Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-05-20
  • ZamawiającyMuzeum Historii Żydów Polskich POLIN
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00319509
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140313762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Anielewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-157

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@polin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-398028de-0234-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00565982/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.61 Realizacja działań reklamowych w podziale na 3 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Pamięć, Edukacja, Inkluzywność" (Grant Niemiecki)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego MarketPlanet pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl/reulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN,
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@polin.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPr.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: „Sukcesywne wykorzystanie paczek CPM przeznaczonych na emisję spotów na przystankach autobusowych i tramwajowych w Warszawie”.

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne wykorzystywanie maksymalnie 300 CPMów statycznych spotów o długości 10 sekund wyświetlanych na nośnikach digitalowych ulokowanych na przystankach autobusowych i tramwajowych w Warszawie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceniania ofert w kryterium: Cena [C] :

1) Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „Cena” na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie ceny całkowitej brutto z tytułu realizacji danej części
(w wypadku rozbicia na kampanie cena ofertowa brutto obejmuje cenę łączną za wszystkie kampanie w danej części). Oferta może maksymalnie uzyskać w tym kryterium 60 punktów i będzie obliczona zgodnie ze wzorem:

Cena min.
C = --------------------------------------- x 60 pkt.
Cena bad.
gdzie:
C - to liczba punktów przyznanych ofercie w tym kryterium;
Cena min. – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cena bad. – to cena brutto oferty badanej;


2) maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,

3) podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w ofercie,

4) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.


2. Zasady oceniania ofert w kryterium: Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach [LD]:


1) punkty w kryterium „Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach” zostaną obliczone na podstawie podanej przez wykonawcę w ofercie liczby dni na włączenie emisji spotów na ekranach,
2) punkty w tym kryterium zostaną przyznane zgodnie z poniższymi zasadami:
1) za wskazanie 7 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 0 punktów,
2) za wskazanie od 5 do 6 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 10 punktów,
3) za wskazanie od 3 do 4 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 20 punktów
4) za wskazanie 2 dni na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 30 punktów
5) za wskazanie 1 dnia na włączenie emisji spotów na ekranach od daty zgłoszenia - oferta otrzyma 40 punktów.
Maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40.

3. Za najkorzystniejszą w zakresie części 1 zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem:
P = C + LD
gdzie:
P - to łączna liczba punktów przyznana ofercie,
C – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena”,
LD – to liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dni na włączenie emisji spotów na ekranach

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: „Emisja spotów w wybranych lokalizacjach na 36 ekranach wieloformatowych w Warszawie”.
Sukcesywna emisja 10 sekundowego spotu w okresie maksymalnie 30 dni na 36 ekranach wielkoformatowych LED w Warszawie, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceniania ofert w kryterium: Cena [C]


1) punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez wykonawcę
w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Cena min.
C = --------------------------------------- x 60 pkt.
Cena bad.
gdzie:
C - to liczba punktów przyznanych ofercie w tym kryterium;
Cena min. – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cena bad. – to cena brutto oferty badanej;

2) maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,

3) podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w ofercie,

4) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2. Zasady oceny ofert w kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez wykonawcę liczby dodatkowych lokalizacji.
Zadeklarowanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych
w OPZ nośników przez zamawiającego.

Punkty będę obliczone następująco:
a) za nieprzedstawienie dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za przedstawienie 1 dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 5 punktów,
c) za przedstawienie 2 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,
d) za przedstawienie 3 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 15 punktów,
e) za przedstawienie 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,
f) za przedstawienie 5 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 25 punktów,
g) za przedstawienie 6 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,
h) za przedstawienie 7 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 35 punktów,
i) za przedstawienie 8 lub więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.

Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi
40 punktów.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem:
P = C + DE

gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
DE - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje ekranów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia: „Emisja spotów na 50 ekranach LED w witrynach sklepowych”.
Sukcesywna emisja 10 sekundowego spotu w okresie maksymalnie 30 dni na 50 ekranach LED w witrynach sklepowych w Warszawie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2024 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceniania ofert w kryterium: Cena [C]


1) punkty w kryterium „Cena” zostaną obliczone na podstawie podanej przez wykonawcę
w ofercie ceny oferty brutto za realizację danej części zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
Cena min.
C = --------------------------------------- x 60 pkt.
Cena bad.
gdzie:
C - to liczba punktów przyznanych ofercie w tym kryterium;
Cena min. – to najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cena bad. – to cena brutto oferty badanej;

2) maksymalna liczba punktów, jakie może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 60,

3) podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w ofercie,

4) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2. Zasady oceny ofert w kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów (DE)
Zamawiający dokona oceny ofert w tym kryterium na podstawie podanej przez wykonawcę liczby dodatkowych lokalizacji.
Zadeklarowanie dodatkowych lokalizacji nie wpływa na ilość zamówionych i określonych
w OPZ nośników przez zamawiającego.

Punkty będę obliczone następująco:
a) za nieprzedstawienie dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 0 punktów,
b) za przedstawienie 1 dodatkowej lokalizacji oferta otrzyma 5 punktów,
c) za przedstawienie 2 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 10 punktów,
d) za przedstawienie 3 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 15 punktów,
e) za przedstawienie 4 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 20 punktów,
f) za przedstawienie 5 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 25 punktów,
g) za przedstawienie 6 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 30 punktów,
h) za przedstawienie 7 dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 35 punktów,
i) za przedstawienie 8 lub więcej dodatkowych lokalizacji oferta otrzyma 40 punktów.

Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi
40 punktów.

3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą łączną liczbę punktów w obydwu kryteriach, zgodnie ze wzorem:
P = C + DE

gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
DE - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Dodatkowe lokalizacje ekranów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe lokalizacje ekranów

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa poniżej. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień ich złożenia.


Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy to:

1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;

2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym źródło, wówczas zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów);

3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 5, 6, 7 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wg załącznika 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa z ofertą każdy
z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 439 oraz art. 454-455 ustawy oraz wskazanym
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 5, 5A, 5B do SWZ.

Zmiana umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie hali produkcyjnej- Wólka Kosowska
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-05-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie hali produkcyjnej. Zakres prac obejmuje czyszczenie posadzki 5400m2, czyszczenie dachu od wewnątrz 5400m2, czyszczenie ścian od wewnątrz 1100m2, czyszczenie kabli, świetlówek, przewodów maszyn. Podnośnik udostępniany na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.