Usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska – ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM” w podziale na 5 zadań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-07-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-28
  • Numer ogłoszenia567004-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567004-N-2019 z dnia 2019-06-28 r.

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny: Usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska – ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM” w podziale na 5 zadań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego -Państwowy Zakład Higieny, krajowy numer identyfikacyjny 00028846100000, ul. Chocimska  24 , 00-791  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)8497612, e-mail mgidelska@pzh.gov.pl, faks +48 (22)5421268.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pzh.gov.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pzh.gov.pl/public/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej
Adres:
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa, pok. 206, II piętro, bud.C.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska – ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM” w podziale na 5 zadań
Numer referencyjny: A-AZ-22-149/5/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska - ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM”, ok. 400 uczestników badania. 1) Etap I: Przygotowanie badania przekrojowego. Przygotowanie obejmuje przeszkolenie ankieterów oraz przygotowanie miejsca do realizacji badania przekrojowego. Przeszkolenie ankieterów zostanie potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem uczestników szkoleń kaskadowych. 2) Etap II: Realizacja badania przekrojowego. Badanie przekrojowe składa się z: a) badania kwestionariuszowego (kwestionariusz typu PAPI w formie pytań zamkniętych z możliwością dopisania własnej odpowiedzi, czas wywiadu 30 min.); b) badań biologicznych z wykorzystaniem szybkich testów (z nakłucia opuszka palca) w kierunku HIV, HCV i kiły, niewymagających zaplecza laboratoryjnego; c) poradnictwa okołotestowego: profesjonalne poradnictwo przeprowadzone przez wykwalifikowany personel polegające na przekazaniu materiałów informacyjnych skierowanych do użytkowników ChemSex oraz zaangażowaniu badanej osoby w rozmowę dotyczącą redukcji szkód za pomocą quizów wykorzystujących zdrapki z pytaniami dotyczącymi ograniczania ryzyka podejmowania kontaktów seksualnych pod wpływem narkotyków i nowych substancji psychoaktywnych; d) dodatkowego kwestionariusza dotyczącego kondycji psychospołecznej, wypełnianego przez osoby, które wyrażą zgodę na poświęcenie dodatkowego czasu na udział w tej części badania. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 5 zadań:  ZADANIE NR 1 – Region obejmujący województwa: Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie i Lubelskie, liczba uczestników badania maksymalnie 100;  ZADANIE NR 2 – Region obejmujący województwa: Mazowieckie, Warmińsko-Mazurskie i Podlaskie, liczba uczestników badania maksymalnie 150;  ZADANIE NR 3 – Region obejmujący województwa: Kujawsko-Pomorskie, Wielkopolskie i Łódzkie, liczba uczestników badania maksymalnie 50;  ZADANIE NR 4 – Region obejmujący województwa: Pomorskie, Zachodniopomorskie i Lubuskie, liczba uczestników badania maksymalnie 50;  ZADANIE NR 5 – Region obejmujący województwa: Dolnośląskie, Opolskie i Śląskie, liczba uczestników badania maksymalnie 50. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań ujęty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ , (dalej „OPZ”).

II.5) Główny kod CPV: 79300000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79310000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: dla wszystkich zadań: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia działań outreach związanych z profilaktyką HIV/AIDS lub uzależnienia od substancji psychoaktywnych polegającej na przeprowadzeniu działań w tym zakresie, skierowanych do minimum 30 osób z populacji kluczowych (tzn. osoby świadczące usługi seksualne, osoby przyjmujące narkotyki iniekcyjnie, mężczyźni mający kontakty seksualne z mężczyznami). Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać rodzaj, daty wykonania, ilość osób oraz zakres usługi, a także zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających należyte wykonanie usługi (Poświadczenie). Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.  Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.  W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie czasu wykonywania danej usługi dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry wykonawca obowiązany jest podać w wykazie usług, b) dysponuje co najmniej 2-osobami, które będą realizowały przedmiot zamówienia, posiadające przeszkolenie w zakresie prowadzenia poradnictwa okołotestowego zakażeń HIV, tj. posiadanie certyfikatu doradcy okołotestowego HIV/AIDS wydanego przez Krajowe Centrum ds. AIDS. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania, ilości osób i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 7 – wykaz usług); b) dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; c) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg Załącznika nr 8 do SIWZ – wykaz osób); d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEiDG).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.1. Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie: a) braku podstaw do wykluczenia; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu; c) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 3.2. Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania, ilości osób i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 7 – wykaz usług); b) dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; c) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg Załącznika nr 8 do SIWZ – wykaz osób); d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEiDG).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ). W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 70,00
liczba uczestników badania 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Tak
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1 - Region obejmujący województwa: Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie i Lubelskie, liczba uczestników badania maksymalnie 100
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska - ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM”, ok. 400 uczestników badania. 1) Etap I: Przygotowanie badania przekrojowego. Przygotowanie obejmuje przeszkolenie ankieterów oraz przygotowanie miejsca do realizacji badania przekrojowego. Przeszkolenie ankieterów zostanie potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem uczestników szkoleń kaskadowych. 2) Etap II: Realizacja badania przekrojowego. Badanie przekrojowe składa się z: a) badania kwestionariuszowego (kwestionariusz typu PAPI w formie pytań zamkniętych z możliwością dopisania własnej odpowiedzi, czas wywiadu 30 min.); b) badań biologicznych z wykorzystaniem szybkich testów (z nakłucia opuszka palca) w kierunku HIV, HCV i kiły, niewymagających zaplecza laboratoryjnego; c) poradnictwa okołotestowego: profesjonalne poradnictwo przeprowadzone przez wykwalifikowany personel polegające na przekazaniu materiałów informacyjnych skierowanych do użytkowników ChemSex oraz zaangażowaniu badanej osoby w rozmowę dotyczącą redukcji szkód za pomocą quizów wykorzystujących zdrapki z pytaniami dotyczącymi ograniczania ryzyka podejmowania kontaktów seksualnych pod wpływem narkotyków i nowych substancji psychoaktywnych; d) dodatkowego kwestionariusza dotyczącego kondycji psychospołecznej, wypełnianego przez osoby, które wyrażą zgodę na poświęcenie dodatkowego czasu na udział w tej części badania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7, 79310000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 70,00
liczba uczestników badania 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2 – Region obejmujący województwa: Mazowieckie, Warmińsko-Mazurskie i Podlaskie, liczba uczestników badania maksymalnie 150;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska - ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM”, ok. 400 uczestników badania. 1) Etap I: Przygotowanie badania przekrojowego. Przygotowanie obejmuje przeszkolenie ankieterów oraz przygotowanie miejsca do realizacji badania przekrojowego. Przeszkolenie ankieterów zostanie potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem uczestników szkoleń kaskadowych. 2) Etap II: Realizacja badania przekrojowego. Badanie przekrojowe składa się z: a) badania kwestionariuszowego (kwestionariusz typu PAPI w formie pytań zamkniętych z możliwością dopisania własnej odpowiedzi, czas wywiadu 30 min.); b) badań biologicznych z wykorzystaniem szybkich testów (z nakłucia opuszka palca) w kierunku HIV, HCV i kiły, niewymagających zaplecza laboratoryjnego; c) poradnictwa okołotestowego: profesjonalne poradnictwo przeprowadzone przez wykwalifikowany personel polegające na przekazaniu materiałów informacyjnych skierowanych do użytkowników ChemSex oraz zaangażowaniu badanej osoby w rozmowę dotyczącą redukcji szkód za pomocą quizów wykorzystujących zdrapki z pytaniami dotyczącymi ograniczania ryzyka podejmowania kontaktów seksualnych pod wpływem narkotyków i nowych substancji psychoaktywnych; d) dodatkowego kwestionariusza dotyczącego kondycji psychospołecznej, wypełnianego przez osoby, które wyrażą zgodę na poświęcenie dodatkowego czasu na udział w tej części badania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7, 79310000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 70,00
liczba uczestników badania 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa:  ZADANIE NR 3 – Region obejmujący województwa: Kujawsko-Pomorskie, Wielkopolskie i Łódzkie, liczba uczestników badania maksymalnie 50;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska - ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM”, ok. 400 uczestników badania. 1) Etap I: Przygotowanie badania przekrojowego. Przygotowanie obejmuje przeszkolenie ankieterów oraz przygotowanie miejsca do realizacji badania przekrojowego. Przeszkolenie ankieterów zostanie potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem uczestników szkoleń kaskadowych. 2) Etap II: Realizacja badania przekrojowego. Badanie przekrojowe składa się z: a) badania kwestionariuszowego (kwestionariusz typu PAPI w formie pytań zamkniętych z możliwością dopisania własnej odpowiedzi, czas wywiadu 30 min.); b) badań biologicznych z wykorzystaniem szybkich testów (z nakłucia opuszka palca) w kierunku HIV, HCV i kiły, niewymagających zaplecza laboratoryjnego; c) poradnictwa okołotestowego: profesjonalne poradnictwo przeprowadzone przez wykwalifikowany personel polegające na przekazaniu materiałów informacyjnych skierowanych do użytkowników ChemSex oraz zaangażowaniu badanej osoby w rozmowę dotyczącą redukcji szkód za pomocą quizów wykorzystujących zdrapki z pytaniami dotyczącymi ograniczania ryzyka podejmowania kontaktów seksualnych pod wpływem narkotyków i nowych substancji psychoaktywnych; d) dodatkowego kwestionariusza dotyczącego kondycji psychospołecznej, wypełnianego przez osoby, które wyrażą zgodę na poświęcenie dodatkowego czasu na udział w tej części badania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7, 79310000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 70,00
liczba uczestników badania 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ZADANIE NR 4 – Region obejmujący województwa: Pomorskie, Zachodniopomorskie i Lubuskie, liczba uczestników badania maksymalnie 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska - ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM”, ok. 400 uczestników badania. 1) Etap I: Przygotowanie badania przekrojowego. Przygotowanie obejmuje przeszkolenie ankieterów oraz przygotowanie miejsca do realizacji badania przekrojowego. Przeszkolenie ankieterów zostanie potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem uczestników szkoleń kaskadowych. 2) Etap II: Realizacja badania przekrojowego. Badanie przekrojowe składa się z: a) badania kwestionariuszowego (kwestionariusz typu PAPI w formie pytań zamkniętych z możliwością dopisania własnej odpowiedzi, czas wywiadu 30 min.); b) badań biologicznych z wykorzystaniem szybkich testów (z nakłucia opuszka palca) w kierunku HIV, HCV i kiły, niewymagających zaplecza laboratoryjnego; c) poradnictwa okołotestowego: profesjonalne poradnictwo przeprowadzone przez wykwalifikowany personel polegające na przekazaniu materiałów informacyjnych skierowanych do użytkowników ChemSex oraz zaangażowaniu badanej osoby w rozmowę dotyczącą redukcji szkód za pomocą quizów wykorzystujących zdrapki z pytaniami dotyczącymi ograniczania ryzyka podejmowania kontaktów seksualnych pod wpływem narkotyków i nowych substancji psychoaktywnych; d) dodatkowego kwestionariusza dotyczącego kondycji psychospołecznej, wypełnianego przez osoby, które wyrażą zgodę na poświęcenie dodatkowego czasu na udział w tej części badania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7, 79310000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 70,00
liczba uczestników badania 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa:  ZADANIE NR 5 – Region obejmujący województwa: Dolnośląskie, Opolskie i Śląskie, liczba uczestników badania maksymalnie 50.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia badania przekrojowego prowadzonego w ramach projektu pn.: „ChemSex Polska - ogólnopolskie badanie dotyczące zjawiska ChemSex w populacji MSM”, ok. 400 uczestników badania. 1) Etap I: Przygotowanie badania przekrojowego. Przygotowanie obejmuje przeszkolenie ankieterów oraz przygotowanie miejsca do realizacji badania przekrojowego. Przeszkolenie ankieterów zostanie potwierdzone certyfikatem lub oświadczeniem uczestników szkoleń kaskadowych. 2) Etap II: Realizacja badania przekrojowego. Badanie przekrojowe składa się z: a) badania kwestionariuszowego (kwestionariusz typu PAPI w formie pytań zamkniętych z możliwością dopisania własnej odpowiedzi, czas wywiadu 30 min.); b) badań biologicznych z wykorzystaniem szybkich testów (z nakłucia opuszka palca) w kierunku HIV, HCV i kiły, niewymagających zaplecza laboratoryjnego; c) poradnictwa okołotestowego: profesjonalne poradnictwo przeprowadzone przez wykwalifikowany personel polegające na przekazaniu materiałów informacyjnych skierowanych do użytkowników ChemSex oraz zaangażowaniu badanej osoby w rozmowę dotyczącą redukcji szkód za pomocą quizów wykorzystujących zdrapki z pytaniami dotyczącymi ograniczania ryzyka podejmowania kontaktów seksualnych pod wpływem narkotyków i nowych substancji psychoaktywnych; d) dodatkowego kwestionariusza dotyczącego kondycji psychospołecznej, wypełnianego przez osoby, które wyrażą zgodę na poświęcenie dodatkowego czasu na udział w tej części badania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7, 79310000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 70,00
liczba uczestników badania 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa - Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie modelu biznesowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI