Usługa przygotowania raportu na temat potencjału Trójmiasta i Słupska w zakresie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przygotowania raportu na temat potencjału Trójmiasta i Słupska w zakresie pozyskiwania inwestycji w obszarze knowledge-intensive business services (KIBS)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-02
  • ZamawiającyAGENCJA ROZWOJU POMORZA SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00094091
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania raportu na temat potencjału Trójmiasta i Słupska w zakresie pozyskiwania inwestycji w obszarze knowledge-intensive business services (KIBS)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU POMORZA SPÓŁKA AKCYJNA

1.3.) Oddział zamawiającego: ARP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190044530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Grunwaldzka 472D

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@arp.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arp.gda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka Akcyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Agencja rozwoju

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania raportu na temat potencjału Trójmiasta i Słupska w zakresie pozyskiwania inwestycji w obszarze knowledge-intensive business services (KIBS)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19d303a-b96b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projek-tu "Invest in Pomerania 2020", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.5. Inwestorzy zewnętrzni, umo-wa o dofinansowanie RPPM.02.05.00-22-0001/16-00, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://arp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://arp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://arp.ezamawiajacy.pl
2. Pełną obsługę techniczną Platformy zakupowej świadczy firma Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672), ul. Domaniewska 49. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną pod numerem +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), lub pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wysłania na Platformie Zakupowej.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin_ezamawiajacy oraz uznaje go za wiążący. Sposób korzystania z Platformy zakupowej określono w instrukcji dla Wykonawcy znajdującej się w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
5. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy zakupowej, tj.:
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego: https://arp.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://arp.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Agencja
Rozwoju Pomorza S.A., Al. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk, NIP 583-000-20-02, Regon
190044530, adres e-mail: sekretariat@arp.gda.pl, tel. +48 58 32 33 101, fax +48 58 32 33 200;2)
inspektorem ochrony danych osobowych w Agencji Rozwoju Pomorza S.A. jest Lucjan Brudzyński,
kontakt: rodo@arp.gda.pl;3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp oraz Otwarty Rynek
Elektroniczny Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (adres: Domaniewska 49, 02-672 Warszawa),
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000041441,
REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, właściciel Platformy zakupowej, na której Zamawiający
prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;5) dane osobowe będą przetwarzane w
związku z realizacją Umowy o dofinansowanie do upływu terminów wynikających z tej Umowy, nie
krócej niż do dnia 31 grudnia 2028 r.;6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio
dotyczących wykonawcy będącego osobą fizyczną jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;8) osoba, której dane są przetwarzane, posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu
do danych osobowych jej dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;9) osoba, której dane są przetwarzane, nie
posiada:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych;b)
prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego

1. Cel przygotowania raportu: Raport ma dostarczać aktualne informacje nt. potencjału inwestycyjnego Trójmiasta i Słupska w zakresie KIBS, stanu rozwoju sektora na Pomorzu i na tle Polski, czynników kształtujących jego atrakcyjność inwestycyjną, przewag konkurencyjnych. Raport powinien prezentować potencjał Trójmiasta na tle Polski oraz konkurujących ośrodków z poziomu Tier 1 i Tier 2. Powinien również zawierać informacje dot. oferty wsparcia dla inwestorów dostępnej w województwie pomorskim oraz rekomendacje dot. dalszego kształtowania polityki jego rozwoju, niezbędnego do sklasyfikowania Trójmiasta jako ośrodka Tier 1. Raport powinien również uwzględniać zagadnienie wkomponowania sektora KIBS w Inteligentne Specjalizacje Pomorza.
2. Odbiorcy: Przedstawiciele międzynarodowych korporacji (z listy Fortune 500), przedsiębiorcy, urzędnicy, pracownicy organizacji otoczenia biznesu, zarówno w kraju jak i za granicą.
3. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie raportu we współpracy z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nanoszenia uwag do raportu.
4. Do kontaktowania się z Wykonawcami (w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00) upoważniona jest: Paulina Śmigielska, paulina.smigielska@investinpomerania.pl; tel. +48 607 555 610.
5. Wykonawca od momentu przekazania Zamawiającemu raportu przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe bez potrzeby dokonania odrębnych czynności, zgodnie z poniższymi postanowieniami:
1) Przeniesienie autorskich praw majątkowych obejmuje następujące pola eksploatacji:
i. utrwalanie i zwielokrotnienie Raportu lub jego części dowolną techniką niezależną od standardu, systemu i formy (w szczególności techniką zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, drukarską, komputerową niezależnie od formatu zapisu i nośnika, rozmiaru, formy, techniki, oprawy, rodzaju i sposobu dystrybucji lub upubliczniania),
ii. użyczanie, wymiana z osobami trzecimi w kraju i za granicą,
iii. rozpowszechnianie Raportu, w tym publiczne wystawienie, wyświetlenie, a także udostępnianie Raportu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie wybranym przez Zamawiającego,
iv. wprowadzenie i przechowywanie w bazie danych komputera, wprowadzanie i przechowywanie w sieci komputerowej, zapis czasowy i trwały i kopia takich zapisów oraz archiwizacja zapisów,
v. tłumaczenie Raportu na różne języki, wykonywanie na podstawie Raportu opracowań oraz korzystanie z nich przez Zamawiającego i rozporządzanie nimi,
vi. prawo do rozpowszechniania Raportu poprzez publiczne ich udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
vii. prawo do udostępnianie Raportu w środkach masowego przekazu, w tym sieci Internet.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu zezwolenia na korzystanie z Raportu w dowolnych jego fragmentach do celów promocji lub reklamy, w tym wykorzystanie w całości lub we fragmentach w utworach multimedialnych, audiowizualnych, innych przekazach reklamowych i promocyjnych każdego rodzaju.
6. Raport powinien zostać przygotowany w atrakcyjnej formie graficznej, a dane i informacje powinny być prezentowane w sposób jasny i czytelny.
7. Raport powinien stanowić źródło wiedzy zarówno dla członków zespołu Invest in Pomerania jak i dla potencjalnych inwestorów.
8. Raport powinien dzielić się na dwie części: główną oraz rekomendacyjną. Ta druga część powinna zawierać wszystkie elementy związane z rekomendacjami dla promocji oraz dla rozwoju sektora KIBS na Pomorzu.
9. Do Wykonawcy należeć będzie graficzne opracowanie raportu i udostępnienie Zamawiającemu pliku w formacie PDF w wersjach do druku i do zamieszczenia w Internecie.
10. Raport powinien być utrzymany w konwencji opracowań tego typu, powinien charakteryzować się dużą ilością ikonografik, wykresów oraz tabel.
11. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt graficzny raportu z uwzględnieniem wymaganych przez Zamawiającego elementów graficznych (logotypy Agencji Rozwoju Pomorza S.A., Invest in Pomerania, wskazanych przez Zamawiającego partnerów oraz informacja o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej).
12. Ostateczny kształt raportu zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji.
13. Zamawiający wskazuje, że wskazany w niniejszym ogłoszeniu termin realizacji (9 miesięcy) będzie przedmiotem negocjacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie badań nad atrakcyjnością inwestycyjną regionów (PK2)

4.3.6.) Waga: 35,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie badań nad sektorem KIBS (PK3)

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wy-konał co najmniej 2 usługi opracowania raportu dotyczącego potencjału pozyskiwania inwestycji w sektorze KIBS, przy czym każda usługa dotyczyła przynajmniej jednego z na-stępujących obszarów metropolitalnych Europy Środkowo-Wschodniej: Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Katowice, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, Rzeszów, Sofia, Praga, Brno, Ostrava, Tallinn, Budapeszt, Debrecen, Ryga, Wilno, Kowno, Bukareszt, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Bratysława, Mińsk, Sarajewo, Belgrad, Lwów, Kijów, zaś zakres raportu obejmował przynajmniej:
a. rozwój branży KIBS w danej lokalizacji w ujęciu ilościowym (liczba podmiotów, liczba zatrudnionych, trendy, struktura, główni inwestorzy, obsługiwane procesy) i w ujęciu jakościowym (powiązania z innymi sektorami),
b. sektor KIBS w gospodarce danej lokalizacji (współpraca i konkurencja, powiązania),
c. podstawowe informacje dot. danej lokalizacji:
i. Dostępność puli talentów/wysoko wykwalifikowanej kadry
ii. Dostępność komunikacyjna (połączenia lotnicze, drogowe, kolejowe)
iii. Jakość komunikacji miejskiej/metropolitalnej
iv. Percepcja ogólnej jakości życia
v. Jakość lokalnych uniwersytetów
vi. Dostępność nowoczesnej powierzchni biurowej
vii. Współpraca z lokalnymi uniwersytetami
viii. Współpraca z lokalną jednostką obsługi inwestora
ix. Poziom płac
x. Koszt wynajęcia powierzchni biurowej.
2) Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwie osoby, z których każda uczestniczyła w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w realizacji co najmniej dwóch usług opracowania raportu dotyczącego potencjału pozy-skiwania inwestycji w sektorze KIBS, przy czym każda usługa dotyczyła przynajmniej jednego z następujących obszarów metropolitalnych Europy Środkowo-Wschodniej: Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Poznań, Katowice, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, Rzeszów, Sofia, Praga, Brno, Ostrava, Tallinn, Budapeszt, Debrecen, Ryga, Wilno, Kowno, Bukareszt, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Bratysława, Mińsk, Sarajewo, Belgrad, Lwów, Kijów, a każda z osób wskazanych przez Wykonawcę uczestniczyła w opracowaniu co najmniej następujących zagadnień zawartych w raporcie:
a. rozwój branży KIBS w danej lokalizacji w ujęciu ilościowym (liczba podmiotów, liczba zatrudnionych, trendy, struktura, główni inwestorzy, obsługiwane procesy) i w ujęciu jakościowym (powiązania z innymi sektorami)
b. sektor KIBS w gospodarce danej lokalizacji (współpraca i konkurencja, powiązania)
c. podstawowe informacje o dot. danej lokalizacji:
i. Dostępność puli talentów/wysoko wykwalifikowanej kadry
ii. Dostępność komunikacyjna (połączenia lotnicze, drogowe, kolejowe)
iii. Jakość komunikacji miejskiej/metropolitalnej
iv. Percepcja ogólnej jakości życia
v. Jakość lokalnych uniwersytetów
vi. Dostępność nowoczesnej powierzchni biurowej
vii. Współpraca z lokalnymi uniwersytetami
viii. Współpraca z lokalną jednostką obsługi inwestora
ix. Poziom płac
x. Koszt wynajęcia powierzchni biurowej
Na potrzeby warunków udziału w postępowaniu przez sektor KIBS należy rozumieć sektor, który składa się z podmiotów NACE rev. 2: J62, J63, M69, M70, M71, M72 oraz M73. Odpowiada to w klasyfikacji EBOPS grupom SI2, SI3, SJ1, SJ2 oraz SJ31, zgodnie z podejściem ujętym w Schnabl, E., Zenker, A. (2013), Statistical classification of knowledge-intensive business services (KIBS) with NACE Rev. 2, Karlsruhe: Fraunhofer ISI. Pojęcie obszaru metropolitalnego jest zgodne z definicją Głównego Urzędu Statystycznego (Statystyczne Vademecum Samorządowca 2020).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu usług (w zakresie wskazanym w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.2. ppkt 1 OPiW) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zo-stały wykonane (wg wzoru wskazanego w załączniku nr 3 do OPiW) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
b. a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
2) wykazu osób (w zakresie wskazanym w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.2. ppkt 2 OPiW), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do OPiW).
3) dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

VII. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych.
1. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą Wykaz doświadczenia stanowiący załącznik nr 5 do OPiW.
2. Niezłożenie załącznika nr 5 do OPiW - Wykaz doświadczenia wraz z ofertą będzie skutkowało przyznaniem Wykonawcy 0 pkt w kryterium Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie badań nad atrakcyjnością inwestycyjną regionów (PK2) i Do-świadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie badań nad sektorem KIBS (PK3).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 2 do OPiW,
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 i 5 OPiW, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
5) pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do złożenia oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
6) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;
7) inne dokumenty wymienione w OPiW.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) w przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp;
2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Pełnomocnictwo do dokonywania czynności, o których mowa w pkt 2 powinno mieć postać dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika, podpisanego przez uprawnio-nych do ich reprezentacji przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Pełnomoc-nictwo należy dołączyć do oferty;
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowie-dzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występują-cych wspólnie;
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z wykonawcą występującym ja-ko pełnomocnik pozostałych (liderem);
7) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó-wienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicz-nego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców;
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie Formularz ofertowy.
9) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamó-wienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszcze-gólni wykonawcy.
10) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub do-świadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realiza-cji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wy-nika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Zamawiający odrzuci oferty wykonawców:
1) którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 1.2,
2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w ust. 1 pkt 1.1.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian będzie regulował załącznik do SWZ - wzór umowy.
Zamawiający wskazuje, że zmiany mogą dotyczyć terminu, sposobu, oraz ceny realizacji dotyczącej przedmiotowej usługi.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 09:15

8.2.) Miejsce składania ofert: https://arp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 09:30

8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty:

1. Raport zostanie przygotowany w oparciu o minimum następujące źródła danych: baza danych OPI, InfoCredit, BDL GUS.
2. Raport będzie obejmował minimum następujący zakres:
1) Dotychczasowy rozwój branży KIBS na Pomorzu w ujęciu ilościowym (liczba podmiotów, liczba zatrudnionych, trendy, struktura, główni inwestorzy, obsługiwane procesy) i w ujęciu jakościowym (powiązania z innymi sektorami)
2) Sektor KIBS w gospodarce Pomorza (współpraca i konkurencja, powiązania)
3) Lokalizacja centrów w mieście - mapa w ujęciu dynamicznym (2010, 2015, 2020)
4) Podstawowe informacje o Trójmieście, Słupsku, Starogardzie Gdańskim oraz Tczewie w zakresie:
5) Dostępność puli talentów/wysoko wykwalifikowanej kadry
6) Dostępność komunikacyjna (połączenia lotnicze, drogowe, kolejowe)
7) Jakość komunikacji miejskiej/metropolitalnej
8) Percepcja ogólnej jakości życia
9) Jakość lokalnych uniwersytetów
10) Dostępność nowoczesnej powierzchni biurowej
11) Współpraca z lokalnymi uniwersytetami
12) Współpraca z lokalną jednostką obsługi inwestora
13) Poziom płac
14) Koszt wynajęcia powierzchni biurowej
15) Przewagi komparatywne Trójmiasta w stosunku do średniej krajowej i miast porównawczych na danym poziomie Tier 1 i 2
16) Sektor KIBS w woj. Pomorskim na tle Regionu Bałtyckiego
17) Sektor KIBS w woj. Pomorskim na tle Regionu Europy Środkowo-Wschodniej
18) Perspektywy rozwoju sektora w miastach średnich Pomorza (Słupsk, Starogard Gd., Tczew) – znaczenie infrastruktury w zwiększeniu atrakcyjności (dostępność komunikacyjna oraz dostępność powierzchni biurowej)
19) Rekomendacje dla rozwoju sektora na Pomorzu
20) Rekomendacje dla promocji
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI