IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Część I - Cena (C) |
60,00 |
Część I - Scenorys (S) |
40,00 |
Część II - Cena (C) |
60,00 |
Część II - Ilość Pojazdów (IP) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla części 1:§ 10 Umowy - "Zmiany Umowy":1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w następujący sposób: 1) w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy, wynikających ze zmiany polityki/zlikwidowania serwisu YouTube, możliwa jest zmiana serwisu, na którym będą emitowane spoty i w ramach którego mierzony będzie poziom osiągniecia wskaźników, o których mowa w § 2 ust. 1, przy założeniu osiągnięcia łącznie co najmniej takiego samego zasięgu/dotarcia jak zakładany w SOPZ cz. I; 2) zmiana osoby, o której mowa w ofercie Wykonawcy z dnia ..., odpowiedzialnej za przygotowanie spotów, która posiada doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji co najmniej trzech spotów wideo; 3) w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy możliwa jest zmiana terminów realizacji poszczególnych zadań w ramach Umowy, w szczególności terminów wskazanych w § 4, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji Umowy nie ulegnie zmianie, a zadanie zostanie wykonane w sposób zgodny z SOPZ cz. I i Ofertą; 4) zmiana terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 3, oraz zmiana terminu osiągnięcia wskaźników, o którym mowa w § 2 ust. 1 – jeśli wykonanie przedmiotu Umowy stanie się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności związanych z trwającym stanem epidemii lub stanem wyjątkowym lub decyzją polskich organów państwowych lub zagranicznych, które uniemożliwiają wykonanie Umowy, powodującym, że w terminie pierwotnym nie zostaną osiągnięte cele Projektu, a okres realizacji Projektu zostanie wydłużony lub jeżeli niniejsza Umowa, na skutek przedłużającego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nie zostanie zawarta do dnia 24 sierpnia 2020 r.– na skutek takiej zmiany termin realizacji Umowy i termin osiągnięcia wskaźników, o którym mowa w § 2 ust. 1, nie może być późniejszy niż 31 grudnia 2021 r.; 5) w przypadku wystąpienia siły wyższej, zgodnie z postanowieniami § 13.2. Zmiana Umowy dokonana w sytuacjach, o których mowa w ust. 1, pozostanie bez wpływu na wysokość Wynagrodzenia, z zastrzeżeniem ust. 3.3. W przypadku dokonania zmiany Umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, na skutek której miałaby ona trwać dłużej niż 12 miesięcy (licząc od dnia zawarcia Umowy do jej zakończenia, uwzględniając aneks), przewiduje się możliwość wprowadzania odpowiednich zmian wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia będzie wówczas, możliwa w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.4. Strona, która wywodzi z okoliczności, o których mowa w ust. 3, wpływ na koszt realizacji Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian w powyższym zakresie lub przed ich wejściem w życie, zwróci się w tej sprawie do drugiej Strony z wnioskiem, w którym odpowiednio Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień jaki jest wpływ zmian na zmniejszenie kosztów wykonywania Umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązany jest takich wyjaśnień udzielić, albo Wykonawca wykaże wpływ zmian na zwiększenie kosztów wykonywania Umowy, co powinno skutkować zwiększeniem kwoty przysługującego mu wynagrodzenia, przy czym: 1) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 1, zmiana wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do niezrealizowanej części Umowy, zgodnie z terminami określonymi w Umowie, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części realizacji Przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana tej stawki. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kalkulację lub dokumenty potwierdzające w jakim stopniu zmiana stawki podatku od towaru i usług wpływa na zmianę kosztu brutto realizacji Umowy; 2) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2, wysokość Wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem/zmniejszeniem wysokości wynagrodzeń osób realizujących Umowę, do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi/obniżeniu kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących Umowę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającemu zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy. Jednocześnie zmiana wysokości Wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. W celu określenia wartości zmiany Wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana przepisów określających minimalne wynagrodzenie za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ma wpływ na koszty realizacji Umowy, w tym pisemne zestawienie wynagrodzeń osób realizujących Umowę (zarówno przed jak i po zmianie), wraz z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy oraz części Wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi; 3) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 3, wysokość Wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom realizującym Umowę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących Umowę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającemu zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy. Jednocześnie zmiana wysokości Wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy w związku z wejściem w życie przepisów zmieniających zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W celu określenia wartości zmiany Wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu. lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ma wpływ na koszty realizacji Umowy, w tym pisemne zestawienie wynagrodzeń osób realizujących Umowę (zarówno przed jak i po zmianie), wraz z kwotami składek uiszczanych na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy, oraz części Wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi. 4) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 4, wysokość Wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku ze zmianą wysokości wpłat podstawowych dokonywanych przez Wykonawcę na pracownicze plany kapitałowe pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy.Dla części II:§ 7 Umowy - "Zmiany Umowy":1. Niezależnie od przesłanek uprawniających do dokonania zmiany Umowy określonych w PZP, Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w następującym zakresie i przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji Kampanii, jeżeli: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, w szczególności ze względu na stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, stan wyjątkowy lub innego rodzaju środki dotyczące praw i swobód wprowadzone przez właściwe organy, władzy publicznej zostaną wprowadzone zakazy podróżowania komunikacją publiczną lub ograniczenia dotyczące maksymalnej liczby pasażerów podróżujących tą komunikacją, bardziej restrykcyjne niż w dniu ogłoszenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, którego dotyczy Umowa; b) do dnia 24 sierpnia 2020 r nie uda się zawrzeć umowy o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie I części zamówienia, której przedmiotem jest m.in. produkcja spotów; c) na 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem Kampanii wykonawca I części zamówienia nie przekaże Zamawiającemu do akceptacji spotów lub do dnia, o którym mowa w § 2 ust. 2 zdanie pierwsze, Zamawiający nie zaakceptuje spotów przygotowanych przez tego wykonawcę; d) przedłużona zostanie realizacja Projektu przez Zamawiającego;– przy czym w wyniku tej zmiany termin zakończenia Kampanii nie może być późniejszy niż 31 grudnia 2021 r., 2) zmiana aglomeracji miejskich wskazanych z SOPZ cz. II z powodów niezależnych od Wykonawcy, w szczególności: a) ze względu na ze zmianę polityki prowadzenia kampanii w środkach komunikacji miejskiej w tych miastach; b) jeżeli ze względu na stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, stan wyjątkowy lub innego rodzaju środki dotyczące praw i swobód wprowadzone przez właściwe organy władzy publicznej, będą obowiązywać zakazy lub ograniczenia dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej w tych miastach, przez co dotarcie z przekazem Kampanii do odbiorców byłoby niemożliwe lub zasięg Kampanii byłby znacząco ograniczony.2. Zmiana Umowy dokonana w sytuacjach wskazanych w ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 3, pozostanie bez wpływu na wysokość Wynagrodzenia.3. W przypadku dokonania zmiany Umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, na skutek której miałaby ona trwać dłużej niż 12 miesięcy (licząc od dnia zawarcia Umowy do jej zakończenia, uwzględniając aneks), przewiduje się możliwość wprowadzania odpowiednich zmian wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zmiana wynagrodzenia będzie wówczas, możliwa w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.4. Strona, która wywodzi z okoliczności, o których mowa w ust. 3, wpływ na koszt realizacji Umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian w powyższym zakresie lub przed ich wejściem w życie, zwróci się w tej sprawie do drugiej Strony z wnioskiem, w którym odpowiednio Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień jaki jest wpływ zmian na zmniejszenie kosztów wykonywania Umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązany jest takich wyjaśnień udzielić, albo Wykonawca wykaże wpływ zmian na zwiększenie kosztów wykonywania Umowy, co powinno skutkować zwiększeniem kwoty przysługującego mu wynagrodzenia, przy czym: 1) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 1, zmiana wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do niezrealizowanej części Umowy, zgodnie z terminami określonymi w Umowie, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części realizacji Przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana tej stawki. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kalkulację lub dokumenty potwierdzające w jakim stopniu zmiana stawki podatku od towaru i usług wpływa na zmianę kosztu brutto realizacji Umowy; 2) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 2, wysokość Wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem/zmniejszeniem wysokości wynagrodzeń osób realizujących Umowę, do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi/obniżeniu kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących Umowę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającemu zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy. Jednocześnie zmiana wysokości Wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej. W celu określenia wartości zmiany Wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana przepisów określających minimalne wynagrodzenie za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ma wpływ na koszty realizacji Umowy, w tym pisemne zestawienie wynagrodzeń osób realizujących Umowę (zarówno przed jak i po zmianie), wraz z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy oraz części Wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi; 3) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 3, wysokość Wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia osobom realizującym Umowę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia osób realizujących Umowę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającemu zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy. Jednocześnie zmiana wysokości Wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy w związku z wejściem w życie przepisów zmieniających zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W celu określenia wartości zmiany Wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu. lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ma wpływ na koszty realizacji Umowy, w tym pisemne zestawienie wynagrodzeń osób realizujących Umowę (zarówno przed jak i po zmianie), wraz z kwotami składek uiszczanych na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy, oraz części Wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi. 4) w sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 4, wysokość Wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku ze zmianą wysokości wpłat podstawowych dokonywanych przez Wykonawcę na pracownicze plany kapitałowe pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-27, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: