Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie specjalistycznych 7 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.sadej@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie specjalistycznych 7 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2def7375-9248-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przeprowadzenie specjalistycznych 7 szkoleń logopedycznych dla studentów Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie w ramach projekt pn. „Program Rozwojowy Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie”, nr POWR. 03.05.00-00-Z310/17, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów,elektronicznychkopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu środków komunikacjielektronicznejokreślają:Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja składania ofertydlaWykonawcydostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się na stroniegłównejPlatformyhttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, natomiast Instrukcjapodadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje2. Minimalne wymaganiatechniczneumożliwiającekorzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu toprzeglądarkainternetowa InternetExplorer, Chrome i FireFox, z włączoną obsługą języka Javascript,akceptującapliki typu „cookies”oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej256kbit/s.https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu jest zoptymalizowana dla minimalnejrozdzielczościekranu1024x768 pikseli.3. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresiecałej ofertywynosi 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MBkażdy.4.Szczegółoweinformacje dotyczące, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczaniaczasuprzekazaniadanych określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcjaskładaniaoferty dlaWykonawcy dostępne na stronie Platformy, w których określono w szczególnościże:4.1.Szyfrowanieofert odbywa się automatycznie przez system.4.2. Za datę przekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopiidokumentów luboświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazaniadoZamawiającego podpisanejkwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lubpodpisemosobistym, w drugim krokuskładania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” iwyświetleniukomunikatu, że oferta zostałazłożona.4.3. Oferta lub wniosek powinny być sporządzone wjęzykupolskim, z zachowaniem postacielektronicznej, a do danych zawierających dokumentytekstowe,tekstowo-graficzne stosuje się:.txt; .rft;.pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx;.pptx;.csv, 7-zip.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samymdane osobowepodane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie zprzepisamikrajowymi.2.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warmińsko-Mazurski wOlsztynie, ul.M. Oczapowskiego 2, 10- 957 Olsztyn, NIP 739-30-33-097, 3. DaneosoboweWykonawcyprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymzprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcamiprzekazanychprzez Wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostaniedokumentacjapostępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6Ustawy z 6września 2001r. o dostępie do informacji publicznej.5. Dane osobowe Wykonawcy zawartew protokolepostępowaniabędą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzieleniezamówienia.Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujecały czastrwaniaumowy.6. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje sięwZałączniku nr2 do SWZ.7. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcywcelu innym niżcel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzaćdaneosobowe w celuinnym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit.bpowyżej), przed takimdalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tyminnymcelu oraz udzieli jejwszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2RODO.8.Wykonawca jestzobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, dowypełnieniawszystkichobowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych zudziałem wprzedmiotowympostępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązkiinformacyjne z:- art.13 RODOwzględem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od którychdane teWykonawcabezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lubdokumentówskładanych nażądanie Zamawiającego,- art. 14 RODO względem osób fizycznych,których daneWykonawcapozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazujeZamawiającemu wtreści ofertylub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.9. W celuzapewnienia, żeWykonawcawypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionychinteresówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu,Wykonawcaskładaoświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnychprzewidzianych w art. 13lub art.14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 2 doSWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiający informuje, że:-Zamawiającyudostępniadane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczącewyrokówskazujących iczynów zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze środków ochronyprawnej, októrych mowaw dziale IX Ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianieprotokołu izałącznikówdo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiemtych, októrych mowa wart. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowelubetniczne, poglądypolityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność dozwiązkówzawodowych orazprzetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych wcelujednoznacznego zidentyfikowaniaosoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnościluborientacji seksualnej tej osoby),zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -Wprzypadku korzystania przez osobę,której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,zuprawnienia, o którym mowa w art. 15ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcydouzyskania od administratora potwierdzenia, czyprzetwarzane są dane osobowe jegodotyczące,prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym oodpowiednich zabezpieczeniach, o którychmowa wart. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwa trzeciegoluborganizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymaniaprzez Wykonawcę od administratorakopiidanych osobowych podlegających przetwarzaniu),Zamawiający może żądać od osobywystępującej zżądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających na celu sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzieleniezamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której daneosobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowanialubuzupełnienia danych osobowych), nie możenaruszać integralności protokołu postępowania orazjegozałączników.- W postępowaniu o udzieleniezamówienia zgłoszenie żądaniaograniczeniaprzetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,nie ogranicza przetwarzania danychosobowychdo czasu zakończenia tego postępowania.- Wprzypadku gdy wniesienie żądaniadotyczącego prawa, októrym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowoduje ograniczenie przetwarzaniadanych osobowychzawartych w protokole postępowania lubzałącznikach do tego protokołu, od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówieniaZamawiający nie udostępnia tych danych, chybaże zachodząprzesłanki, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 66/2021/US/DZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia: „Stosowanie Testu Rozwoju Językowego TRJ wraz z egzemplarzem testu dla każdego z uczestników”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia „Stosowanie Baterii Testów Fonologicznych BTF wraz z egzemplarzem testu dla każdego z uczestników”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia: „Integracja Sensoryczna I stopień „Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej. Teoria Integracji Sensorycznej”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia „Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii osób z zaburzeniami w komunikacji językowej”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia: „Provider metody Neuroflow wraz z rocznym dostępem do Platformy APD Medical”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie szkolenia: „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone poniżej kryteria:4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10