Wybór kadry projektu pn. „Włocławek Zawodowo II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór kadry projektu pn. „Włocławek Zawodowo II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Eduka-cja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe, nr projektu RPKP.10.02.03-04-0024/19 realizowanego przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 17 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-17
  • Numer ogłoszenia610841-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 610841-N-2020 z dnia 2020-11-17 r.

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Wybór kadry projektu pn. „Włocławek Zawodowo II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Eduka-cja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe, nr projektu RPKP.10.02.03-04-0024/19 realizowanego przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 17 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziała-nie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 91086691000000, ul. ul. Zielony Rynek  11/13 , 87-800  Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (54) 414 40 00, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl, faks (54) 414 42 57.
Adres strony internetowej (URL): www.wloclawek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.um.wlocl.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Biuro Obsługi Mieszkanców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miata Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry projektu pn. „Włocławek Zawodowo II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Eduka-cja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe, nr projektu RPKP.10.02.03-04-0024/19 realizowanego przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 17 zadań
Numer referencyjny: BZP.271.63.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry projektu pn. „Włocławek zawodowo II” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.3 Kształcenie zawodowe, nr projektu RPKP.10.02.03-04-0024/19 realizowanego przez Gminę Miasto Włocławek z podziałem na 17 zadań

II.5) Główny kod CPV: 79421000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
75112100-5
75121000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i nr 2:a) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za nadzór nad realizacją projektu: 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe, która pełniła funkcję kadry zarządzającej projektu w minimum 3 projektach edukacyjnych, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w okresie ostatnich 10 lat, przed upływem terminu składania ofert. Przez pełnienie funkcji kadry zarządzającej w projektach edukacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, Zamawiający rozumie, projekty zakończone, w których osoba wyznaczona do realizacji ww. zamówienia pełniła funkcję kadry zarządzającej.Przez kadrę zarządzającą projektu Zamawiający rozumie: kierownika projektu, asystenta/zastępcę kierownika projektu, koordynatora projektu, koordynatora zajęć pozalekcyjnych, koordynatora staży, szkolnego opiekuna projektu, asystenta ds. monitoringu projektu, asystenta ds. administracji, koordynatora merytorycznego zajęć pozalekcyjnych, dyrektora ds. merytorycznych, wykonywanie usługi obsługi projektu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie kadry zarządzającej” dokonana zostanie, na podstawie podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym informacji, dotyczących doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie kadry projektu" dokonana zostanie, na podstawie podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym informacji, dotyczących doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczy zadania nr 1 i nr 2: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-25, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pełnienie funkcji Kierownika Projektu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zakresu obowiązków kierownika Projektu będzie należało: zarządzanie projektem i kadrą projektu, nadzór nad całością prac organizacyjnych. W tym sprawdzanie poprawności dokumentacji rekrutacyjnej i dokumentacji przeprowadzonych zajęć, koordynacja projektu od strony merytorycznej, ogólna odpowiedzialność za realizację projektu, odpowiedzialność za przestrzeganie zasad równości szans kobiet i mężczyzn, terminowość działań i ich zgodność z harmonogramem projektu, monitoring budżetu, w tym ponoszonych wydatków i szacowanie oszczędności, rozwiązywanie problemów organizacyjnych, monitorowanie wskaźników, kontakty z Instytucją Zarządzającą i Wnioskodawcą, administracja projektu, nadzór/kontakt ze specjalistą ds finansowych, promocja projektu, koordynacja rekrutacji, zakupów, staży oraz zajęć dodatkowych, tworzenie dokumentacji projektowej, m.in. opracowanie regulaminu staży, umów uczestnictwa i umów stażowych, udział w komisji rekrutacji, bieżący kontakt z opiekunem projektu w Instytucji Zarządzającej, kontakty z mediami i interesariusza-mi, każdorazowe poddawanie się kontroli na wezwanie instytucji ( organów) kontrolnych.Przewidziany czas pracy pełnienia funkcji Kierownika projektu: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze około 60 h miesięcznie, jednak nie więcej niż 1080 godzin w czasie całego projektu.Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00Kierownik projektu powołuje specjalistę ds. finansowych. Kierownik projektu w ramach swojego wynagrodzenia rozlicza się ze specjalistą ds. finansowych.Specjalista ds. finansowych - do jego zakresu obowiązków będzie należało: koordynowanie spraw związanych z prawidłowym rozliczaniem projektu, przygotowanie wniosków o płatność w części finansowej, harmonogramów płatności, kontakt ze służbami księgowymi Wnioskodawcy, kontroling kosztów, rozliczanie wkładu własnego finansowego i niefinansowego, obsługa systemu SL2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry zarządzającej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pełnienie funkcji Koordynatora zajęć pozalekcyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do zakresu obowiązków Koordynatora zajęć pozalekcyjnych będzie należało: opracowanie regulaminu rekrutacji uczestników projektu, nadzorowanie realizacji zajęć pozalekcyjnych , kontakty z opiekunami szkolnymi, kierownikiem projektu oraz specjalistą ds. finansowych, kontakty z UM, organizacja spotkań z personelem projektu, nadzorowanie realizacji umów zawartych z opiekunami szkolnymi, kontrola oznakowania sal i wyposażenia w logotypy unii europejskiej, organizacja staży, obsługa SL2014, archiwizacja wytworzonej dokumentacji na potrzeby realizacji projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry zarządzającej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna projektu dla uczniów z Zespołu Szkół Budowlanych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków szkolnego opiekuna projektu należeć będzie: znajomość struktury szkoły zawodowej oraz współpraca ze środowiskiem społeczno-gospodarczym pracodawców, przeprowadzenie rekrutacji uczniów/nauczycieli w Zespole Szkół Budowlanych, organizacja zajęć i kursów, sporządzenie niezbędnej dokumentacji, bieżąca opieka nad projektem, kontakty z kadrą zarządzającą projektu, współpraca z nauczyciela-mi /firmami realizującymi projekt w placówce. Szkolny Opiekun Projektu będzie odpowiedzialny również za promocję projektu, koordynację staży zawodowych, monitoring projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze około 40h miesięcznie, jednak nie więcej niż 720 godzin w czasie całego projektuUwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna projektu dla uczniów z Zespołu Szkół Samochodowych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków szkolnego opiekuna projektu należeć będzie: znajomość struktury szkoły zawodowej oraz współpraca ze środowiskiem społeczno-gospodarczym pracodawców, przeprowadzenie rekrutacji uczniów/nauczycieli w Zespole Szkół Samochodowych, organizacja zajęć i kursów, sporządzenie niezbędnej dokumentacji, bieżąca opieka nad projektem, kontakty z kadrą zarządzającą projektu, współpraca z nauczycie-ami /firmami realizującymi projekt w placówce. Szkolny Opiekun Projektu będzie odpowiedzialny również za promocję projektu, koordynację staży zawodowych, monitoring projektu. Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze około 40h miesięcznie, jednak nie więcej niż 720 godzin w czasie całego projektu Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna projektu dla uczniów z Zespołu Szkół Technicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków szkolnego opiekuna projektu należeć będzie: znajomość struktury szkoły zawodowej oraz współpraca ze środowiskiem społeczno-gospodarczym pracodawców, przeprowadzenie rekrutacji uczniów/nauczycieli w Zespole Szkół Technicznych, organizacja zajęć i kursów, sporządzenie niezbędnej dokumentacji, bieżąca opieka nad projektem, kontakty z kadrą zarządzającą projektu, współpraca z nauczycielami /firmami realizującymi projekt w placówce. Szkolny Opiekun Projektu będzie odpowiedzialny również za promocję projektu, koordynację staży zawodowych, monitoring projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze około 40h miesięcznie, jednak nie więcej niż 720 godzin w czasie całego projektu.Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna projektu dla uczniów z Zespołu Szkół Ekonomicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków szkolnego koordynatora projektu należeć będzie: znajomość struktury szkoły zawodowej oraz współpraca ze środowiskiem społeczno-gospodarczym pracodawców, przeprowadzenie rekrutacji uczniów/nauczycieli w Zespole Szkół Ekonomicznych, organizacja zajęć i kursów, sporządzenie niezbędnej dokumentacji, bieżąca opieka nad projektem, kontakty z kadrą zarządzającą projektu, współpraca z nauczycielami /firmami realizującymi projekt w placówce. Szkolny Opiekun Projektu będzie odpowiedzialny również za promocję projektu, koordynację staży zawodowych, monitoring projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze około 40h miesięcznie, jednak nie więcej niż 720 godzin w czasie całego projektu.Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna projektu dla uczniów z Zespołu Szkół Chemicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków szkolnego koordynatora projektu należeć będzie: znajomość struktury szkoły zawodowej oraz współpraca ze środowiskiem społeczno-gospodarczym pracodawców, przeprowadzenie rekrutacji uczniów/nauczycieli w Zespole Szkół Chemicznych, organizacja zajęć i kursów, sporządzenie niezbędnej dokumentacji, bieżąca opieka nad projektem, kontakty z kadrą zarządzającą projektu, współpraca z nauczyciela-mi /firmami realizującymi projekt w placówce. Szkolny Opiekun Projektu będzie odpowiedzialny również za promocję projektu, koordynację staży zawodowych, monitoring projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze około 40h miesięcznie, jednak nie więcej niż 720 godzin w czasie całego projektu.Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego lub jednostki wskazanej przez Zamawiającego w terminie do 12 godz. od powiadomienia za pośrednictwem poczty e-mail, ale w godzinach pracy Zamawiającego, nie później niż do godz. 15.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Budowlanych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Budowlanych we Włocławku, należeć będzie: naliczanie list płac kadry nauczycielskiej uczestniczącej w projekcie, przygotowanie not księgowych i opisów merytorycznych naliczonych list płac oraz przygotowanie innych wydruków płacowych nie-zbędnych do analizy finansowej projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Samochodowych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Samochodowych we Włocławku, należeć będzie: naliczanie list płac kadry nauczycielskiej uczestniczącej w projekcie, przygotowanie not księgowych i opisów merytorycznych naliczonych list płac oraz przygotowanie innych wydruków płacowych nie-zbędnych do analizy finansowej projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Technicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Technicznych we Włocławku, należeć będzie: naliczanie list płac kadry nauczycielskiej uczestniczącej w projekcie, przygotowanie not księgowych i opisów merytorycznych naliczonych list płac oraz przygotowanie innych wydruków płacowych nie-zbędnych do analizy finansowej projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Ekonomicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Ekonomicznych we Włocławku, należeć będzie: naliczanie list płac kadry nauczycielskiej uczestniczącej w projekcie, przygotowanie not księgowych i opisów merytorycznych naliczonych list płac oraz przygotowanie innych wydruków płacowych nie-zbędnych do analizy finansowej projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Chemicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. płac projektu realizowanego w Zespole Szkół Chemicznych we Włocławku, należeć będzie: naliczanie list płac kadry nauczycielskiej uczestniczącej w projekcie, przygotowanie not księgowych i opisów merytorycznych naliczonych list płac oraz przygotowanie innych wydruków płacowych nie-zbędnych do analizy finansowej projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. budżetowych realizowanego w Zespole Szkół Budowlanych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. budżetowych projektu realizowanego w Zespole Szkół Budowlanych we Włocławku, należeć będzie: księgowanie w programie księgowym kosztów i wydatków ponoszonych w ramach realizacji projektu, przygotowanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z ponoszonych wydatków na druku RB28S oraz przygotowanie innych wydruków księgowych, związanych z realizacją projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. budżetowych realizowanego w Zespole Szkół Samochodowych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. budżetowych projektu realizowanego w Zespole Szkół Samochodowych we Włocławku, należeć będzie: księgowanie w programie księgowym kosztów i wydatków ponoszonych w ramach realizacji projektu, przygotowanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z ponoszonych wydatków na druku RB28S oraz przygotowanie innych wydruków księgowych, związanych z realizacją projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. budżetowych realizowanego w Zespole Szkół Technicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. budżetowych projektu realizowanego w Zespole Szkół Technicznych we Włocławku, należeć będzie: księgowanie w programie księgowym kosztów i wydatków ponoszonych w ramach realizacji projektu, przygotowanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z ponoszonych wydatków na druku RB28S oraz przygotowanie innych wydruków księgowych, związanych z realizacją projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. budżetowych realizowanego w Zespole Szkół Ekonomicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. budżetowych projektu realizowanego w Zespole Szkół Ekonomicznych we Włocławku, należeć będzie: księgowanie w programie księgowym kosztów i wydatków ponoszonych w ramach realizacji projektu, przygotowanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z ponoszonych wydatków na druku RB28S oraz przygotowanie innych wydruków księgowych, związanych z realizacją projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. budżetowych realizowanego w Zespole Szkół Chemicznych we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Do obowiązków specjalisty ds. budżetowych projektu realizowanego w Zespole Szkół Chemicznych we Włocławku, należeć będzie: księgowanie w programie księgowym kosztów i wydatków ponoszonych w ramach realizacji projektu, przygotowanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z ponoszonych wydatków na druku RB28S oraz przygotowanie innych wydruków księgowych, związanych z realizacją projektu.Przewidziany czas pracy: od dnia zawarcia umowy do 30.04.2022 r. w wymiarze 80h w czasie trwania całego projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1, 75112100-5, 75121000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Całkowita cena oferty brutto 60,00
Doświadczenie kadry projektu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do pracowni tematycznych - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do pracowni tematycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI