniczenia ich przetwarzania,9) W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa);10) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;11) Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.370.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 818270,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i prac konserwatorskich polegających na remoncie kapitalnym krużganka z przyległym wejściem (dachów i elewacji) oraz elewacji ponad dachem krużganka w celu ochrony tablicy astronomicznej M. Kopernika z XVI wieku. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) remont kapitalny dachu krużganka i dachu nad wejściem do niego (klatki schodowej i przedsionka na rzucie koła); 2) konserwację elewacji ze stolarką okienną i drzwiową (ponad dachem krużganka oraz elewacji krużganka, klatki schodowej i przedsionka) w tym w szczególności roboty budowlane i prace konserwatorskie: a) rozpoczęcie robót możliwe będzie po dokonaniu zabezpieczeń tablicy doświadczalnej Mikołaja Kopernika (wg odrębnych wymagań zawartych w opisie zamówienia);b) wymiana pokrycia dachowego na dachówkę mnich-mniszka mieszaną na deskowaniu na zakład (dachówka z różnych partii produkcyjnych, zwykła i miejscami ciemniejsza, w proporcjach ustalonych w toku prób na budowie, analogicznie jak na dachu skrzydła południowego);c) wykonanie pokrycia dachowego stożkowego dachu przedsionka z dachówki mnich-mniszka ryflowanej, w miarę możliwości odzyskanej podczas wymiany dachówki na dachu krużganka i klatki schodowej;d) wymiana obróbek blacharskich dachu oraz istniejącej instalacji rynnowo-spustowej na miedziane, ewentualna wymiana blaszanych obróbek okien piętra krużganka;e) remont istniejącego wyłazu w dachu krużganka, ew. wymiana na inny historyczny o podobnej formie;f) naprawa i wymiana elementów więźby dachowej (łącznie z belkami stropowymi powiązanymi z nim konstrukcyjnie), przy wymianie całych elementów z zastosowaniem tradycyjnych złączy ciesielskich charakterystycznych dla remontowanej konstrukcji, przy wymianie uszkodzonych fragmentów odpowiednio z zastosowaniem niezbędnych połączeń konstrukcyjnych;g) wymiana tynkowanej podsufitki stropu nad piętrem krużganka w niezbędnym zakresie, na długości tablicy doświadczalnej Mikołaja Kopernika z wyjątkową dbałością o dobrostan tablicy, zgodnie z warunkami dotyczącymi prac przygotowawczych zapewniających właściwą ochronę tablicy;h) impregnacja grzybobójcza i przeciwogniowa drewnianych elementów podlegających remontowi (zastosowanie neutralnego koloru środków);i) wykonanie drewnianej, docieplonej podłogi na poddaszu krużganka, z desek na pióro i wpust;j) prace konserwatorskie elewacji ceglanej ponad dachem krużganka (podłużny pas elewacji skrzydła północnego oraz dwie elewacje wysuniętej nad mur kurtynowy części skrzydła północnego): oczyszczenie, dezynfekcja, usunięcie uzupełnień o niewłaściwych parametrach technicznych względem oryginału, usunięcie niepotrzebnych elementów metalowych, uzupełnienie i wzmocnienie lica ceglanego, naprawa pęknięć, spoinowanie muru, scalenie kolorystyczne i pod względem faktury nowych partii do oryginału, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);k) prace konserwatorsko-restauratorskie polichromowanego fryzu wysuniętej nad mur kurtynowy części skrzydła północnego: oczyszczenie z wtórnych nawarstwień i zanieczyszczeń, wzmocnienie i podklejenie, uzupełnienie ubytków, prace konserwatorsko-restauratorskie polichromii, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);l) prace konserwatorskie tynków elewacji ponad dachem krużganka (podłużny pas elewacji skrzydła północnego oraz wysuniętej nad mur kurtynowy części skrzydła północnego): oczyszczenie z wtórnych nawarstwień, uzupełnień i zanieczyszczeń, wzmocnienie i podklejenie luźnych fragmentów, uzupełnienie ubytków, scalenie kolorystyczne i pod względem faktury nowych partii do oryginału, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);m) prace konserwatorskie elewacji ceglanej krużganka, klatki schodowej krużganka i jej przedsionka: oczyszczenie, dezynfekcja, usunięcie uzupełnień o niewłaściwych parametrach technicznych względem oryginału, usunięcie niepotrzebnych elementów metalowych, uzupełnienie lica ceglanego, spoinowanie muru, scalenie kolorystyczne i pod względem faktury nowych partii do oryginału, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);n) wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej krużganka, klatki schodowej i przedsionka, pod nadzorem archeologicznym, poprzedzonej konserwacją lica ściany fundamentowej; wykonanie drenażu oraz opaski kamienno-żwirowej z misami kamiennymi;o) prace konserwatorskie ceglanego lica wnętrza piętra krużganka: oczyszczenie (m.in. z wtórnych przemalowań), w miarę potrzeby dezynfekcja, usunięcie uzupełnień o niewłaściwych parametrach technicznych względem oryginału, usunięcie niepotrzebnych elementów metalowych, uzupełnienie lica ceglanego, spoinowanie muru, scalenie kolorystyczne i pod względem faktury nowych partii do oryginału, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);p) prace konserwatorskie tynków wnętrza piętra krużganka: oczyszczenie z wtórnych nawarstwień, uzupełnień i zanieczyszczeń, wzmocnienie i podklejenie luźnych fragmentów, uzupełnienie ubytków, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);q) prace konserwatorsko-restauratorskie polichromii klatki schodowej i przedsionka: oczyszczenie z wtórnych nawarstwień, uzupełnień i zanieczyszczeń, wzmocnienie i podklejenie, uzupełnienie ubytków, prace konserwatorsko-restauratorskie polichromii, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);r) prace konserwatorskie stolarki okiennej i drzwiowej krużganka, klatki schodowej i przedsionka: oczyszczenie z wtórnych nawarstwień, uzupełnień/wymian i zanieczyszczeń, uzupełnienie ubytków drewna oraz okuć i zamków, malowanie stolarki zgodnie z wynikami badań konserwatorskich (uwaga na 1. piętrze okna krużganka mazerowane), wykonanie blaszanych podokienników, każdorazowo na każdym etapie z dostosowaniem metody i materiałów do konserwowanego podłoża (zgodnie z zasadami ochrony konserwatorskiej i obowiązującą doktryną konserwatorską);3) wykonanie izolacji pionowej ściany fundamentowej wraz z drenażem krużganka, klatki schodowej i przedsionka,4) konserwację wnętrza krużganka, klatki schodowej i przedsionka (lico ceglane oraz tynki ścian, sklepień, sufitów)5) W ramach prac przygotowawczych należy dokonać zabezpieczenia tablicy doświadczalnej Mikołaja Kopernika wymalowanej na tynku (wymiary tablicy ok. dł. 7,15 m x wys. 1,45 m), znajdującej się na ścianie wewnętrznej krużganka (poniżej poddasza), w celu zapewnienia właściwej ochrony tablicy przed uszkodzeniem:a) wykonanie czterech nakryw skrzynkowych (na cztery fragmenty tynku z tablicą) z płyt np. OSB (jedna nakrywa na jeden fragment tynku), tak by swym zasięgiem obejmowały fragmenty tynku w całości, z trzech stron stykały się z licem ceglanym ściany krużganka, a z czwartej strony stykały się z sufitem krużganka, z wszystkimi stykami uszczelnionymi, np. gąbką (w celu eliminacji zagrożenia przedostawania się kurzu za nakrywy). Głębokość nakryw, zapewniająca dystans między nimi a płaszczyzną tablicy, ok. 10 cm;b) odpowiednie wyparcie i podparcie nakryw stemplami, zapewniające szczelność nakryw na stykach z podłożem i jednocześnie bezpieczne dla tablicy i jej nakryw użytkowanie krużganka na potrzeby jego remontu i konserwacji, uwzgledniające obecność dużych okien krużganka oraz schodów prowadzących na wyższe kondygnacje;c) ostrożny montaż wykonanych nakryw i ich wyparcie i podparcie pod nadzorem kierownika prac konserwatorskich specjalności odpowiedniej dla konserwacji cegły i detalu architektonicznego lub specjalności odpowiedniej dla konserwacji polichromii ściennych, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;d) wydzielenie w sposób widoczny słupkami i taśmami strefy ochronnej na poddaszu krużganka, odpowiadającej długości tablicy (szerokiej na ok. 1m, długiej na długość tablicy + dodatkowo jedno przęsło więźby z każdej strony), w celu wykluczenia w tym rejonie poruszania się osób i składowania bieżąco wbudowywanych materiałów (ew. składowanie ww. materiałów przed bezpośrednim wbudowaniem należy przewidzieć na innych powierzchniach poddasza);e) wykonanie na poddaszu na długości tablicy (długość jak w lit. d) tymczasowego daszku zabezpieczającego strop nad tablicą przed przedostaniem się ew. nieprzewidzianych przecieków z dachu;f) prowadzenie wszelkich prac na otwartym dachu ponad tablicą wyłącznie w okresach suchych (dostosowanie harmonogramu prowadzenia tych prac do tzw. długich okien pogodowych zapowiadanych w długoterminowych prognozach pogodowych); możliwie optymalne skrócenie okresu funkcjonowania tymczasowego zabezpieczenia dachu w części dachu ponad tablicą (dotyczy okresu między demontażem i montażem pokrycia dachowego);Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz załączników na stronie prowadzonego postępowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45454100-5 - Odnawianie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację w kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Personel Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w § VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:4.1) doświadczenie zawodowe:a) dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał:- co najmniej 1 zadanie (kontrakt) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia” należy rozumieć prace konserwatorskie i restauratorskie obiektu zabytkowego średniowiecznego i/lub nowożytnego (z XVIII w. włącznie) o wartości robót min. 300.000,00 zł. Przez obiekt zabytkowy zamawiający rozumie obiekt wpisany do rejestru zabytków,oraz- co najmniej 1 zadanie (kontrakt) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały Wykonane. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia” należy rozumieć przebudowę lub remont drewnianego dachu obiektu zabytkowego z naprawami konstrukcyjnymi o wartości robót min. 100.000,00 zł. Przez obiekt zabytkowy zamawiający rozumie obiekt wpisany do rejestru zabytków, b) w przypadku wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek;c) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego, wykonawca musi wykazać, że podmiot ten zrealizował wymagane roboty budowlane, zgodnie z zasadami określonymi lit. a;d) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykonawca musi wskazać, iż bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu wymaganych robót budowalnych, zgodnie z zasadami określonymi w lit. a, e) W przypadku, gdy wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia / umowy) większy zakres prac niż określony w warunku udziału w postępowaniu, dla potrzeb wykazania spełniania tego warunku powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa powyżej. f) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. a SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, tj. wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego wykazu (załącznika nr 3 do SWZ) należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty;4.2) kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.:a) kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - pełniący jednocześnie funkcję kierownika budowy. Minimalne wymagania:- posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, - posiadający doświadczenie zawodowe określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U.2020.282 ze zm.), b) kierownik prac konserwatorskich prowadzący prace konserwatorskie ceglanego lica i tynków elewacji i wnętrza w specjalności odpowiedniej dla konserwacji cegły i detalu architektonicznego. Minimalne wymagania:- posiadający wykształcenie i doświadczenie zawodowe określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U.2020.282 ze zm.); - przez funkcję kierownika prac zamawiający rozumie osobę prowadzącą prace konserwatorskie na podstawie pozwolenia WKZ,c) kierownik prac konserwatorskich prowadzący prace konserwatorskie tynków polichromowanych w specjalności odpowiedniej dla konserwacji polichromii ściennych. Minimalne wymagania:- posiadający wykształcenie i doświadczenie zawodowe określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U.2020.282 ze zm.); - przez funkcję kierownika prac zamawiający rozumie osobę prowadzącą prace konserwatorskie na podstawie pozwolenia WKZ;d) archeolog prowadzący badania archeologiczne związane z wykonywaniem izolacji ściany fundamentowej krużganka, klatki schodowej i przedsionka. Minimalne wymagania: - posiadający wykształcenie i doświadczenie zawodowe określone w art. 37e ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz.U.2020.282 ze zm.);e) Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji poszczególnych kierowników robót/prac/badań ww. specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż, f) ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w §IX ust. 4 pkt 2 lit. b SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Zamawiający dopuszcza pełnienie obowiązków kierowników robót ww. specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż. Zamawiający informuje, że wymaga, aby osoby wskazane w załączniku nr 4 do SWZ brały bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia. g) Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób odpowiedzialnych za nadzór w specjalnościach, o których mowa w lit. a-d wraz z informacją o doświadczeniu tych osób - w zakresie, w jakim oferta będzie podlegała ocenie w kryterium oceny ofert „Personel Wykonawcy”, o którym mowa w § XVI ust. 4 SWZ, h) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.4.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4.4) w przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez wykonawcę jako spełniający warunek rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Przez prace konserwatorskie należy rozumieć działania mające na celu zabezpieczenia i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tych działań, a przez prace restauratorskie należy rozumieć działania mające na celu wyeksponowani wartości artystycznych i estetycznych zabytku w tym, jeżeli istnieje taka potrzeba uzupełnienie i odtworzenie jego części oraz dokumentowanie tych działań

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :1) potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 lit bniniejszej sekcji (ust. 4 pkt 1 lit. b SWZ), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawionynie wcześniej niż 3 miesiące ich złożeniem .3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 lit b niniejszej sekcji(ust. 4 pkt 1 lit. b SWZ), zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy . Termin, o którym mowa w w pkt 2 niniejszej sekcji ( ust. 5 SWZ) stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp :1) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do SWZ;b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, pracami konserwatorskimi oraz badaniami archeologicznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) informacja dotycząca doświadczenia osób realizujących usługę i odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usługi, o których mowa w § VII ust. 2 pkt 4 ppkt 4.2 lit. a-d SWZ (wzór informacji w formularzu ofertowym);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę składa się na formularzu ofertowym - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ,2) pełnomocnictwo: a) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,b) zapis pkt 2 lit. a stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznegoc) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy .4) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określający w szczególności :a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.5) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez podmiot udostępniający zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2B do SWZ,6) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania : a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, 7) przedmiotowe środki dowodowe:a) informacja dotycząca doświadczenia osób realizujących usługę i odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usługi, o których mowa w § VII ust. 2 pkt 4 ppkt 4.2 lit. a-d SWZ (wzór informacji w formularzu ofertowym);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Poleganie na zasobach innych podmiotów.1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby, zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu .UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w §IX ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SWZ.2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.4 . Dotyczy sekcji 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:1). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 160 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 20.10.2021 r. z uwagi na koniczność rozliczenia otrzymanej dotacji.2). Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.5. Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie szczegółowe informacje §XXVIII SWZ.
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę modernizację przepompowni ścieków
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę modernizację przepompowni ścieków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI