Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyczywół
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ryczywół
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia610332-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610332-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Gmina Ryczywół: Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryczywół, krajowy numer identyfikacyjny 57079143100000, ul. ul. Mickiewicza  10 , 64-630  Ryczywół, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 283 70 02, e-mail ug@ryczywol.pl, faks 67 283 89 90.
Adres strony internetowej (URL): www.ryczywol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.ryczywol.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.ryczywol.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej
Numer referencyjny: RIR.271.08.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Nazwa zadania:Modernizacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby Centrum Integracji Społecznej.2. Przedmiot zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie adaptacji istniejących lokali gminnych na potrzeby działalności Centrum Integracji Społecznej i podzielony został na dwie części tj. dwie lokalizacje.Cz. I. Adaptacja pomieszczenia lokalu usługowego pod adresem Plac 1 Maja 11 w Ryczywole na siedzibę CIS.Założenia projektowe wraz z zakresem działaniaParce budowlaneSufitDemontaż sufitu z płyt pilśniowych zabitych deskami. Wykonanie nowego sufitu GK z pojedynczej płycie na ruszcie stalowym z dociepleniem wełną gr 5cm i malowaniem farbą lateksową.TynkiSkucie okładzin z płytek, tynków cementowo-wapiennych, tynków gliniano-piaskowych. Wykonanie tynków wapienno-cementowych wzmocnionych siatką stalową z szpachlowaniem i malowaniem farbą lateksową.PosadzkaDemontaż wykładziny pcv, płyt pilśniowych, podłogi z desek drewnianych na ruszcie drewnianym. Usunięcie polepy docieplającej strop piwniczny. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,5mm z dociepleniem ze styropianu EPS100 gr3-5cm. Wykonanie posadzki betonowej z mieszanki C8/10 zbrojona siatką stalową gr 5cm. Wykończenie z płytek gresowych 30x30 oraz paneli podłogowych.Ścianki działoweMontaż ścianek działowych wewnętrznych z płyt GK na ruszcie stalowym na podwójnym płytowaniu dwustronnym gr 15cm wypełnione wełną gr 10cm. Szpachlowanie z malowaniem farbą lateksowąStolarka okienna i drzwiowaDemontaż drzwi aluminiowych wejściowych, drzwi stalowych technicznych, starego okna. Dopasowanie wielkości otworów do nowej stolarki drzwiowej. Montaż drzwi aluminiowych z wypełnieniem pełnym o światle przejścia 1,0x2,0m od strony korytarza. Montaż okna pcv o wymiarach 1,0x2,1m z podziałem na 1,1m od dołu z szybą bezpieczną, mleczną w części dolnej w miejscu drzwi stalowych. Montaż okna pcv 0,97 x 1,87 z szybą bezpieczną, mleczną na całości przeszklenia z parapetem pcv. Stolarka drzwiowa płycinowa, z rdzeniem pełnym wyposażona w zamki oraz podcięcie dolne w okleinie drewnopodobnej. Ościeżnica obejmująca stalowa (kolor). Współczynnik przewodzenia ciepła dla okien zewnętrznych maks. 1,1 W/m2K. Drzwi płycinowe z rdzeniem pełnym, ościeżnicą obejmującą stalową lub drewnopodobną, wyposażone w trzy zawiasy oraz wkładki. Do łazienki oraz kuchni drzwi z podcięciem.Schody zewnętrzneWyposażyć w demontowane najazdy stalowe dla wózków inwalidzkich oraz barierki boczne 8 Ryczywół ul. Plac 1 Maja nr 11Instalacja elektryczna, teletechnicznaZdemontować starą rozdzielnię z bezpiecznikami topikowymi, stare okablowanie, punkty świetlne, osprzęt elektryczny (gniazda i włączniki). Zdemontować starą jednostkę klimatyzacyjną. Wykonać nową podrozdzielnię elektryczną oraz teletechniczną (w jednej obudowie), wykonanie nowego okablowania, punktów świetlnych wraz z osprzętem. Wykonanie przycisku przyzywowego na elewacji frontowej. Montaż klimatyzatora multisplit jako jednostki grzejąco-chłodzącej 2 kW w pomieszczeniach biurowych. Montaż klimatyzatora jako jednostki grzejąco-chłodzącej 4,2kW. W aneksie kuchennym oraz łazience zamontować grzejnik elektryczny 2kW.Instalacja wodno - kanalizacyjnaDemontaż starej instalacji wody, kanalizacji wraz z punktami czerpalnymi w pomieszczeniu ogólnym oraz pom. łazienki na korytarzu. Wykonanie nowej instalacji wody zimnej z podłączeniem w części piwnicznej w systemie typu PEX na złączki zaciskane z izolacją termiczną (główny ciąg zasilający średnica 25mm stopniowany na 20 i 16mm) wraz z punktami czerpalnymi, umywalkami, zlewem, przepływomierzem ciepłej wody w pomieszczeniu socjalnym, łazience ogólnej. Podgrzewacz przepływowy jednofazowy sterowany elektronicznie 7,2kW. Wykonaniem nowego podłączenia kanalizacyjnego do istniejącej studni betonowej zlokalizowanej na zewnątrz budynku z rury litej fi 160x3,2mm SN4. Sieć wewnętrzna wykonać z rur litych o średnicy 110 i 50 mm. Łazienka z wyposażeniem dla niepełnosprawnych (pochwyty, umywalka, miska ustępowa).WentylacjaW oknach istniejących oraz nowych zamontować napiowietrzaki okienne ciśnieniowe. Pomieszczeniach wykonać wentylację grawitacyjną wspomaganą wentylatorami elektrycznymi. W stolarce drzwiowej aneksu kuchennego oraz łazienki wykonać podcięcia skrzydeł drzwiowych.UWAGA: Wszystkie przedmiotowe prace instalacji elektrycznej, niskoprądowej, centralnej wody użytkowej oraz założonych instalacji grzewczych i wentylacyjnych muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniać wymogi norm budowlanych.Cz. II. Adaptacja lokalu warsztatowo-magazynowego pod adresem ul. Mickiewicza 33 w Ryczywole na pomieszczenia socjalno-biurowe oraz warsztat/magazyn.Założenia projektowe wraz z zakresem działaniaParce budowlaneSufitWykonanie nowego sufitu GK na pojedynczej płycie na ruszcie stalowym z dociepleniem wełną gr 10cm i malowaniem farba lateksową. W części pom. warsztatowo – magazynowego zostaje sufit istniejący. Na suficie istniejącym dokonać uzupełnień po demontażu starej wentylacji. Część widoczną przeszfamować przecierką cementową malowaną farbą lateksową.TynkiSkucie okładzin z płytek, tynków cementowo-wapiennych, tynków gliniano-piaskowych. Wykonanie tynków wapienno-cementowych z szpachlowaniem i malowaniemfarbą lateksową (szpachlowaniu nie podlegają tynki pomieszczenia magazynowego, tynki należy wykonać z filcowaniem powierzchni).Wszystkie tynki cementowo-wapienne wykonywane na wysokości od 3,1m do 3,85mPosadzkaDemontaż płytek, istniejącą posadzką z podbudową do głębokości ogólnej 27cm. Wykonanie warstwy pod betonu, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,5mm lub papy podkładowej (4,2mm) z dociepleniem ze styropianu EPS100 gr 10cm. Wykonanie posadzki betonowej z mieszanki C8/10 zbrojona siatką stalową gr 5cm. Wykończenie z płytek gresowych 30x30 oraz paneli podłogowych. Ścianki działoweMontaż ścianek działowych wewnętrznych z z bloczków gazobetonowych gr 8cm.Uwaga izolacja pod ścianki działowe z papy gr 4,2mmStolarka okienna, drzwiowa, brama garażowaDemontaż istniejącej stolarki okiennej oraz bramy wjazdowej. Zmniejszenie wielkości otworu wraz z dostawą bramy segmentowej wyposażonej w drzwi wejściowe z naświetlem (światło przejścia min. 90x200). Montaż okien pcv o wymiarach dopasowanych do istniejących z podziałem na dwie części (uchylne z uchylno-rozwiernymi). Współczynnik przewodzenia ciepła dla okien zewnętrznych maks. 1,1 W/m2K Drzwi płycinowe z rdzeniem pełnym, ościeżnicą obejmującą stalową lub drewnopodobną, wyposażone w trzy zawiasy oraz wkładki. Do łazienki oraz kuchni drzwi zpodcięciem.Instalacja elektryczna, teletechnicznaZdemontować stare okablowanie, punkty świetlne, osprzęt elektryczny (gniazda i włączniki). Doprowadzić zasilanie od istniejącej rozdzielni natynkowo. Wykonać nową podrozdzielnię elektryczną oraz teletechniczną (w jednej obudowie), wykonanie nowego okablowania, punktów świetlnych wraz z osprzętem. Montaż klimatyzatora jako jednostki grzejąco-chłodzącej 2 kW w pomieszczeniu biurowym. W aneksie kuchennym oraz łazienkach zamontować grzejnik elektryczny 2kW.WentylacjaZakłada się obieg powietrza na zasadach grawitacji wspomaganej wentylatorami elektrycznymi. W pomieszczeniu magazyn po dokonaniu przeglądu wykonać remont istniejących kominów wentylacyjnych. W pomieszczeniach łazienek, wc oraz pomieszczenia aneks kuchenny zamontować nowe kominki wentylacyjne z dociepleniem średnic fi 160 (np. typu wirplast) wspomaganych wentylatorami elektrycznymi uruchamianymi na przycisk lub czasowy wyłącznik (łazienki)Instalacja wodno - kanalizacyjnaDoprowadzić zasilanie wody zlokalizowanej w części istniejącej lub rurociągu idącego wzdłuż przedmiotowego lokalu na zasadzie wpinki z zasuwą wężem PE 32mm x 3mm. Wykonać przyłączenie do studni kanalizacyjnej znajdującej się przy ścianie zewnętrznej przedmiotowego lokalu z rury litej fi 160x3,2mm SN4. Sieć wewnętrzna wykonać z rur litych o średnicy 110 i 50 mm. Instalację wody ciepłej i zimnej wykonać z rur typu PEX na złączki zaciskane z izolacją termiczną (główny ciąg zasilający średnica 32mm stopniowany na 25 i 20mm). Dostawa i montaż umywalek, muszli wc, zlewu, brodzików prysznicowych z drzwiami pcv wraz z punktami poboru i odpływu wody (baterie, zawory, syfony i itp). Dostawa i montaż podgrzewacza elektrycznego(grzałka o mocy 3kW) z zasobnikiem wody 120l z ociepleniem – wiszący poziomo. Przedmiotowy podgrzewacz dostarcza ciepłą wodę dla łazienek oraz Pom. Aneksu kuchennego.UWAGA: Wszystkie przedmiotowe prace instalacji elektrycznej, niskoprądowej, centralnej wody użytkowej oraz założonych instalacji grzewczych i wentylacyjnych muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniać wymogi norm budowlanych.3. 3. Lokalizacja inwestycji:Inwestycja zlokalizowana jest w Ryczywole, powiat obornicki, gmina Ryczywół pod adresem Plac 1 Maja 11 oraz ul. Mickiewicza 33.Celem inwestycji jest zmiana adaptacji istniejących lokali gminnych pod potrzeby działalności Centrum Integracji Społecznej.4. Uwagi dot. realizacji zamówienia:Wszystkie roboty powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią obowiązującą w budownictwie, zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym opracowaniu oraz przy zachowaniu przepisów bhp. Zamawiający zaleca by przed przystąpieniem do złożenia oferty Wykonawca dokonał wizji w terenie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45443000-4
45410000-4
45111300-1
45331000-6
45332000-3
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem niniejszych zamówień będą roboty budowlane tożsame z robotami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 2. Wartość zamówień nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego3. Zamówienia będą mogły zostać udzielone na następujących warunkach: 1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,2) zamówienia muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/zlecenia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-22
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Kierownik budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje:uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień budowlanych).Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).2) Kosztorys ofertowy.3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Poza przypadkami umożliwiającymi zmianę umowy, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian treści umowy za zgodą Zamawiającego w przypadkach przewidzianych w niniejszej umowie.2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,2) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia,3) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,4) zmiany terminów określonych w § 7 umowy,5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT),6) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy.5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany – jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności:1) rezygnacja przez Zamawiającego z wykonania części robót,2) obniżenie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 3) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych,4) zmiany obowiązujących przepisów prawnych,5) podniesienie wydajności urządzeń,6) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,7) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu,8) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót powstałe w wyniku:a) przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub gestorów sieci infrastruktury technicznej, których działania są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,b) wystąpienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z przyjętą technologią, potwierdzonych przez inspektora nadzoru budowlanego poprzez odpowiedni wpis do Dziennika Budowy,c) realizacji robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,d) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,- w takiej sytuacji minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.9) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach.7. Podstawę obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 w związku z pkt 5 stanowi zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys opracowany przez Wykonawcę na podstawie cen jednostkowych oraz danych wyjściowych do kosztorysowania nie wyższych niż aktualne średnie ceny publikowane w SEKOCENBUD.8. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-5 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w ust. 4 pkt 5 w zw. z ust. 6 pkt 1 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-02, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Adaptacja pomieszczenia lokalu usługowego pod adresem Plac 1 Maja 11 w Ryczywole na siedzibę CIS.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Założenia projektowe wraz z zakresem działaniaParce budowlaneSufitDemontaż sufitu z płyt pilśniowych zabitych deskami. Wykonanie nowego sufitu GK z pojedynczej płycie na ruszcie stalowym z dociepleniem wełną gr 5cm i malowaniem farbą lateksową.TynkiSkucie okładzin z płytek, tynków cementowo-wapiennych, tynków gliniano-piaskowych. Wykonanie tynków wapienno-cementowych wzmocnionych siatką stalową z szpachlowaniem i malowaniem farbą lateksową.PosadzkaDemontaż wykładziny pcv, płyt pilśniowych, podłogi z desek drewnianych na ruszcie drewnianym. Usunięcie polepy docieplającej strop piwniczny. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,5mm z dociepleniem ze styropianu EPS100 gr3-5cm. Wykonanie posadzki betonowej z mieszanki C8/10 zbrojona siatką stalową gr 5cm. Wykończenie z płytek gresowych 30x30 oraz paneli podłogowych.Ścianki działoweMontaż ścianek działowych wewnętrznych z płyt GK na ruszcie stalowym na podwójnym płytowaniu dwustronnym gr 15cm wypełnione wełną gr 10cm. Szpachlowanie z malowaniem farbą lateksowąStolarka okienna i drzwiowaDemontaż drzwi aluminiowych wejściowych, drzwi stalowych technicznych, starego okna. Dopasowanie wielkości otworów do nowej stolarki drzwiowej. Montaż drzwi aluminiowych z wypełnieniem pełnym o światle przejścia 1,0x2,0m od strony korytarza. Montaż okna pcv o wymiarach 1,0x2,1m z podziałem na 1,1m od dołu z szybą bezpieczną, mleczną w części dolnej w miejscu drzwi stalowych. Montaż okna pcv 0,97 x 1,87 z szybą bezpieczną, mleczną na całości przeszklenia z parapetem pcv. Stolarka drzwiowa płycinowa, z rdzeniem pełnym wyposażona w zamki oraz podcięcie dolne w okleinie drewnopodobnej. Ościeżnica obejmująca stalowa (kolor). Współczynnik przewodzenia ciepła dla okien zewnętrznych maks. 1,1 W/m2K. Drzwi płycinowe z rdzeniem pełnym, ościeżnicą obejmującą stalową lub drewnopodobną, wyposażone w trzy zawiasy oraz wkładki. Do łazienki oraz kuchni drzwi z podcięciem.Schody zewnętrzneWyposażyć w demontowane najazdy stalowe dla wózków inwalidzkich oraz barierki boczne 8 Ryczywół ul. Plac 1 Maja nr 11Instalacja elektryczna, teletechnicznaZdemontować starą rozdzielnię z bezpiecznikami topikowymi, stare okablowanie, punkty świetlne, osprzęt elektryczny (gniazda i włączniki). Zdemontować starą jednostkę klimatyzacyjną. Wykonać nową podrozdzielnię elektryczną oraz teletechniczną (w jednej obudowie), wykonanie nowego okablowania, punktów świetlnych wraz z osprzętem. Wykonanie przycisku przyzywowego na elewacji frontowej. Montaż klimatyzatora multisplit jako jednostki grzejąco-chłodzącej 2 kW w pomieszczeniach biurowych. Montaż klimatyzatora jako jednostki grzejąco-chłodzącej 4,2kW. W aneksie kuchennym oraz łazience zamontować grzejnik elektryczny 2kW.Instalacja wodno - kanalizacyjnaDemontaż starej instalacji wody, kanalizacji wraz z punktami czerpalnymi w pomieszczeniu ogólnym oraz pom. łazienki na korytarzu. Wykonanie nowej instalacji wody zimnej z podłączeniem w części piwnicznej w systemie typu PEX na złączki zaciskane z izolacją termiczną (główny ciąg zasilający średnica 25mm stopniowany na 20 i 16mm) wraz z punktami czerpalnymi, umywalkami, zlewem, przepływomierzem ciepłej wody w pomieszczeniu socjalnym, łazience ogólnej. Podgrzewacz przepływowy jednofazowy sterowany elektronicznie 7,2kW. Wykonaniem nowego podłączenia kanalizacyjnego do istniejącej studni betonowej zlokalizowanej na zewnątrz budynku z rury litej fi 160x3,2mm SN4. Sieć wewnętrzna wykonać z rur litych o średnicy 110 i 50 mm. Łazienka z wyposażeniem dla niepełnosprawnych (pochwyty, umywalka, miska ustępowa).WentylacjaW oknach istniejących oraz nowych zamontować napiowietrzaki okienne ciśnieniowe. Pomieszczeniach wykonać wentylację grawitacyjną wspomaganą wentylatorami elektrycznymi. W stolarce drzwiowej aneksu kuchennego oraz łazienki wykonać podcięcia skrzydeł drzwiowych.UWAGA: Wszystkie przedmiotowe prace instalacji elektrycznej, niskoprądowej, centralnej wody użytkowej oraz założonych instalacji grzewczych i wentylacyjnych muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniać wymogi norm budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45443000-4, 45410000-4, 45111300-1, 45332000-3, 45331000-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Adaptacja lokalu warsztatowo-magazynowego pod adresem ul. Mickiewicza 33 w Ryczywole na pomieszczenia socjalno-biurowe oraz warsztat/magazyn.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Założenia projektowe wraz z zakresem działaniaParce budowlaneSufitWykonanie nowego sufitu GK na pojedynczej płycie na ruszcie stalowym z dociepleniem wełną gr 10cm i malowaniem farba lateksową. W części pom. warsztatowo – magazynowego zostaje sufit istniejący. Na suficie istniejącym dokonać uzupełnień po demontażu starej wentylacji. Część widoczną przeszfamować przecierką cementową malowaną farbą lateksową.TynkiSkucie okładzin z płytek, tynków cementowo-wapiennych, tynków gliniano-piaskowych. Wykonanie tynków wapienno-cementowych z szpachlowaniem i malowaniemfarbą lateksową (szpachlowaniu nie podlegają tynki pomieszczenia magazynowego, tynki należy wykonać z filcowaniem powierzchni).Wszystkie tynki cementowo-wapienne wykonywane na wysokości od 3,1m do 3,85mPosadzkaDemontaż płytek, istniejącą posadzką z podbudową do głębokości ogólnej 27cm. Wykonanie warstwy pod betonu, ułożenie izolacji przeciwwilgociowej z foli 0,5mm lub papy podkładowej (4,2mm) z dociepleniem ze styropianu EPS100 gr 10cm. Wykonanie posadzki betonowej z mieszanki C8/10 zbrojona siatką stalową gr 5cm. Wykończenie z płytek gresowych 30x30 oraz paneli podłogowych. Ścianki działoweMontaż ścianek działowych wewnętrznych z z bloczków gazobetonowych gr 8cm.Uwaga izolacja pod ścianki działowe z papy gr 4,2mmStolarka okienna, drzwiowa, brama garażowaDemontaż istniejącej stolarki okiennej oraz bramy wjazdowej. Zmniejszenie wielkości otworu wraz z dostawą bramy segmentowej wyposażonej w drzwi wejściowe z naświetlem (światło przejścia min. 90x200). Montaż okien pcv o wymiarach dopasowanych do istniejących z podziałem na dwie części (uchylne z uchylno-rozwiernymi). Współczynnik przewodzenia ciepła dla okien zewnętrznych maks. 1,1 W/m2K Drzwi płycinowe z rdzeniem pełnym, ościeżnicą obejmującą stalową lub drewnopodobną, wyposażone w trzy zawiasy oraz wkładki. Do łazienki oraz kuchni drzwi zpodcięciem.Instalacja elektryczna, teletechnicznaZdemontować stare okablowanie, punkty świetlne, osprzęt elektryczny (gniazda i włączniki). Doprowadzić zasilanie od istniejącej rozdzielni natynkowo. Wykonać nową podrozdzielnię elektryczną oraz teletechniczną (w jednej obudowie), wykonanie nowego okablowania, punktów świetlnych wraz z osprzętem. Montaż klimatyzatora jako jednostki grzejąco-chłodzącej 2 kW w pomieszczeniu biurowym. W aneksie kuchennym oraz łazienkach zamontować grzejnik elektryczny 2kW.WentylacjaZakłada się obieg powietrza na zasadach grawitacji wspomaganej wentylatorami elektrycznymi. W pomieszczeniu magazyn po dokonaniu przeglądu wykonać remont istniejących kominów wentylacyjnych. W pomieszczeniach łazienek, wc oraz pomieszczenia aneks kuchenny zamontować nowe kominki wentylacyjne z dociepleniem średnic fi 160 (np. typu wirplast) wspomaganych wentylatorami elektrycznymi uruchamianymi na przycisk lub czasowy wyłącznik (łazienki)Instalacja wodno - kanalizacyjnaDoprowadzić zasilanie wody zlokalizowanej w części istniejącej lub rurociągu idącego wzdłuż przedmiotowego lokalu na zasadzie wpinki z zasuwą wężem PE 32mm x 3mm. Wykonać przyłączenie do studni kanalizacyjnej znajdującej się przy ścianie zewnętrznej przedmiotowego lokalu z rury litej fi 160x3,2mm SN4. Sieć wewnętrzna wykonać z rur litych o średnicy 110 i 50 mm. Instalację wody ciepłej i zimnej wykonać z rur typu PEX na złączki zaciskane z izolacją termiczną (główny ciąg zasilający średnica 32mm stopniowany na 25 i 20mm). Dostawa i montaż umywalek, muszli wc, zlewu, brodzików prysznicowych z drzwiami pcv wraz z punktami poboru i odpływu wody (baterie, zawory, syfony i itp). Dostawa i montaż podgrzewacza elektrycznego(grzałka o mocy 3kW) z zasobnikiem wody 120l z ociepleniem – wiszący poziomo. Przedmiotowy podgrzewacz dostarcza ciepłą wodę dla łazienek oraz Pom. Aneksu kuchennego.UWAGA: Wszystkie przedmiotowe prace instalacji elektrycznej, niskoprądowej, centralnej wody użytkowej oraz założonych instalacji grzewczych i wentylacyjnych muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz spełniać wymogi norm budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45111300-1, 45332000-3, 45331000-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI