Wykonanie badania pod tytułem: „Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badania pod tytułem: „Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich 2021/2022”,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-06-24
  • ZamawiającyMINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00081942
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
˜Wykonanie badania pod tytułem: „Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich 2021/2022”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 140315583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Wspólna 2/4

1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: ˜222737150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@mfipr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Wykonanie badania pod tytułem: „Badanie trackingowe na potrzeby monitorowania świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich 2021/2022”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-c55a6b26-cceb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00005590/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.49 Badanie trackingowe 2020/2021, monitorujące podstawowe wskaźniki świadomości, znajomości i poziomu wiedzy nt. Funduszy Europejskich

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

˜Program Operacyjny Pomoc Techniczna

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresemhttps://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Na wskazanej Platformie została opublikowana dokumentacja niniejszego postępowania. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się zwykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Szczegółoweinformacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobieprzekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w Rozdziale 2SWZ. https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznychdla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędnewymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, w tym informacjęnt.specyfikacji połączenia, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościniemniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4,Linux,lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS1.2,najlepiej w najnowszej wersji; d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany programAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2ww.Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MBw szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Szczegółowe informacje o sposobie się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte sąw Rozdziale 2 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie2016/679”)informujemy,że: • Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarciaumowy oraz realizacji umowy jest Minister Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzibą przy ul.Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie. • Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom(w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej,Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej AdministracjiSkarbowej) lub podmiotom współpracującym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o którychmowa w pkt 19.1 SWZ, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem. • Osobom, które wpostępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawodostępu do danych oraz ich sprostowania,a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art.6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/769 –prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danychosobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postępowania, zawarciaumowy oraz realizacji umowy. •Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osoboweprzysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.• Dane osobowe są przetwarzane napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu dodanych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – wodniesieniu do pozostałych danych osobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacjiumowy. • Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania iwynosi - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa wart. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.- w zakresie określonym wprzepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji. • Dane kontaktowe doInspektora Ochrony Danych -IOD@mfipr.gov.pl • Dane osobowe nie będą podlegałyzautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Szczegółowe informacje na tematochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜BDG-V.2611.25.2021.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 312893,37 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Przeprowadzenie badania ilościowego na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski przy pomocy techniki CAPI lub CATI oraz dostarczenie Zamawiającemu raportu i broszury pn.: „Badanie rozpoznawalności i wiedzy o Funduszach Europejskich w społeczeństwie polskim. Edycja 2021” wraz z bazą danych,2. Przeprowadzanie badań ilościowych na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski przy pomocy techniki CAPI lub CATI, na podstawie zleceń zamawiającego i przekazanie zamawiającemu baz danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 60% i Metodologia - 40%. 13.2 Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Metodologia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy (Numeracja zgodna z SWZ):5.1 nie podlegają wykluczeniu,5.2 spełniają następujące warunki dotyczące:5.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:5.2.4.1 w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie:5.2.4.1.1 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badań opinii z wykorzystaniem techniki CAPI na reprezentatywnych próbach ogólnopolskich nie mniejszych niż 1 000 respondentów, dla każdego z tych badań odrębnie, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda;5.2.4.1.2 2 usługi polegające na przeprowadzeniu badań opinii z wykorzystaniem techniki CATI na reprezentatywnych próbach ogólnopolskich nie mniejszych niż 1 000 respondentów, dla każdego z tych badań odrębnie, o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda; 5.2.4.1.3 2 usługi polegające na przeprowadzeniu oceny skuteczności kampanii marketingowej.5.2.4.2 Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem badawczym składającym się z 3 członków (kierownik projektu i dwóch członków zespołu), spełniających poniższe warunki:5.2.4.2.1 kierownik projektu, posiadający doświadczenie w kierowaniu co najmniej 5 (pięcioma) ukończonymi badaniami opinii publicznej na reprezentatywnych próbach ogólnopolskich nie mniejszych niż 1 000 respondentów dla każdego z tych badań odrębnie, które to badania zostały ukończone w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; przy czym poprzez kierowanie rozumie się organizację, koordynację i sprawowanie nadzoru merytorycznego nad zespołem badawczym;5.2.4.2.2 dwóch członków zespołu, każdy posiadający doświadczenie uczestnictwa w 2 (dwóch) badaniach opinii publicznej z wykorzystaniem techniki CAPI i w 2 (dwóch) badaniach opinii publicznej z wykorzystaniem techniki CATI, na reprezentatywnych próbach ogólnopolskich nie mniejszych niż 1000 respondentów, dla każdego z tych badań odrębnie, które to badania zostały ukończone w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; przy czym poprzez udział w realizacji badania opinii publicznej rozumie się wykonywanie łącznie następujących prac: opracowywanie koncepcji i metodologii badania, realizację badania, analizę wyników i opracowywanie wniosków.5.2.4.2.3 Funkcji kierownika projektu nie można łączyć z funkcją pozostałych członków zespołu badawczego. W przypadku skierowania do udziału w zespole większej liczby osób, każda z wyznaczonych osób musi spełnić wymogi określone dla członka zespołu badawczego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,określonych w Rozdziale 5 SWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne nadzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 do SWZ. Oświadczeniewykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.Oświadczenia należyzłożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz zww. oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzoremstanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wzakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym; 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;c) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozagranicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit. a składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządzalikwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jestzawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawionynie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,określonych w Rozdziale 5 SWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne nadzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 do SWZ. Oświadczeniewykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.Oświadczenia należyzłożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz zww. oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzoremstanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wzakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym; 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;c) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜(Numeracja zgodna z SWZ)8.11 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:8.11.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11 do SWZ;8.11.2 oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy; 8.11.3 oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 według wzorów stanowiących Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;8.11.4 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;8.11.5 oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3 według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;8.11.6 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;8.11.7 odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;8.11.8 metodologię, umożliwiającą ocenę oferty w sposób opisany w pkt 13.4 SIWZ, zawierającą:8.11.8.1 opis sposobu doboru prób do badania techniką CAPI oraz techniką CATI;8.11.8.2 opis potencjalnych obszarów ryzyka i mechanizmów je minimalizujących odrębnie dla techniki CAPI i odrębnie dla techniki CATI; 8.11.8.3 opis analiz (w tym analiz statystycznych) pozwalających na uzyskanie wiarygodnych, rzetelnych wniosków oraz zachodzących zmian, zgodnie z wymaganiami pkt 5.2 OPZ wykorzystanych do realizacji zamówienia, w tym uzasadnienie ich przydatności w kontekście badania,Uwaga: Jeżeli oferta nie będzie zawierała informacji wskazanych w pkt 8.11.8.1 – 8.11.8.3 to taka oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy jako niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia.8.11.9 informację o liczbie oferowanych dodatkowych pomiarów w miesiącu wykonanych techniką CAPI oraz dodatkowych pomiarów w miesiącu wykonanych techniką CATI, z których będzie mógł skorzystać Zamawiający (zawartą w pkt 5 Formularza Ofertowego, załącznik nr 11 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜(Numeracja zgodna z SWZ) 5.6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzieleniezamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej,opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowośćumocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzonejako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawcaprzekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodnośćodwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodnościodwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonujenotariusz lub mocodawca. 5.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. 5.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowizałącznik nr 3 do SWZ.6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SWZ składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w projektowanychpostanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących Załącznik Nr 2 doSWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-23

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę odzieży ochronnej dla uczestników szkoleń i kursów - Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę odzieży ochronnej dla uczestników szkoleń i kursów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.