Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa planowania oraz zakupu mediów internetowych na potrzeby przeprowadzenia kampanii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: FUNDACJA ORŁY SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@orlysportu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orlysportu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Fundacja
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Promocja sportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa planowania oraz zakupu mediów internetowych na potrzeby przeprowadzenia kampanii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68c8789d-b1ad-4b60-b665-f914803f45c9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68c8789d-b1ad-4b60-b665-f914803f45c9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-68c8789d-b1ad-4b60-b665-f914803f45c9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu (wnioski o wyjaśnienia SWZ, inne informacje, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert).
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (podpisaną podpisem kwalifikowanym elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w postaci formularza interaktwnego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 660000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: usługa planowania oraz zakupu mediów internetowych (kampania digital) na potrzeby przeprowadzenia kampanii turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion”, dalej „Kampania” oraz przeprowadzenie badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79341200-8 - Usługi zarządzania reklamą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna i zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi, których przedmiotem były usługi planowania i zakupu mediów oraz realizacja kampanii w Internecie, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500 000 zł brutto;
b) dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w jego realizacji:
i. specjalistą planowania mediów: osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za planowanie i optymalizację mediów internetowych w co najmniej dwóch kampaniach, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500.000 zł brutto;
ii. specjalistą zakupu mediów: osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za zakup mediów internetowych w co najmniej dwóch kampaniach, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500.000 zł brutto;
iii. analitykiem: osoba, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za analizę skuteczności oraz raportowanie w co najmniej dwóch kampaniach, a wartość każdej kampanii wyniosła co najmniej 500.000 zł brutto;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
Oświadczenie z art. 125 ust. 1;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie;
Wykaz osób ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Koncepcja na potrzeby przyznania punktów w ramach kryteriów oceny ofert
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
6.3 W celu potwierdzenia umocowania osoby reprezentującej Wykonawcę, Zamawiający wymaga złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Zamawiający nie wymaga złożenia, jeżeli Wykonawca poda w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W formularzu ofertowym należy podać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zmiana postanowień Umowy możliwa jest w razie zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:
1) w przypadku, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron, a także odpowiednio termin wykonania Umowy lub poszczególnych etapów;
2) w przypadku, jeżeli w trakcie wykonywania Umowy wystąpią okoliczności związane ze zmianą prawa powszechnie obowiązującego lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego, która powoduje konieczność wprowadzenia zmian w wykonanej części Umowy, zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron, a także odpowiednio termin wykonania Umowy lub poszczególnych etapów przez ich dostosowanie do zmienionych przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych Zamawiającego;
3) pozostałe zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami – w takim przypadku możliwa jest zmiana terminu lub sposobu wykonania Umowy lub etapów, stosownie do okoliczności wywołanych siłą wyższą;
4) w przypadku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub środowiskowych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, a skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami – zmianie może ulec sposób realizacji Umowy lub zakres obowiązków Stron, wynagrodzenie lub termin wykonania Umowy lub etapów, jednakże tylko w takim zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia możliwości i prawidłowego wykonania Umowy i osiągnięcia celów zamówienia określonych w OPZ;
5) w przypadku zmiany terminu kampanii promocyjnej lub harmonogramu Turnieju, z którymi związana jest realizacja Przedmiotu Umowy zmianie mogą ulec terminy realizacji Umowy, o których mowa w § 2 przez ich dostosowanie do terminu realizacji danej kampanii promocyjnej;
6) w przypadku:
i. pojawienia się nowszej technologii lub sposobu prowadzenia Kampanii w zakresie Przedmiotu Umowy, pozwalającej na osiągnięcie lepszych parametrów celu Umowy,
ii. utraty zaufania lub pojawienia się istotnych kontrowersji co do Medium, za pośrednictwem którego planowana była promocja kampanii;
iii. w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie z OPZ,
iv. istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych dystrybutora lub gwaranta produktu/usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkty/usługi, lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości,
- zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy, termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób jej realizacji.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-20 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ezamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-20 12:40
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
BUDŻET KAMPANII WYNOSI: 660 000 netto tj. 811 800 zł brutto