Wykonanie badania ewaluacyjnego ex-post Programu „Bloki 200+ Innowacyjna technologia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badania ewaluacyjnego ex-post Programu „Bloki 200+ Innowacyjna technologia zmiany reżimu pracy bloków energetycznych klasy 200 MWe” realizowanego w ramach poddziałania 4.1.3 PO IR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2021-04-13
  • ZamawiającyNarodowe Centrum Badań i Rozwoju
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023928
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
wykonanie badania ewaluacyjnego ex-post Programu „Bloki 200+ Innowacyjna technologia zmiany reżimu pracy bloków energetycznych klasy 200 MWe” realizowanego w ramach poddziałania 4.1.3 PO IR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141032404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowogrodzka 47a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 39 07 249

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ncbr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/ncbr

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie i realizacja strategicznych programów badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wykonanie badania ewaluacyjnego ex-post Programu „Bloki 200+ Innowacyjna technologia zmiany reżimu pracy bloków energetycznych klasy 200 MWe” realizowanego w ramach poddziałania 4.1.3 PO IR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d75cfcda-8e2d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013840/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Ewaluacja ex-post projektu pozakonkursowego Bloki 200+. Ewaluacja wynika z planu ewaluacji i zasad finansowania programu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

POIR SYST

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/ncbr/postepowania-rozpoczete

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ePUAP: /NCBiR/SkrytkaESP e-mail: przetargi@ncbr.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wszystkie dokumenty przekazywane za pośrednictwem skrzynki ePUAP podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w dokumentacji zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/21/TPBN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest badanie ewaluacyjne ex-post, którego rezultatem będzie ocena skuteczności i użyteczności testowanego w Programie modelu wsparcia (zamówienie przedkomercyjne) oraz ocena stopnia realizacji celów Programu „Bloki 200+ Innowacyjna technologia zmiany reżimu pracy bloków energetycznych klasy 200 MWe”, realizowanego w ramach poddziałania 4.1.3 PO IR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79320000-3 - Usługi badania opinii publicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny został określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w zakresie PCP osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób realizacji badania

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy PZP (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazać się:1. doświadczeniem w wykonaniu/wykonywaniu co najmniej trzech usług polegających na przeprowadzeniu badań ewaluacyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, z których każda miała wartość co najmniej 150 tys. złotych brutto. Wszystkie wymagane usługi muszą dotyczyć badań, których wyniki są jawne lub możliwe do uzyskania na drodze dostępu do informacji publicznej lub w przypadku badań nienależących do powyższych kategorii, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego przedłoży dokumenty (np. wyniki badań, raporty), pozwalające Zamawiającemu jednoznacznie ocenić, czy zakres badania był adekwatny do wymagań Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania usług z różnych kontraktów w celu uzyskania ww. wartości minimalnej; W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu i ilości wykonywania danej usługi, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te ilości (zakres) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług.2. dysponuje lub będzie dysponować zespołem badawczym, składającym się z co najmniej 4 osób (funkcję kierownika badania można łączyć z funkcją eksperta lub funkcją badacza jakościowego), dysponujących odpowiednimi kompetencjami badawczymi i analitycznymi oraz doświadczeniem w prowadzeniu ewaluacji programów, interwencji publicznych. W tym co najmniej:2.2.1. Jedna osoba pełniącą funkcję Kierownika badania, posiadająca doświadczenie w kierowaniu lub koordynowaniu co najmniej trzech zakończonych badań ewaluacyjnych o minimalnej wartości 80 tys. (brutto) zł każde. Kierownik musi wykazać się doświadczeniem jako badacz ilościowy i jakościowy oraz jako autor raportów z badań ewaluacyjnych w co najmniej trzech ewaluacjach o wartości co najmniej 80 tys. zł każde (wliczając badania, w których pełnił funkcję koordynatora lub kierownika). 2.2.2. Dwóch badaczy jakościowych, z których każdy projektował scenariusze indywidualnych wywiadów pogłębionych oraz scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych z respondentami i realizował ww. narzędzia w co najmniej dwóch zakończonych ewaluacjach lub badaniach o charakterze analiz społeczno - gospodarczych o wartości min. 80 tys. każda. Przynajmniej jeden z badaczy był odpowiedzialny za przygotowanie i moderowanie spotkań z respondentami z obszaru interwencji publicznych. 2.2.3. Eksperta, posiadającego: • wykształcenie wyższe poświadczone uzyskaniem dyplomu (minimum doktor), • wiedzę i kompetencje eksperckie, poświadczone minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze energetyki; • w swoim dorobku zrealizowane (co najmniej jako członek zespołu) w ostatnich 5 latach, co najmniej dwa projekty (typu badania ewaluacyjne, analizy, ekspertyzy, strategie, projekty badawcze, projekty B+R realizowane w partnerstwie z innym podmiotem) w obszarze energetyki; • opublikowane co najmniej 2 publikacje w ostatnich 5 latach w obszarze energetyki.Ekspertem nie może być osoba pozostająca w konflikcie interesów z Zamawiającym, wobec której nie zachodzą, żadne okoliczności mogące budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności względem ww. ewaluacji Programu BLOKI 200 +, w tym, że nie brała osobistego udziału w przygotowaniu: projektu Programu, procedur NCBR oraz ewaluacji ex-ante i on-going Programu.2.2.4. Eksperta, posiadającego:• wykształcenie wyższe poświadczone uzyskaniem dyplomu (minimum mgr),• wiedzę i kompetencje eksperckie, poświadczone minimum trzyletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze polityk publicznych w zakresie wspierania innowacyjności, który zrealizował w ostatnich 5 latach co najmniej dwa projekty badawcze związane z oceną lub analizą lub przygotowaniem ekspertyz w obszarze polityki publicznej w zakresie wspierania innowacyjności, oraz • posiadającego opublikowane co najmniej 2 publikacje w ostatnich 5 latach w obszarze polityki publicznej w zakresie wspierania innowacyjności. Ekspertem nie może być osoba, pozostająca w konflikcie interesów z Zamawiającym, wobec której nie zachodzą, żadne okoliczności mogące budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności względem ww. ewaluacji Programu BLOKI 200 +, w tym, że nie brała osobistego udziału w przygotowaniu: projektu Programu, procedur NCBR oraz ewaluacji ex-ante i on-going Programu.Wszystkie wymagania względem każdego z członków zespołu muszą dotyczyć badań ewaluacyjnych i analiz społeczno-gospodarczych, których wyniki są jawne lub możliwe do uzyskania na drodze dostępu do informacji publicznej. W przeciwnym wypadku Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedłoży dokumenty (np. wyniki badań, raporty), pozwalające Zamawiającemu jednoznacznie ocenić, czy zakres wykonywanych przez danego członka zespołu obowiązków był adekwatny do wymagań Zamawiającego.Minimalna liczba członków zespołu wynosi 4. W celu wykazania spełnienia powyższych wymogów Wykonawca przedłoży wypełniony formularz, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 (Wykaz osób) do SWZ. Z treści przedstawionego przez Wykonawcę wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego przez Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu usług, dat wykonania, nazwy podmiotu na rzecz, którego była świadczona usługa oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, że zostały wykonane należycie. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik nr 8 do SWZ.2. Wykaz osób potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VII pkt. 2.2 wraz z podaniem imienia i nazwiska, a także podstawą do dysponowania daną osobą. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik nr 9 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 16).Wstępne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wzór wstępnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (podpisane zgodnie z informacją zawartą w pkt 17). Opis sposobu realizacji zamówienia - załączony opis podlegał będzie ocenie zgodnie z zapisem pkt XVII SWZ. W przypadku nie załączenia do oferty opisu sposobu realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1. Pkt 5 uPzp;Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 10 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa może zostać zmieniona w sytuacji gdy: 1) zaistnieją okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie Umowy;2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;4) zaistnieje konieczność wprowadzenia zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy;5) zaistnieje działanie siły wyższej rozumianej jako nadzwyczajne okoliczności niezależne od Stron, których nie można było przewidzieć, jak m.in.: wojna, stany wyjątkowe, strajki generalne, blokady, embargo, działania sił przyrody o charakterze klęsk żywiołowych jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, pożary, epidemie, pandemie itp., uniemożliwiającej realizację w części lub w całości Przedmiotu Umowy;6) wystąpią uzasadnione zmiany w zakresie sposobu realizacji, w tym zmiana miejsca lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy; 7) nastąpi konieczność zmiany warunków i terminów płatności.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia wykonywania usługi stanowiącej Przedmiot Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których nie było możliwe wykonanie tej usługi, w następujących sytuacjach:1) jeżeli przyczyny, z powodu których nie było możliwe wykonanie usługi są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;2) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;3) wystąpienia zdarzeń natury siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.Strony są uprawnione do zmiany Umowy w zakresie metodologii wykonania usług, sposobu i zakresu wykonania Przedmiotu Umowy, bez zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w następujących sytuacjach:1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części Przedmiotu Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań metodologicznych, niż wskazane w SOPZ, a wynikających ze stwierdzonych wad SOPZ, zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,2) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań metodologicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie zawarcia Umowy, a ponadto jej dokonanie podyktowane jest zmianą stanu prawnego w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, tj. w szczególności: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177);3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572);jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.Wszelkie zmiany Umowy, z zastrzeżeniem § 10 ust. 5 Umowy, § 13 ust. 1 Umowy, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI