IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
57,00 |
Scenariusz |
26,00 |
Jakość video |
17,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określone w § 11 Wzoru umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-02, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt.3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określony został w rozdz. XXX. 6.Ponadto do oferty Wykonawca powinien załączyć: 1) scenariusz dotyczący wybranego projektu zrealizowanego przy dofinansowaniu ze środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. Bohaterowie w opisanym scenariuszu mogą być fikcyjni. Scenariusz musi uwzględniać czas nagrania na min.1 minutę 30 sekund oraz musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przykłady realizowanych projektów znajdują się na stronie https://info.rpo.lubelskie.pl ( np. zakładki: blog, projekty-efekty, eliksir wiedzy, multimedia) oraz na stronie https://rpo.lubelskie.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/poznaj-projekty/lista-projektow/2020-rok/ Wykonawca musi przedstawić scenariusz audycji uzupełniony o storyboard oraz eksplikację reżyserską zawierającą informacje dotyczące proponowanych elementów niezbędnych do realizacji materiału video. Poprzez storyboard Zamawiający rozumie serię szkiców, obrazków, rzutów będących wskazówkami do powstania filmu. W scenariuszu muszą być zawarte takie elementy jak: zamysł audycji, jego przekaz, możliwości kontynuacji. Poprzez eksplikację reżyserską rozumie się tekst, w którym zostaną zawarte najistotniejsze informacje dotyczące stworzenia audycji, jej techniki, zamysłu artystycznego, wizji itd. Storyboard (scenorys) zawierać powinny między innymi informacje o np. lokalizacji, ewentualnej scenografii, efektach, itp. Koncepcja graficzna scenariusza i storyboardu audycji musi być zgodna z Kluczem graficznym RPO WL 2014-2020 dostępnym pod linkiem https://rpo.lubelskie.pl/dowiedz-sie-wiecej-o-programie/promuj-projekt-logotypy-zasady-oznakowania-projektow/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/wytyczne-dot-informacji-i-promocji/ UWAGA: Scenariusz i scenorys audycji należy przedstawić w formie papierowej. Przedstawione elementy scenariusza audycji obowiązkowo muszą zostać dołączone do oferty w formie wydruków bardzo dobrej jakości.2) krótki film (max. 30 sekundowego), który ma przedstawiać dowolnie wybrane przez Wykonawcę miejsce z różnych ujęć/perspektyw. UWAGA: Wykonawca przedstawia materiał Video Zamawiającemu na płycie DVD/CD (nagranej w sposób uniemożliwiający nagrywanie/nadpisywanie/dodawanie innych treści) w formacie MP4 lub AVI. .UWAGA!!!Scenariusz i film z ust. 6 nie podlegają uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, gdyż ocena będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty scenariusza i filmu, we wskazanych formach jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty film w formacie innym niż wskazany w ust. 6 pkt 2, uniemożliwiającym odtworzenie (np. wymagane będzie użycie płatnego programu nie będącego w posiadaniu Zamawiającego), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.Scenariusz i film muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku stwierdzenia niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.W przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty więcej niż jeden scenariusz i jeden film, taka oferta zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.Scenariusz i film muszą zawierać wszystkie niezbędne informacje umożliwiając nadanie Zamawiającemu punktów za poszczególne kryteria określone w załączniku nr 9 do SIWZ.7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę. Wymagania te zostały określone w § 10 wzoru umowy – załącznik nr 3 do SIWZ;