Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania szczegółowej koncepcji kreatywnej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz jej realizacja, zgodnie z założeniami merytorycznymi wskazanymi przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41-342-15-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opracowania szczegółowej koncepcji kreatywnej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz jej realizacja, zgodnie z założeniami merytorycznymi wskazanymi przez Zamawiającego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a44ab5c6-831a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002454/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.43 Kampania regionalna o szerokim zasięgu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Pomoc Techniczna, Działanie nr 11.3 Informacja i promocja RPOWŚ, grupa wydatków - "Działania informacyjne i promocyjne RPOWŚ".
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznychzamawiającego (dalej Platforma), dostępnej pod adresem: https://sejmik-kielce.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych orazinformacji przekazywanych przy użyciu platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznychzamawiającego (dalej Platforma) opisane zostały w instrukcji użytkowników pn. „Wymaganiatechniczne”, „Rejestracja wykonawcy na platformie” oraz „Udział w trybie podstawowym beznegocjacji” na stronie: https://sejmik-kielce.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 2.Korzystanie zPlatformy przez wykonawcę jest bezpłatne. 3.Złożenie oferty przez wykonawcę następuje poprzezprawidłowe jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem: https://sejmikkielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawyzgodnym z niniejszym postępowaniem. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niżprzewidziana powyżej (np. e-mail) jest niedopuszczalne.4.Oświadczenia lub dokumenty przekazywaneza pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452), tj.formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem PrezesaRady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzeniaRady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrówpublicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych.5.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx,.jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie formatu .zip, .7Z. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przyczym nie określa się limitu liczby plików.6.Wsparcie techniczne dla wykonawców zapewnia działHelpdesk Logintrade: tel.: 71 7873534; e-mail: helpdesk@logintrade.net.7.Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w RozporządzeniuPrezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej„rozporządzenie”) oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.8.Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty potwierdzające umocowanie doreprezentowania odpowiednio wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia publicznego sporządza się w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej, opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.9.Pełna informacja dotycząca wymagań technicznych i organizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarta została w rozdz. VI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w RozdzialeII ust. 8 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w RozdzialeII ust. 8 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania szczegółowej koncepcji kreatywnej kampanii informacyjno-promocyjnej oraz jej realizacja, zgodnie z założeniami merytorycznymi wskazanymi przez Zamawiającego.2. Kampania ma mieć charakter efektywnościowy, skierowany na dwa obszary tematyczne tj.:a) prezentująca rezultaty wdrażania Funduszy Europejskich i ich oddziaływanie w województwie świętokrzyskim poprzez przykłady projektów zrealizowanych bądź realizowanych oraz ich efekty. Prezentowane działania mają pokazywać wpływ FE na rozwój województwa oraz na osobiste życie mieszkańców, pokazywać obszary/ projekty w najbliższym otoczeniu mieszkańców.b) w związku z zaistniałą sytuacja pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 ma mieć charakter prezentujący w jaki sposób Fundusz Europejskie skutecznie pomagają w walce z pandemią. Prezentowane działania mają pokazywać znaczący wpływ FE na walkę z epidemią w województwie świętokrzyskim.3. W/w kampania musi być zgodna z wymaganiami dotyczącymi działań informacyjnych i promocyjnych, zawartych w dokumencie pn.: „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. 4. Kampania realizowana będzie na poziomie regionalnym (obszar województwa świętokrzyskiego).5. Kampania dzieli się na zadania:a) Przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii;b) Reklama na ekranach wizyjnych w środkach komunikacji publicznej (przygotowanie + emisja);c) Materiały prasowe w dzienniku regionalnym;d) Spoty radiowe (przygotowanie);e) Emisja spotów radiowych;f) Spoty filmowe (przygotowanie);g) Kampania w mediach społecznościowych;h) Przygotowanie raportu ewaluacyjnego 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPS) zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych prac.8. Wykonawca zobowiązany będzie współpracować z zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79341000-6 - Usługi reklamowe
79341100-7 - Doradcze usługi reklamowe
79970000-4 - Usługi publikacji
92200000-3 - Usługi radiowe i telewizyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej
4.3.6.) Waga: 70,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1