Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstróda
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-06
  • ZamawiającyŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00289614
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OSTRÓDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 49

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896709214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.makar@zegluga.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ba0891a-5105-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zegluga

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Porozumiewanie się zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej udostępnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej „Systemem” dostępny pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl oraz, z zastrzeżeniem zapisów pkt 12.
Szczegółowe informacje znajdują się w dziale XX SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym na poziomie modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta wykonawcy dla wykonawców.
Użycie przez wykonawcę do kontaktu z zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu wykonawcy.
Korzystanie z Systemu przez wykonawców jest bezpłatne
Szczegółowe informacje znajdują się w dziale XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żegluga Ostródzko – Elbląska Sp. z o.o. w Ostródzie.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod24@gptogatus.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZOE/07/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opracowania i wdrożenia strategii marki oraz przeprowadzenie działań z zakresu e-marketingu, polegających na:
a) Przeprowadzeniu audytu SEO i Marketingowego strony www Spółki i współpraca przy jej tworzeniu;
b) Prowadzeniu Social Mediów, tj. Facebook, Instagram i innych
Działanie powinno być realizowane poprzez prowadzenie i rozwój istniejących kont na platformach Facebook i Instagram. Zamawiający wymaga podjęcia działań mających na celu dotarcie do większej liczby odbiorców, m.in. tworzenie postów dot. produktów Spółki, udostępnianie zdjęć i filmów, organizowanie konkursów zgodnych z koncepcją firmy oraz potrzebami klienta a także inne działania promujące. Aktywność prowadzonych kont powinna być dostoswana do konieczności rozwoju firmy oraz bieżących ustaleń z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do raportowania na podstawie dostępnych danych, narzędzi oraz statystyk o podejmowanych działaniach i ich skuteczności.
c) Realizacji kampanii reklamowych Facebook i Google Ads;
d) Przygotowaniu projektów graficznych oferty;
e) Pozycjonowaniu strony;
f) Realizacji sesji zdjęciowej wizerunkowej (1 sesja/rok);
Zgodnie z ustaleniami i dostępnym budżetem.
g) Realizacji sesji zdjęciowej sezonowej (2 sesje/rok):
Zgodnie z ustaleniami i dostępnym budżetem.
h) Realizacja produkcji wideo (8 filmów/rok);
Zgodnie z ustaleniami i dostępnym budżetem.
i) Prowadzenie i promocja kanału YouTube
Działanie powinno być realizowane poprzez założenie i prowadzenie kanału na platformie YouTube;
j) Publikacje w serwisach zewnętrznych (możliwość dodania w obrębie publikowanego artykułu linku do serwisu);
2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania strategii marketingowej spersonalizowanej pod konkretne grupy odbiorców oraz dołączenie jej do oferty, polegającej na:
1) określeniu wartości podstawowej oraz wartości dodanych marki;
2) stworzenie koncepcji na silną i rozpoznawalną markę;
3) określenie języka komunikacji i stylu;
4) opracowanie layoutu graficznego marki, jak i poszczególnych kampanii.
3. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania logotypów i innych znaków zatwierdzonych przez Zamawiającego, do których Zamawiający posiada prawa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu praw autorskich do zdjęć i filmów powstałych w ramach realizacji usługi.
5. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia posiadanych materiałów zdjęciowych, filmów oraz dostępu do strony internetowej www, w celu wykorzystania ich w ramach realizacji umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79342000-3 - Usługi marketingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Proponowane kryteria oceny ofert:
a) cena brutto „C″- 60% (pkt – 60)
b) ocena strategii „S”- 40% (pkt.- 40)
2. Kryterium „Cena brutto”
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty na postawie zadeklarowanej przez niego
w formularzu oferty ceny, w oparciu o wzór :

najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Ocena oferty ,,X’’ = --------------------------------------------------------- x 100,00 pkt x 60%
cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium „Ocena strategii”
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za zawarcie poszczególnych elementów:
1) określeniu wartości podstawowej oraz wartości dodanych marki – 5 pkt.
2) stworzenie koncepcji na silną i rozpoznawalną markę- 5 pkt.
3) określenie języka komunikacji i stylu- 5 pkt.
4) opracowanie layoutu graficznego marki, jak i poszczególnych kampanii- 5 pkt.
Poza tym, Zamawiający oceni przedstawioną strategię pod kątem spełnienia oczekiwań i zgodności
z koncepcją Spółki: maksymalna ilość punktów: 20pkt.

Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. w kryterium ocena strategii.

4. Całkowita liczba punktów, jaka otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L= C+ S
a) L- całkowita ilość punktów
b) C- punkty uzyskane w kryterium „cena brutto″
c) S- punkty uzyskane w kryterium „ocena strategii”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena strategii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z treścią art. 57 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego.

Ad. 1) Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 Pzp i w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP:
1.1 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Ustawy, Wykonawcę wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa
w art. 108 ust. 1 pkt. 1 – 6 Pzp;
1. będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769 oraz z 2020 r. poz. 2023),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2. Jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4. wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5. jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia.
1.2 Ponadto Zamawiający z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp:
1. w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;

Ad. 2) Informacje o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy PZP określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Zamawiający nie określa wymagań
2. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
• Zamawiający nie określa wymagań
3. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
• Wykaże się wykonaniem co najmniej 5 usług w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających zakresem przedmiotowemu zmówieniu.
4. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
• Zamawiający nie określa wymagań

Informacje dodatkowe: Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w dziale XI ust. 2 pkt. 1 SWZ że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Następnie na podstawie dokumentów, o których mowa w dziale XI
ust. 3 złożonych na wezwanie zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz co najmniej 5 usług w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających zakresem przedmiotowemu zmówieniu (załącznik nr 9), wraz z dowodami określającymi czy ta usługa została wykonana należycie (referencje).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 125
ust. 1 ( załącznik nr. 6 do SWZ).
2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do
tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr. 7 do SWZ).
3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider
konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu
Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców
wpisując ich dane. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie
elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do
reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku
postępowania i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie
oświadczenia pełnomocnika zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich wykonawców
składających ofertę wspólną. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie
przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia,
równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2–4 oraz ust.2 ustawy Pzp, przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany:
1) przedmiotu umowy w sytuacji zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących wpływających na zakres przedmiotu zamówienia;
2) wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmian stawkipodatku od towarów i usług.
3. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem art. 455 ustawy Pzp podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
4. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z art. 455 ustawy Pzp obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zegluga

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług z zakresu doradztwa prawnego, księgowości i kadr
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług z zakresu doradztwa prawnego, księgowości i kadr. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI