Zawarcie umowy ramowej na zakup na rzecz UKNF Finansowego Pakietów uczestnictwa w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zawarcie umowy ramowej na zakup na rzecz UKNF Finansowego Pakietów uczestnictwa w międzynarodowych i krajowych wydarzeniach poświęconych tematyce innowacji finansowych, regulacyjnych oraz nadzorczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyUrząd Komisji Nadzoru Finansowego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00055604
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zawarcie umowy ramowej na zakup na rzecz UKNF Finansowego Pakietów uczestnictwa w międzynarodowych i krajowych wydarzeniach poświęconych tematyce innowacji finansowych, regulacyjnych oraz nadzorczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piękna 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.knf.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na zakup na rzecz UKNF Finansowego Pakietów uczestnictwa w międzynarodowych i krajowych wydarzeniach poświęconych tematyce innowacji finansowych, regulacyjnych oraz nadzorczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0955c58d-9b5a-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.knf.gov.pl/o_nas/urzad_komisji/zamowienia_publiczne/zam_pub_pow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAPu,https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji) w następujący sposób:-miniPortal poprzez ePUAP: https://miniportal.uzp.gov.pl/ za pośrednictwem udostępnionego przez miniPortal formularza dostępnego na ePUAP („Formularz do komunikacji”).-ePUAP: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezaowienia za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP („Formularz do komunikacji”).-Poczta elektroniczna: zamowienia@knf.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest posiadać konto na ePUAP dzięki czemu Wykonawca ma dostęp do formularzy: „złożenia”, „zmiany”, „wycofania oferty lub wniosku” oraz „formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP. 2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem www „Formularza do komunikacji” jako „Załącznik”. Z wyłączeniem „składania”, „zmiany” lub „wycofania” ofert, Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email. 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanego „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Zamawiający dopuszczaw szczególności następujący format przesyłanych danych: *.doc, *.docx, *.pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa;2) administrator zapewnia kontakt z inspektorem ochrony danych („IOD”) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@knf.gov.pl lub drogą pocztową na adres korespondencyjny administratora;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Wykonawca posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotyczących narusza przepisy RODO;9) Wykonawcy nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Wykonawcy danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 590000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest określenie warunków udzielania i realizacji zamówień na Usługi zakupu na rzecz Zamawiającego Pakietów uczestnictwa w liczbie, której łączny koszt nie przewyższa kwoty przedmiotu zamówienia, realizowanych w ramach opłaty za uczestnictwo w charakterze partnera, sponsora lub patrona, zwanych dalej Pakietem uczestnictwa w międzynarodowych i krajowych wydarzeniach zewnętrznych poświęconych tematyce innowacji finansowych (FinTech) regulacyjnych (RegTech) oraz nadzorczych (SupTech) organizowanych w formule np. konferencji, seminariów, forów, debat, hackathon-ów, meetup-ów czy webinar-ów na potrzeby promocji działań Zamawiającego prowadzonych w ramach działań mających na celu wspieranie rozwoju innowacyjności rynku finansowego.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Usługi będą realizowane przez Wykonawców na podstawie zwieranych w trakcie obowiązywania Umowy Ramowej Umów Wykonawczych, których wzór określa Załącznik nr 2 do Umowy Ramowej. 4. Zamawiający zastrzega, że realizacja przedmiotu Umowy Ramowej odbywać będzie się zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego ogólnej wartości przedmiotu Umowy Ramowej, określonej w § 3 ust. 1 Umowy Ramowej, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najkorzystniejszy bilans kryteriów, czyli uzyska największą ilość punktów. Obliczenia w ramach ww. kryteriów oceny ofert dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli nie można wybrać Oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera Ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostały złożone Oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te Oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego Ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostarczenie na miejsce Wydarzenia zewnętrznego materiałów informacyjno-promocyjnych Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 3,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dostarczenie na miejsce Wydarzenia zewnętrznego i wystawienie roll-upów/ ścianek promocyjnych Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 3,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja miejsca na stoisko promocyjne podczas Wydarzenia zewnętrznego

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie zabudowy stoiska promocyjnego w przypadku braku możliwości rozstawienia stoiska mobilnego Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 6,00

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Transport stoiska mobilnego Zamawiającego z siedziby Zamawiającego na miejsce Wydarzenia zewnętrznego wraz z jego montażem i demontażem po jego zakończeniu

4.3.6.) Waga: 3,00

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompleksowa pomoc w zakresie montażu, konfiguracji i obsługi materiałów promocyjnych podczas Wydarzenia zewnętrznego

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 8

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompleksowa pomoc – na etapie przygotowania udziału Zamawiającego w Wydarzeniu zewnętrznym – w zakresie zapewnienia– w ramach sprzętu udostępnionego przez Organizatora Wydarzenia zewnętrznego – odpowiedniego sprzętu audiowizualnego na potrzeby wyświetlania prezentacji, filmów i animacji przygotowanych przez Zamawiającego na potrzeby Wydarzenia zewnętrznego na etapie przygotowania.

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 9

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przygotowanie propozycji informacji dotyczących udziału Zamawiającego w Wydarzeniu zewnętrznym do ewentualnego wykorzystania przez Zamawiającego w zakresie autopromocji w mediach społecznościowych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część zrealizowana obejmuje, co najmniej 3 usługi, z których: a) każda polegała na realizacji działań promocyjnych w zakresie kompleksowej organizacji udziału firmy/instytucji w konferencji lub forum lub innym spotkaniu o charakterze ogólnokrajowym, skierowanym do przedsiębiorców lub przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego lub instytucji otoczenia biznesu, w którym liczba uczestników wynosiła co najmniej 50 osób, przy czym w jednej z świadczonych usług udział wzięło co najmniej 100 uczestników,b) każda ze świadczonych usług miała wartość co najmniej 10 000 zł brutto, c) co najmniej jedna była zrealizowana w ramach Pakietu uczestnictwa.Przez Pakiet uczestnictwa rozumie się Pakiet świadczeń przysługujących Zamawiającemu na podstawie opłaty wniesionej na rzecz Organizatora Wydarzenia zewnętrznego w ramach udziału Zamawiającego w Wydarzeniu zewnętrznym w charakterze partnera, sponsora lub patrona wydarzenia, w tym świadczeń realizowanych w ramach Usług dodatkowych objętych Pakietem uczestnictwa.2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia, tj. zespołem składającym się z co najmniej 3 osób, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, legitymującą się następującym doświadczeniem: 1) Zespół realizacyjny: składający się z 2 osób, z których każda posiada co najmniej następujące kwalifikacje: a) wykształcenie co najmniej średnie,b) doświadczenie: brała udział w obsłudze organizacyjnej przynajmniej 3 konferencji lub wydarzenia zewnętrznego organizowanego w innej formule (np. seminarium, webinarium, meetup, hackathon) dla co najmniej 100 osób każda w ramach odrębnej umowy, z których przynajmniej jedna trwała dłużej niż rok (12 miesięcy), 2) Koordynatora Organizacyjnego Zespołu: posiadającego co najmniej następujące kwalifikacje: a) wykształcenie co najmniej średnie,b) doświadczenie: brał udział w realizacji co najmniej dwóch usług, w zakresie których była odpowiedzialny za wyszukiwanie i negocjowanie warunków udziału podmiotów trzecich w wydarzeniach zewnętrznych organizowanych w formule np. konferencji, seminarium, webinarium, meetup, hackathon.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) Wykazu usług (zamówień) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, , którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ; 3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 5 900 zł (słownie: pięć tysięcy dziewięćset i 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego: a) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.3. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy; c) Dokumenty, o których mowa w pkt 8.2.1., 8.2.2. i 8.4.2. SWZ składa dowolny wykonawca/dowolni wykonawcy wykazujący spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spośród Wykonawców wspólnie składających ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 5

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1 ustawy

8.23.) Uzasadnienie zawarcia umowy ramowej na okres wykraczający poza wskazany w art. 311 ust. 3 ustawy:

nie dotyczy

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed zawarcie Umowy Ramowej. 2) Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem Umowy Wykonawczej wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy w wysokości stanowiącej równowartość 2 % łącznego wynagrodzenia ceny całkowitej brutto, określonego w § 7 ust. 1 Umowy Wykonawczej.
2021-05-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI