Roboty budowlane w zakresie przebudowy strzelnicy otwartej 300 m na terenie Ośrodka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane w zakresie przebudowy strzelnicy otwartej 300 m na terenie Ośrodka Szkolenia Służby Ochrony Państwa w miejscowości Raducz gmina Nowy Kawęczyn
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającySłużba Ochrony Państwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00112436
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie przebudowy strzelnicy otwartej 300 m na terenie Ośrodka Szkolenia Służby Ochrony Państwa w miejscowości Raducz gmina Nowy Kawęczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Służba Ochrony Państwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369383133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podchorążych 38

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-463

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 606 54 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sop.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sop.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie przebudowy strzelnicy otwartej 300 m na terenie Ośrodka Szkolenia Służby Ochrony Państwa w miejscowości Raducz gmina Nowy Kawęczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fde1a34-e3b7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012349/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa strzelnicy w m. Raducz, gm. Nowy Kawęczyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https: //miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https: //miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal,
3) poczty elektronicznej, email: przetargi@sop.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje
warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się
korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia
i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych
środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych
w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy
i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (numer referencyjny postępowania nadany przez Zamawiającego – nr 8/2021/ZP).
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczenia,
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji, jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
przetargi@sop.gov.pl (wpisując w tytule wiadomości: sprawa nr 8/2021/ZP).
8/2021/ZP 9/16
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa,
z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl,
telefon: 22 606 57 01.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez SOP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ), dalej ustawą Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz archiwizacji wymagany dla danych
kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 8/2021/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane polegające na przebudowie strzelnicy otwartej 300 m na terenie Ośrodka Szkolenia Służby Ochrony Państwa w miejscowości Raducz gmina Nowy Kawęczyn zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu oceny złożonych ofert, zostaną zastosowane poniższe kryterium oceny:
1. cena - 60%
2. Gwarancja - 60 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1.1 Zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
− wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie: co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto
każda,
− dysponuje co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i aktualne zaświadczenie
z właściwego samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7
lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r.
poz. 1725).
− dysponuje co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń i aktualne zaświadczenie z właściwego samorządu
zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U.
z 2018 r., poz. 1202) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725);
− dysponuje co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i aktualne zaświadczenie
z właściwego samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia
7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r.
poz. 1725);
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom
państwa Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a
oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlanej o wartości nie
mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie,
- wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże, że dysponuje, co
najmniej:
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i aktualne zaświadczenie z właściwego
samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7
lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U.
z 2016 r. poz. 1725).
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń i aktualne zaświadczenie z właściwego
samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7
lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U.
z 2016 r. poz. 1725);
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i aktualne
zaświadczenie z właściwego samorządu zawodowego, zgodnie z przepisami ustawy
Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202) oraz ustawy
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów
budownictwa (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) oferta musi
spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:
a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.
58 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w
ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczek, na poczet wykonania zamówienia objętego niniejszą umową. Dopuszczalna wysokość zaliczki –
do 2 000 000 zł.
2. Zamawiający może udzielić zaliczki wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy.
3. Zamawiający przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej.
4. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże, na podstawie zaakceptowanego harmonogramu rzeczowo – terminowo - finansowego, zakres robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także formę wniesienia zabezpieczenia zaliczki
i termin jej rozliczenia.
5. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:
a) gwarancji bankowej,
b) gwarancji ubezpieczeniowej.
6. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantować wypłatę na rzecz Zamawiającego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia. Ważność dokumentu gwarancyjnego powinna mijać nie wcześniej niż 60 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki wskazany we wniosku, o którym mowa w ust. 4. Treść dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiającego.
7. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje się odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom
i dalszym podwykonawcom, biorącym udział w realizacji części zamówienia, na którą zaliczka została wypłacona, tj. dokumentów, o których mowa w § 12 ust 5.
8. Zamawiający może udzielić kolejnej zaliczki, pod warunkiem że Wykonawca rozliczył się z poprzednio udzielonej zaliczki.
9. Zamawiający może zażądać zwrotu udzielonej zaliczki w przypadku, gdy opóźnienie realizacji jakiegokolwiek elementu robót ujętego w zaakceptowanym harmonogramie, o którym mowa w ust. 4 przekracza 14 dni w stosunku do terminów
w nim określonych.
10. W nieprzewidzianych, wyjątkowych, uzasadnionych sytuacjach Zamawiający
na wniosek Wykonawcy może dopuścić rozliczenie zaliczki w innym terminie. Przedłużenie terminu rozliczenia zaliczki na wniosek Wykonawcy jest uwarunkowane przedłużeniem terminu ważności zabezpieczenia zaliczki.
11. Nierozliczenie zaliczki w ustalonym terminie wyłączając sytuację opisaną w ust. 10 spowoduje niezwłoczne wystąpienie Zamawiającego do Gwaranta o jej zwrot
w wysokości nierozliczonej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 19 załącznika nr 3 do SWZ (Istotne postanowienia, które zostaną
wprowadzone do treści umowy)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-26

2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa leków
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Modernizacja Pododdziału Dializ wraz ze stacją uzdatniania wody
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Koluszki.”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI