Usługa opracowania publikacji promocyjnej na temat branż strategicznych o największym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa opracowania publikacji promocyjnej na temat branż strategicznych o największym potencjale eksportowym na rynki Bliskiego Wschodu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-06
  • ZamawiającyPOLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-28
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa opracowania publikacji promocyjnej na temat branż strategicznych o największym potencjale eksportowym na rynki Bliskiego Wschodu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012070669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-025

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpp@paih.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paih.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa opracowania publikacji promocyjnej na temat branż strategicznych o największym potencjale eksportowym na rynki Bliskiego Wschodu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6682d6c-203c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

. „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand”, w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://paih.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://paih.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający szczegółowo określił środki komunikacji elektronicznej w części XV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny dot. RODO został określony w
części XXIX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny dot. RODO został określony w
części XXIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPiZP.DSiPG.25.4/2021/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stworzeniu treści, zaprojektowaniu graficznym i merytorycznym oraz publikacja, zarówno online jak i w wersji drukowanej, raportów branżowych promujących 14 branż strategicznych o największym potencjale eksportowym na rynki Bliskiego Wschodu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 Ustawy Pzp.
1) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo częściowego zlecenia realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w części lub całości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
2) Prawo opcji dotyczy: zwiększenia nakładu druku poszczególnych raportów o dodatkowe egzemplarze w łącznej wysokości do 2000 egzemplarzy.
3) Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku potrzeby zwiększenia nakładu poszczególnych raportów o dodatkowe egzemplarze.
4) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.
5) W przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający złoży pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji oraz specyfikuje zakres zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji co najmniej miesiąc przed planowanym terminem dostarczenia dodatkowego nakładu i nie później niż do 28.02.2022 r. Skorzystanie z prawa opcji oznacza wykonanie przedmiotu umowy w zakresie opcji najpóźniej do dnia 1.04.2022 r.
6) Jeśli Umowa nakłada na Wykonawcę obowiązki związane z realizacją zamówienia objętego prawem opcji, wiążą one Wykonawcę z chwilą złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 4 powyżej.
7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu objętego prawem opcji zostanie przyjęta na podstawie cen podanych przez Wykonawcę w ofercie, odpowiednio do zakresu zamówienia udzielonego w ramach prawa opcji, zgodnie z poniższym wzorem:

Ww = (Co/2000) x R
gdzie:
Ww – oznacza wynagrodzenie Wykonawcy;
Co – oznacza Cenę brutto wskazaną w Ofercie Wykonawcy za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji (zwiększenie nakładu druku poszczególnych raportów o dodatkowe egzemplarze w łącznej wysokości do 2000 egzemplarzy):
R – oznacza ilość egzemplarzy raportów wydrukowanych przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert Zamawiający określił w części XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena koncepcji realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa określania warunków w tym zakresie;
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie;
4) Sytuacji technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie:
i. zaprojektował oraz opracował treści min. 3 (trzech) publikacji branżowych, opublikowanych na stronach internetowych i/lub w wersji papierowej,
ii. zrealizował min. 2 (dwie) bazy podmiotów zewnętrznych zawierające logotypy i zgody na przetwarzanie zebranych od przedsiębiorców danych oraz publikację logotypów.
Przez „publikacje branżowe” Zamawiający rozumie publikacje o charakterze promocyjnym i /lub informacyjnym dotyczące co najmniej jednej z poniższych branż:
1. sprzętu medycznego,
2. branży kosmetycznej,
3. branży tzw. „Moda Polska” obejmującej sektor odzieżowy, obuwniczy, galanteryjny oraz jubilerski,
4. branży IT/ICT,
5. branży gamingowej/game development,
6. branży meblarskiej,
7. branży biotechnologii, nanotechnologii i farmaceutyków,
8. branży usług prozdrowotnych,
9. branży polskich specjalności żywnościowych,
10. branży budowy i wykańczania budowli,
11. branży jachtów i łodzi rekreacyjnych,
12. branży zielonych technologii,
13. branży turystycznej,
14. branży mobilność, w tym dronowej i elektromobilności
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej następujące osoby:
i. Project Manager – osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie pełnienia funkcji Project Managera w procesie projektowania i opracowania min. 3 (trzech) publikacji branżowych skierowanych do zagranicznych odbiorców;
ii. Content Manager - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie pełnienia funkcji Content Managera w procesie projektowania i opracowania min. 2 (dwóch) publikacji branżowych skierowanych do zagranicznych odbiorców;
iii. Redaktor / Copywriter - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie pełnienia funkcji Redaktora/Copywritera dla min. 2 (dwóch) publikacji branżowych skierowanych do zagranicznych odbiorców;
iv. Tłumacz (z języka polskiego na język angielski) - osoba posiadająca doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, w zakresie pełnienia funkcji tłumacza w ramach realizacji min. 3 (trzech) usług polegających na tłumaczeniu publikacji branżowych.
Przez „publikacje branżowe” Zamawiający rozumie publikacje o charakterze promocyjnym i /lub informacyjnym dotyczące co najmniej jednej z poniższych branż:
1. sprzętu medycznego,
2. branży kosmetycznej,
3. branży tzw. „Moda Polska” obejmującej sektor odzieżowy, obuwniczy, galanteryjny oraz jubilerski,
4. branży IT/ICT,
5. branży gamingowej/game development,
6. branży meblarskiej,
7. branży biotechnologii, nanotechnologii i farmaceutyków,
8. branży usług prozdrowotnych,
9. branży polskich specjalności żywnościowych,
10. branży budowy i wykańczania budowli,
11. branży jachtów i łodzi rekreacyjnych,
12. branży zielonych technologii,
13. branży turystycznej,
14. branży mobilność, w tym dronowej i elektromobilności
2. W przypadku podania większej liczby osób niż wymagana w ramach warunku badane będzie doświadczenie: pierwszego Project Managera, pierwszego Content Managera, pierwszego Redaktora/Copywritera, pierwszego Tłumacza wskazanych w wykazie.
3. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za właściwy dobór personelu. W przypadku, gdy osoba skierowana do realizacji zamówienia, wskazana przez Wykonawcę nie będzie mogła realizować zamówienia, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych, o tym fakcie poinformować Zamawiającego w formie pisemnej lub e-mailowej. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia zastępstwa, a osoba wskazana do realizacji zamówienia na zastępstwo stałe lub tymczasowe, będzie podlegać takim samym wymaganiom w zakresie: wykształcenia, doświadczenia i uprawnień, jakie są sformułowane w warunkach powyżej. Wykaz nowych osób, które będą realizować przedmiot zamówienia w zastępstwie, Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu oraz uzyskać jego akceptację w formie pisemnej.
4. Niezależnie od osób skierowanych do realizacji zamówienia wskazanych przez Wykonawcę, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca powinien zapewnić taką liczbę osób, aby przedmiot zamówienia był realizowany w sposób należyty i terminowy.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków określonych w ust. 1 pkt 4 lit. a) i b) powyżej Wykonawcy wykazują łącznie.
6. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli występują sprzeczne interesy po stronie Wykonawcy, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający w części XVIII SWZ i części XXX SWZ wskazuje wykaz załączników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający określił wymagania w części XI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zostały zamieszczone w załączniku nr 2 do SWZ- PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://paih.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-06 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie niezbędne informacje dotyczące postępowania zostały określone w SWZ
zamieszczonego na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI