Malowanie wytypowanych pomieszczeń Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w siedzibie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Malowanie wytypowanych pomieszczeń Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w siedzibie na Ursynowie w Warszawie przy ul. Indiry Gandhi 14
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyINSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112476
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Malowanie wytypowanych pomieszczeń Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w siedzibie na Ursynowie w Warszawie przy ul. Indiry Gandhi 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288484

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Indiry Gandhi 14

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-776

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopat@ihit.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihit.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie wytypowanych pomieszczeń Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w siedzibie na Ursynowie w Warszawie przy ul. Indiry Gandhi 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a942b16f-e3b8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ihit.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ihit.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ihit.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): g) Informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 1 do SWZ) – w tym dokumencie Wykonawca składa oświadczenie w zakresie spełnienia wymogów RODO oraz informację, czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IHIT/P/62/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 847456,05 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: malowanie wybranych pomieszczeń w siedzibie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie ul. Indiry Gandhi 14 .3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1A do SWZ
i Załącznik nr 10 do SWZ. Należy wykonać wszelkie prace budowalne wraz z robotami przygotowawczymi oraz zabezpieczającymi, które będą wynikać ze stanu faktycznego budynku zgodnie z polskim prawem, obowiązującymi normami
i sztuką budowalną. Zakres obowiązków Wykonawcy oraz sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony: we wzorze umowy – stanowiącym Załączniki nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-17 do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 100 % cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) Wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Należy wykazać minimum
2 roboty budowlane (umowy) polegające na malowaniu powierzchni płaskich
o łącznej wartości brutto co najmniej 640 000 zł (słownie: sześćset czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wykaz robót Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik
nr 3 do SWZ
b) Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i oświadczy, że osoba Koordynator praz przewidziana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia budowlane wydane przez (PIIB) lub (IARP), oraz 2 lata praktyki minimum.
Kandydata na stanowisko wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tą osobą Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ oraz oświadczy, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
Koordynator prac powinien posiadać uprawnienia budowlane w podanej wyżej specjalności w rozumieniu Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych, zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r poz. 1202 z późń. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty na wezwanie:
1)oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 4 do SWZ.
2) wykazu robót budowlanych - wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone zgodnie z zapisami rozdziału XII ust. 1 pkt 4 lit a) SWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem dotyczącym posiadania wymaganych uprawnień - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w rozdziale XII ust. 1 pkt. 4 lit. b) SWZ. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie składane jest na podstawie art. 125 ust. 1 i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządza odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale XII ust. 2 pkt. 4) i ust. 2 pkt 7) SWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – Załącznik nr 6 do SWZ.
Do oferty Wykonawca załącza również:
a)Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), b)Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ, d)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1– Załącznik nr 2 do SWZ, e)Wadium - Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert, f) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa, g) Informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 1 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający zwraca się z prośbą aby do oferty załączyć kosztorys (może być w formie skróconej), celem weryfikacji składowych kwoty netto i brutto.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 10) ustawy Pzp od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium
w wysokości: 25 424,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy czterysta dwadzieścia cztery zł. 00/100)
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. nr rachunku
16 1240 6003 1111 0000 4946 7956 z dopiskiem „wadium w postępowaniu IHIT/P/62/2021”.
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek wskazany przez Zamawiającego.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale XX SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje znajdują się w Rozdziale XIV SWZ. Do oferty Wykonawcy dołączają Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie - Załącznik nr 2 do SWZ potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu, z którego wynika, które czynności w ramach dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy oraz że
każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 13 we wzorze Umowy - Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ihit.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W celu prawidłowego przygotowania oferty oraz oszacowania kosztów realizacji zamówienia Zamawiający, ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej. Wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 11:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
2. O dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem, przesłanym elektronicznie przy użyciu Platformy Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://ihit.ezamawiajacy.pl. We wniosku należy wskazać osobę, która będzie uczestniczyła w wizji lokalnej.
3. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie o terminie wizji. Wykonawcy powinni stawić się w w/w terminie przed budynkiem Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie,
ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa. Wizja odbędzie się w reżimie sanitarnym
4. Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane są do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników przygotowanej przez Zamawiającego.
5. Nieskorzystanie z możliwości odbycia wizji lokalnej wyklucza ewentualne roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny.
6. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
7. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń podczas wizji nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania należy kierować do Zamawiającego zgodnie z przejętym przez Zamawiającego sposobem komunikacji o których mowa w rozdziale XV SWZ.
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont domu - Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowy remont domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI